DealShaker kasvaa harkitusti!

FaktaaVälillä

Tri Ruja harkitsee tarkasti kuinka nopeasti DealShaker voisi kasvaa. Tunkua on uuden valuutan, kasvaville markinoille.
Jonossa on suuria autonvalmistajia, öljy-yhtiöitä, telakoita, sotatarviketeollisuutta, hoitoalan yrityksiä, kaivostoimintaa, suuria kansainvälisiä pankkeja.
Mutta tässä paljastuu Tri Rujan nerokkuus. Markkinat eivät saa ylikuumentua. Siksi nyt pieni on kaunista.
Kunhan mennään pörssiin 2018 Q2, silloin taivas repeää. Suuret toimijat hyväksytään DalShakeriin TASAVERTAISINA kauppiaina pienien suomalaisten kanssa.
Onejytky on ihan tuossa ovella, muutaman viikon päässä.

17

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TriRojjuRutjagge

Joo.. ei vielä mutta ihan kohta... Ooho.. tuli mutkia matkaan joten ei ihan vieläkään mutta ihan kohta... ooho... tuli taas mutkia matkaan, mutta ihan kohta... laittakaa vain lisää rahaa sisään... minä täällä ostelen sillä aikaa kivitaloja.. ooho.. ei vieläkään teille mitään, mutta ihan kohta.... olkaa vain uskossanne vahvoja... ihan kohta tapahtuu suuria (Ainakin itselleni kun saan rahanne..hähähähäää)...Ooho, taas tuli tuo luvattu aika täyteen.. IHAN KOHTA tapahtuu suuria,... (Onneksi maailmassa on noin tyhmiä kuin suomalaiset)... ihan kohta tulee tapahtumaan ihmeitä.. IHAN KOHTA!!!!!

• dfkjghsugaaa

Jeesus tulee. Oletko valmis

• Dealshaker kuivuu hyvää vauhtia kasaan. Pääkoijarit ovat jo hypänneet laivasta ja palvelimiakin pitää yllä todennäköisesti Aasiasta palkatta haplatyövoima. Onelife-roskaposteja tulee edelleen ja dealshaker on toiminnassa.

Onelife-postit ovat kylläkin nykyään täysin edellisensä kopioita. Ei niissä mitään uutta ole. Ja dealshaker on täynnä kiinalaista rihkamaa ja diilit ovat toistensa kopioita, ei mitään oikeata myytävää.

Rujasta ei ole kuultu puoleen vuoteen mitään. Johtaja Pierre erosi, johtaja Pablo Munozista ei ole kuultu vuoteen mitään, KARTSA on saanut kenkää, todennäkäisesti siksi että on joutunut rujan lähdön jälkeen riitoihin ponziin jääneiden kanssa. Lukuisat muut pääkoijarit ovat jättäneet ponzin.

Retorinen kysymys: millainen pitää ihmisen olla jotta hän vielä uskoisi onecoiniin?

MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAMUAHAHHAAAA

Poijjaat!! Taasen!

• kyllävoiollatyhmaakansaa

Kyllä voi ihmiset olla todella tyhmiä kun ovat alusta asti luottaneet tähän huijaukseen.
      Kertokaa nyt hyvät huijatut mitä ihmettä teidän päässänne on liikkunut kun olette mukaan lähteneet. Eikö kummiskin olisi ollut kaikista paras laittaa rahansa todellisiin sijoituksiin tai osakkeisiin. Kuinka tyhmä ja ahne ihminen voi olla kun luottaa kaikenmaailman huuhaa ihmisiin.
      En voi kun ihmetellä. Kukaan oikeasti Suomessa rikastunut ihminen ei rahojaan laita tämmöiseen huijaukseen vaan tarkasti harkittuihin kohteisiin. Tietysti jos olet jo menettänyt luottotietosi silloin on ihan sama mihin vähät rahasi haluat hukata. Silloin onecoin on oikein hyvä rahan hukkauskeino.

• FaktaaVälillä

Taas yksi älämölö lisää. Perehdy faktoihin. Niin minäkin.

• FaktaaVälillä kirjoitti:

Taas yksi älämölö lisää. Perehdy faktoihin. Niin minäkin.

Jos et ole trolli, mitä epäilen, niin laittaisitko tähän referenssiksi muutaman "faktan" tästä kaatuneesta onecoin-huijauksesta

• tyhmääkansaaon

Mihin ihmeen faktoihin?
      Kukaan ei tule mitään rahaa saamaan tästä huijauksesta.
      Vai voiko joku kertoa rehellisesti mikä tämä kuvion juoni on.
      Kauppa sivut ovat ainaskin ihan vitsi.

• kylläolettetyhmiä
      • Tosiaan, kuten tiedetään niin dealshitter on älyperäisten ihmisten ostospaikka. Näin ollen meidän maallikoiden ei pidä ollenkaan ihmetellä tällaista. Tuollainen kuuluu osana tohtori rujan suurta suunnitelmaa.

Ja jos koinistilta lähdet kyselemään tällaisten diilien logiikkaa, niin iskemätön vastaus on "olette itse laittaneet sen sinne häpäistäksenne".

Poijjaat!! Taasen!

• leikkirahaaa

On ne nopeita. Poistivat jo sen Porsche 3 kierrosta tarjouksen. Oli 199 e ja 10 leikkirahaa.

• dealshitter on nopea KAUPPA PAIKKA! Älyperäisten ihmisten SHOPPAILU ALUSTA!

