Näetkö vieläkö minulle tulee miestä, parisuhdetta joko sormuksin tai ilman? Millainen mies ulkonäöllisesti ja kuinka kauan tässä vielä kuluu aikaa? Muutanko kenties pois nykyisestä talostani ja/tai vaihdanko paikkakuntaa? Näkyykö jotain muuta tärkeää?
Kiitos kaunis vastauksestasi.
Ragnimalmen
3
86
Vastaukset
- Ragnimalmen
Tulkitsisin näin että muutto toiselle paikkakunnalle mikä on hyvä asia sillä se on onnistunut päätös koska tarvitset todella paljon uusia virikkeitä ja uusi ympäristö virkistää sinua, erittäin viihtyisä ja edullinen kerrostalo-asunto olisi vuorossa omakotitalo-asumisen jälkeen, tuntuuko vieraalta tällainen ratkaisu? Parisuhde kyllä, mutta käsittääkseni tuolla uudella paikkakunnalla saa alkunsa siellä. Kysyit aikoja, siihen sanon että sitten kun kypsyt noihin ympyröihin niin sen jälkeen alkaa tapahtumaan . Muista että kallein asunto/asumismuoto ei ole aina se parhain koti.
- Ragnimalmen
P.s tuosta en ole nyt täysin varma asutko nyt omakotitalossa, mutta mielestäni muutto tulee kerrostaloon.
- vaaleavanhempinainen
En usko, että muutan kerrostaloon. Itse en pidä niistä, enkä myöskään lemmikkieni kanssa voi sellaiseen muuttaa. Rivitaloon kenties. Omakotitaloasuja olen ja siitä asumismuodosta pidän, toki yksin se on vähän hankalaa ajoittain. Kypsynyt olen jo kauan sitten, mutta uuden työpaikan saanti tällä iällä alkaa olla aika toivotonta. Nyt minulla on vakituinen työpaikka.
Kiitos katsannosta...hieman vieraalta osittain tuntui.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051699
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271452En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k921312- 621163
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101048Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111019Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall214820Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122753
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20718