Ihanin mies

Kukas se on Iisalmen ihanin/komein mies?
474819
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 47

Vanhimmat

Insta poliisi, absolutely...ihqu..

Äänestä
  • Ei ehkä komein, mutta ihanin ja älykkäin on Jooko!

Äänestä

• Kansatietää kirjoitti:

Ei ehkä komein, mutta ihanin ja älykkäin on Jooko!

Samaa mieltä, ehkä ei kuinkaan älykkäin?
    Ihanin saa olla ja onkin ,mutta sitten on vielä yks, jota en kerro. Kell' onni on, se onnen kätkeköön ! Pussailen sitä miestä salaa ! Oi , MIKA !

Äänestä

• Kansatietää kirjoitti:

Jooko on älykkäin hän tietää sen, että asioissa on vain yksi totuus. Kahta totuutta ei ole olemassakaan. Iisalmi tarvitsee tämänlaisen edunvalvojan gontroliojan.

Äänestä

• Jooko taistelee vääryyttä vastaan ja tekee älykkäitä alotteita valtuustossa!

Äänestä

• k niin kuin kyllä !!!

Äänestä

• Näyttää kepusensuuri iskevät!

Äänestä

• Persuja syrjitään!

Äänestä

• Kansaylistää kirjoitti:

Jooko taistelee vääryyttä vastaan ja tekee älykkäitä alotteita valtuustossa!

Laura kuulu halanneen julkisesti Jookoo Raatihuoneella.

Äänestä

• Jookolla on seksuaalista vetovoimaa!

Äänestä

• Kansatietää kirjoitti:

Sekä kiuruveen jooko?

Äänestä

• Vainonuhri kirjoitti:

Persuja syrjitään!

No voe helekatti! Kuka hitossa ee tiijä, että persuilla on etuoikeus syrjiä.

Tuolla kaapunnilla ol hiukan ruuhkaa. Jooko ol tulossa vastaan. Pyysin kulkiessani, että väistäkää hiukan. Jooko sano: "minä en tyhmiä väistä." Silloin minä väistin ja sanoin: "Ala mennä, minä väistän."

Jookon nuama män ihan patamustaks, niinpä tietysti.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

No voe helekatti! Kuka hitossa ee tiijä, että persuilla on etuoikeus syrjiä.

Tuolla kaapunnilla ol hiukan ruuhkaa. Jooko ol tulossa vastaan. Pyysin kulkiessani, että väistäkää hiukan. Jooko sano: "minä en tyhmiä väistä." Silloin minä väistin ja sanoin: "Ala mennä, minä väistän."

Jookon nuama män ihan patamustaks, niinpä tietysti.

Vasemmalta tulevia ei tasavertaisessa risteyksessä tarvitse kenenkään väistää. Kaikki perussuomalaiset tietävät tämän, myös nykyinen gallup ykköstila oikeuttaa kunnioittamaan lainsäädäntöä.

Äänestä

Mun aviomies tietenkin.

Äänestä
  • <miks sää kiellät Penalta kaiken?> Ystävyyssuhteetkin, oot meinaan aikas ilkeämielinen kalkkuna.

Äänestä

• Minäkin olen samaa mieltä sinulla ihana mies siitä riitää useammalle

Äänestä

• TyyneOrvokki kirjoitti:

Minäkin olen samaa mieltä sinulla ihana mies siitä riitää useammalle

Voi TyyneOrvokki, nyt olet erehtynyt. Minun ihana mieheni onkin yhden naisen mies (eli vain minun:) ei hän horoista ole kiinnostunut alkuunkaan.
    Pubeissa ja räkälöissä häntä et näe koskaan, etkä kaljanostossa kaupassa.
    Hän on MIES, eikä mikään luuseri.

Äänestä

• Riistavesiparempi kirjoitti:

<miks sää kiellät Penalta kaiken?> Ystävyyssuhteetkin, oot meinaan aikas ilkeämielinen kalkkuna.

???????

Äänestä

Mikä insta poliisi? Kerro tarkemmin?

Äänestä
  • "Instapoliisi" pitäs kirjottoo yhteen.
    Muuta en tiijä

Äänestä

Härästä ja tuopista löytyy nämä kaksi ihanaa miehenköriläistä

Äänestä
  • Jos se nyt jostakin se ylipaino on kaunista, niin se saa olla. Itelle välttäisi tavallinen eikä yli 100kg köriläs, kuka mistäkin tietysti tykkää😊

Äänestä

• Riittävästi kun on pituutta niin 100kg on alipainoa...

Äänestä

• 20cmvasemmassalahkeessa kirjoitti:

Riittävästi kun on pituutta niin 100kg on alipainoa...

no jatkuvaanko on seisokki päällä.
    eikö ole vaivalloista sellainen tila...viittaan nimimerkkiisi, Mika?

Äänestä

• 20cmvasemmassalahkeessa kirjoitti:

Riittävästi kun on pituutta niin 100kg on alipainoa...

Totta,ei vaen oo montakaa kolomimetristä iisalamessa.

Äänestä

Ihanista ihanin ja paras kaikista on mun Timo !