Kyllä siellä ("SIELÄ"?) kauppa käy! Kateeksi käy näitä veijareita ("vekkuleita"?!?) jotka ovat päässeet KOINISMIIN mukaan. Eivät ne minua koskaan päästäneet kun olen älämölö ja niin paha suustani. Voi harmi sentään.

Dealshakerissa on mukamas >50000 kauppiasta mutta diilejä vain ~10000 ja rekisteröityneitä käyttäjiä huikea määrä.

Retorinen kysymys: millainen ihminen on sellainen joka ei huomaa ristiriitaa em. lukemissa. 5 pisteen vihjeeksi taas KARTSALTA peräisin oleva: "5% populaatiosta".

Dealshaker on sekin vain kulissi oikeasti jo kaatuneen ponzin ympärillä. Serverit toki pidetään käynnissä kun niiden ylläpito ei maksa kuin luokkaa kymmeniä euroja kuussa.

Poijjaat!! Taasen!

• Avotampio_ kirjoitti:

dealshitter on nopea KAUPPA PAIKKA! Älyperäisten ihmisten SHOPPAILU ALUSTA!

Kyllä siellä ("SIELÄ"?) kauppa käy! Kateeksi käy näitä veijareita ("vekkuleita"?!?) jotka ovat päässeet KOINISMIIN mukaan. Eivät ne minua koskaan päästäneet kun olen älämölö ja niin paha suustani. Voi harmi sentään.

Dealshakerissa on mukamas >50000 kauppiasta mutta diilejä vain ~10000 ja rekisteröityneitä käyttäjiä huikea määrä.

Retorinen kysymys: millainen ihminen on sellainen joka ei huomaa ristiriitaa em. lukemissa. 5 pisteen vihjeeksi taas KARTSALTA peräisin oleva: "5% populaatiosta".

Dealshaker on sekin vain kulissi oikeasti jo kaatuneen ponzin ympärillä. Serverit toki pidetään käynnissä kun niiden ylläpito ei maksa kuin luokkaa kymmeniä euroja kuussa.

Poijjaat!! Taasen!

unohdin muuten lisätä edelliseen: serverit maksaa muutamia kymppejä kuussa, mutta sitäkään summaa ei voi maksaa ONECOINEILLA, tulevaisuuden MAKSU VALUUTALLA.

Poijjaat!! Taasen!

• On todella häkellyttävä KAUPPA PAIKKA!

Tulkaapas koinistit vierailemaan tänne luokseni Niuvanniemeen (NIUVAN NIEMEEN) niin suunnitellaan porukalla a) koulutuspakettien osto (kavereita löytyy, olen jo kysellyt) ja b) ostostrategia. Ajattelin itse ekana TUPPILAUTAA, PIHVEJÄ (nötkött, sikanauta), KÄÄRMEÖLJY, sekä sitten tietenkin TURVE(turpa?)SAUNAA ja HIERONTAA (kakkoseen?)!

Mitäs sanotte?

Poijjaat!! Taasen!

• hullujaovat
      • >Kaikissa tuotteissa mitä olen käynyt katsomassa niin myytyjä 0 kappaletta.

Heh, onko tosiaan yllätys. Ei siellä oikeasti mitään kauppaa käydä. Pelkkä kulissi. Pääkoijarit ovat jo hypänneet laivasta ja jäljelle jääneet pitää kulissia pystyssä. Ja jos edes muutama tonni tulee kassaan vuodessa niin sillä jo pitää palvelimet pystyssä ja koijarit saa vähän kaljarahaa. Tämä ponzi on kaatunut, RIP.

• Rutjatov

Ratkaisukeskeinen terapia 3 x 45min Solution focused therapy 3 x 45min

Ansaitsen Ansai keho-mieli yhteys, holistic wellness
      Coupons Available
      22
      Promotion ends
      15/01/18
      Coupons Sold
      0
      Coupons Validity
      13/11/17 - 15/01/18 33.00 EUR 5.67 ONE
      (1 ONE = 20.65 EUR )

Ei mitään lisättävää!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      38
      5325
    2. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      32
      2743
    3. Örebro kuolleet lisääntyy.

Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.
      Maailman menoa
      197
      1732
    4. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      162
      1482
    5. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      140
      1410
    6. Varo sisältöpaljastuksia! Tämän naisen bachelor-Joonas valitsi - Oliko valittu Monica vai Vivianna?

Joonaksella on kaksi naista jäljellä. Mutta valitsiko bachelor kahdesta naisesta Monican vai Viviannan? Oliko mielestäsi
      Bachelor
      25
      1246
    7. J. Et tullut.

Ei se mitään. Perjantaina tulee joku muu. M.
      Ikävä
      183
      1173
    8. Trump - otan Gasan haltuun nyt

USA miehittää Gazan alueen ja rakentaa siitä uuden upean alueen aurikoiseen Israeliin. Väkivaltainen alkuperäisväestö h
      Maailman menoa
      275
      1013
    9. Kemettikö lommauttaa

Kemettikö lommauttaa, kuulinpahan vain. Toivottavasti nyt kuitenkin murheenryynit ,tupakoivat laiskimukset poistetaan.
      Suomussalmi
      24
      943
    10. Tiistaipäivää pakkastakin on

Hyvää päivää huomentakin. Olin vähän kaupungilla käymässä 😊❤️🌞❄️☕
      Ikävä
      197
      843
    Aihe