Kenelle helvetille kuuluu teiden auraus Palokoskella? Ei oo kyllä auraa näkynyt kun kerran tänä talvena. Silloinkin illalla, kun väki jo päivän kulkenut traktorilla tehdyissä ajourissa.
Muutama vuosi sitten auraukset oli vielä mallillaan, kun tien varressa itsekin asuvalla oli auraukset. Silloin tiet aurattiin aamuyöstä ajokuntoon ja tarvittaessa useamminkin. Nyt ei ole toivoakaan.
Kuntalaisena maksan veroja siinä missä kirkonkyläläisetkin. Siellä tuntuu olevan vielä hiekkaakin jaljakäytäville laitettavaksi. Tänne se ei ole riittänyt......
Missä on lumiaurat?
8
332
Vastaukset
- veronmaksanut
Järjetöntä touhua, antaa auraukset yhdelle urakoitsijalle, joka tietty lupaa että koneita on! Mutta kun tulee talvi ja lunta ei ole koneita eikä ne edes liiku. Olisko urakoitsijalla hyvät suhteet joilla homman saa kiirettä vaan ei tarvitse olla ja joulunpyhät saa rauhassa viettää :(
- Myöskin_työssäkäyvä
Hiukan parempaan suuntaan ollaan menossa ainakin Palojoentiellä, nykyään aurataan kuorma-autolla tie, eikä traktorilla niinkuin muutamina viime vuosina...
- Töissäkäyvä
Mulle ihan sama millä ajetaan, kunhan ajetaan.......
- KunKysyit
Helvetille se nyt ei kummiskaan kuulu, koska helvetissä ei tunnetusti ole lunta.
- Töissäkäyvä
En tiiä, kun en oo käyny. Täällä on lunta ja tälläkin hetkellä tiet karmeassa kunnossa. Ei oo näkynyt traktoria eikä kuorma-autoa.....
- kuntalainen45
Tämä kyseinen auraisurakoitsia on saanut Ikaalisista kenkää P V.lle se kyllä kelpaa. Ei sivukyläläisillä ole mitään tarvetta talvella liikkua. 😕
- mäntraktor
onko töissäkäyny moistanu maksaa veronsa palokoskella on tiet aurattuhyvin ei terä ylhäällä niinkuin ennen joten lopeta kitinäs pummi
- Auratliikkeelle
Nytkin on taas niin tiet lunta täynnä, ettei pääse niitä veroja kerryttämään. On vissiin auramiehet baarissa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043