Äänestä

Mika tietty.ihana salarakas..😉käy muka töissä mut tietäsitpä vaan arvon kulissiavokki minne se ekax tulee.. joskus kesken työpäivänkin.joskus otetaan kolmen kimppa eikä mikallasi ole estoja miehiäkään kohtaan

Äänestä
  • ei se haittaa...kyllä Mikoja meisseleineen korjaamaan vikoja voi olla kaupungilla liikenteessä useampiakin ja jokunen vartioimassa yhteistä turvallisuutta...minun on vartioimassa turvallisuutta...missä sinun viaton Mikasi luurailee

Äänestä

• no, voi teitä pojat
    rakkautta se tietenkin on

Äänestä

• seriffinmerkki.laatua kirjoitti:

ei se haittaa...kyllä Mikoja meisseleineen korjaamaan vikoja voi olla kaupungilla liikenteessä useampiakin ja jokunen vartioimassa yhteistä turvallisuutta...minun on vartioimassa turvallisuutta...missä sinun viaton Mikasi luurailee

Ei turva juttuja.. iso luomi takana yläselässä..

Äänestä

• Jkkujhhjk kirjoitti:

Ei turva juttuja.. iso luomi takana yläselässä..

sama mies. !!!! jatketaanko jakamista. kolmantena ja neljäntenä pyöränä?
    jako käy mulle. Kyllä Mikalta kaikille irtoo, kunto riittää ja hauiksessa on tavaraa....

Äänestä

• Joo sopii.toivottavasti sen eukko ei pääse jäljille.no eihän sillo autoo saati.... ja salapanot mahtuu kyllä pitkähköön autoon jos pnopaikka vähä kauempana..

Äänestä

• Kfjfkdkfkfkflk kirjoitti:

Joo sopii.toivottavasti sen eukko ei pääse jäljille.no eihän sillo autoo saati.... ja salapanot mahtuu kyllä pitkähköön autoon jos pnopaikka vähä kauempana..

alll right.. sittenpä jatketaan nautintojen tielllää..
    Kivaa.....joskus kimppakivaaa ?

sopu sijaa antaa....

Äänestä

• seriffinmerkki.laatua kirjoitti:

alll right.. sittenpä jatketaan nautintojen tielllää..
    Kivaa.....joskus kimppakivaaa ?

sopu sijaa antaa....

Mikan ja mun ilta tänään. Kertoo kotona menvänsä ylitöihin, muttaaaaaaa
    Onni suorii rohkeaa. Nosta punttii, sattuu puikko paremmin stunttiin...
    iiiiiiikkkkkkk, ikkkkk, maiskis, namskis...tuli jo !

Äänestä

Jari on kanssa tietysti komea!

Äänestä

Kääryläinen Seppo on teidän kylän vanhin ja viisain. Maannut vuosikymmenet eduskunnassa tekemättä mitään. Oikea turhake ja aina vaan äänestätte tätä köyhien kyykyttäjää uudelleen.

Äänestä

Se yks Ismo joka ei ehkä enään asu iisalmessa. Vaalee ja isot siniset silmät!

Äänestä

Omistan BMW merkkisen auton, viestiketju voi sulkea.

Äänestä

Yksi Mika tuntuu vastaavan kaikkia muita Iisalmen impotentti miehiä?
Niin se on aina, että hyvä kuin pahakin kasautuu yksille ja samoille.
Mika saa aina ja muut nyysii kotona "Kyllikin" kanssa tablettia tuijotellen

Äänestä
  • Mielenkiintoinen nimimerkki sull valota hiukan ?

Äänestä

• Jfjfuududkfif kirjoitti:

Mielenkiintoinen nimimerkki sull valota hiukan ?

Pyydä valoasi taivaasta. Saatanan vatula. Aina valaistusta rääkymässä.

Äänestä

• Juu.tullu vähä ikää mutta läppäril viihtyy. Kunnostaan pitää huolen vaikka mikä eteen tulis. Tarkat rutiini,kellonajat.ajaa ylinopeutta.. Hyvä sellasex sex lelux naisille,kunhan muistaa sen ettei kaikki kotosalla

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Juu.tullu vähä ikää mutta läppäril viihtyy. Kunnostaan pitää huolen vaikka mikä eteen tulis. Tarkat rutiini,kellonajat.ajaa ylinopeutta.. Hyvä sellasex sex lelux naisille,kunhan muistaa sen ettei kaikki kotosalla

Onko tämä se josta puhutaan? Ainakin piste puuttuu!

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Onko tämä se josta puhutaan? Ainakin piste puuttuu!

Talo joka jonain päivänä loistaa valoa ja tuo vaurautta..

Äänestä

Ei siellä ole enää yhtään-se ihanin mies meni naimisiin ja muutti pois jo n.30v. sitten. Ei ole sen jälkeen enää näkynyt toista samantasoista. Etsi muualta,löytyisikö ehkä Kuopiosta tai edempää?

Äänestä

Se pulska Armas.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Sexymaam kirjoitti:

Kukas se on Iisalmen ihanin/komein mies?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu