Kenelle helvetille kuuluu teiden auraus Palokoskella? Ei oo kyllä auraa näkynyt kun kerran tänä talvena. Silloinkin illalla, kun väki jo päivän kulkenut traktorilla tehdyissä ajourissa.
Muutama vuosi sitten auraukset oli vielä mallillaan, kun tien varressa itsekin asuvalla oli auraukset. Silloin tiet aurattiin aamuyöstä ajokuntoon ja tarvittaessa useamminkin. Nyt ei ole toivoakaan.
Kuntalaisena maksan veroja siinä missä kirkonkyläläisetkin. Siellä tuntuu olevan vielä hiekkaakin jaljakäytäville laitettavaksi. Tänne se ei ole riittänyt......
Missä on lumiaurat?
8
252
Vastaukset
- veronmaksanut
Järjetöntä touhua, antaa auraukset yhdelle urakoitsijalle, joka tietty lupaa että koneita on! Mutta kun tulee talvi ja lunta ei ole koneita eikä ne edes liiku. Olisko urakoitsijalla hyvät suhteet joilla homman saa kiirettä vaan ei tarvitse olla ja joulunpyhät saa rauhassa viettää :(
- Myöskin_työssäkäyvä
Hiukan parempaan suuntaan ollaan menossa ainakin Palojoentiellä, nykyään aurataan kuorma-autolla tie, eikä traktorilla niinkuin muutamina viime vuosina...
- Töissäkäyvä
Mulle ihan sama millä ajetaan, kunhan ajetaan.......
- KunKysyit
Helvetille se nyt ei kummiskaan kuulu, koska helvetissä ei tunnetusti ole lunta.
- Töissäkäyvä
En tiiä, kun en oo käyny. Täällä on lunta ja tälläkin hetkellä tiet karmeassa kunnossa. Ei oo näkynyt traktoria eikä kuorma-autoa.....
- kuntalainen45
Tämä kyseinen auraisurakoitsia on saanut Ikaalisista kenkää P V.lle se kyllä kelpaa. Ei sivukyläläisillä ole mitään tarvetta talvella liikkua. 😕
- mäntraktor
onko töissäkäyny moistanu maksaa veronsa palokoskella on tiet aurattuhyvin ei terä ylhäällä niinkuin ennen joten lopeta kitinäs pummi
- Auratliikkeelle
Nytkin on taas niin tiet lunta täynnä, ettei pääse niitä veroja kerryttämään. On vissiin auramiehet baarissa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984