Onko mahdollista että ihminen voidaan "tehdä" virtuaali henkilöksi, esim. niin että biotunnistamalla ja 3 D mallinnuksella, sekä salakuvaamalla saadaan kohdetta kuvaava esim. "pokemon" tyylinen kopio, ja jonka kautta voidaan tätä kopioitua kiusata, esim tekemällä "hänestä " joku huora, ja voidaanko tällaisen kopion avulla kirjautia kopipidun toleille, puhelimiin, pankkiin jne..
Olen joutunut koko aikaisen kiusaamisen kohteeksi, js tiedän että tuo välitys tapahtuu tässä ihan muutaman 20 metrin päässä, elil linkitys kodistani ns. pääasemalle josta taas yhteydet ja kuvaamisen välityd lähtee maailmalla, minusta vaan on raskasta olla miljoonien mobiiliyhteyksien linkki js myyntiartilkeli.
Onko teissä, hyvät palstalaiset huippu it -alan ihmisiä?
Onko mahdollista?
häpäistyihminen
0
82
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774642- 1801937
- 1241620
- 1321176
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161111- 351046
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848