Kuinka voi noin vanha nainen vaan pikkuisen koristella ja tehdä valmistaikinapipareita, ja se on sen mielestä suuri jouluun valmistautuminen. Ihme, ettei se ymmärrä, että siivota pitää ensin. Äitinsä kuitenkin kai siivoojana on jotain sille koittanut opettaa. Mutta ei tää lotjake... ei se imuroi, ei se tuuleta, ei pyyhi lattioita kostealla, ei.... Ei pyyhi pölyjä, ei vaihda verhoja eikä ainakaan ikkunoita pese. Vessan siivous on varmaan ihan yli sille. Peseekö se edes pyykkiä. Oikeasti, onko se ikinä itse pessy pyykkiä? Tai vieny roskia? Olisko Jassu tässä hyvä blogin aihe? Vein itse roskat kerrankin!
Jasmin kodinhengetär
7
120
Vastaukset
On se ainakin pessyt ne euron flipflopit Richardin astianpesukoneessa.
- Huhuuuuut
Hahhaa, ainoo kerta!!!
- muitaeikiinnosta
Voi helvata. On teillä puheenaiheet.
- ouououou
On meillä puheenaiheet ja hauskat onkin. arkielämän komiikkaa parhaimmillaan.
- minäitseTähti
Jassun mielestä HÄN on niin iso lahja miehelle, että kuka HÄNET saa, ei voi muuta vaatia. Vai vielä siivoamaan, super julkkis, tähti! Ei, ei täysihoitoa ja ylläpitoa vaan vaatii, johon olennaisena osana kuuluu "tähden" viihdyttäminen. Auta armias, jos ei tule täydellistä seksiä, viikonlopun pippaloita, ulkoilutuksia ja kehumisia, niin kohta siitä kuulee koko maailma. Varo Jarmo!
- miksimiksimiksi
Mikä tossa tyypissä on menny pieleen että siitä on tullu tollanen lokki? Kävikö se peruskoulun ihan normaalipuolella ja loppuun asti?
- jätt1k
Nooh, näköjään se on tuo Kosos Samikin saanut vihdoinkin kupletin juonesta kiinni;). Menikö yhtä pitkään vai pitempään kuin sen copy pasten opettelussa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan13971Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv603664- 433562
- 183180
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv343158No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452940- 442580
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h392512- 422345
- 452109