Kuulemma huomenna. Ainakin blogiin Jassu oli tänään niin kirjoittanut.
Jassu ja Jarmo lehdessä
43
638
Vastaukset
Onkohan siinä lehtijutussa yhtäkään näistä kuvista: http://aijaa.com/HKabNa Jännittävää nähdä. Jalmo ja jalmon suku tykkää kovasti näistä kuvista. Niistä näkyy ei niin hirvittävän kaukainen historia. Ihana uusi miniä tuli taloon.
- Gtkgtk
Normaalisti suurin osa noista löytyy googlestakin ja kyllä kuule suomalaiset tietää nuo muutenkin. Mitä se sua haittaa muuten?
- 001001000
Googlesta ei löydy mitään. Se on vain hakukone.....
- PaulHjuuvitti
Varmaan instassa sitten kiitellään joko Hymyä tai Iltapaskaa.
Mutta öööö.... ketä kiinnostaa lukea laatikoiden reseptejä blogista joulun JÄLKEEN, jos oikein tuosta blogihöpinästä ymmärsin. Instassa on nyt jälleen pahoitettu mieli arvosteluista, päättäisi vaan että oliko ne blogissa, Instassa vaiko kenties ihan vaan taas lueskeltu Jasson lempipalstaa, Suomikaksnelosta :D
"jasminmantylaofficial Kirjoitin tänään blogiani @metropoli_net sivustolle, enimmäkseen jouluumme liittyen. Samalla lueskelin minulle joulunpyhinä lähetettyjä viestejä/kommentteja blogini kommenttiosioon ja niihin perustuen jäin miettimään sitä, miten huonosti joillain ihmisillä asiat ovat. En tietenkään julkaise mitään roskakommentteja blogini yhteydessä, se nyt on päivänselvää, mutta ne kyllä monesti surettavat minua. Eivät minun itseni takia, vaan niiden lähettäjien vuoksi. Nyt jouluna minulle tulleet kommentit oli lähetetty joskus aamuyön tunteita ja niistä paistoi läpi silkka katkeruus. Ja yksinäisyys. Joulu voi olla todella surkeaa aikaa heille, joilla ei ole läheisiä - siksi en sellaisia ihmisiä tuomitse edes paskamaisten puheiden takia. Viesteissä mollattiin minua ja kaikkea joulunviettoomme liittyvää - olivat ilmeisesti olleet instassani koko joulun 24/7. Se on surullista, mutta ymmärrän sen, että yksinäisinä joulunpyhien tunteina toisten ilo, läheiset, lahjat jne. voivat ärsyttää suuresti. Silti on huolestuttavaa, kuinka jotkut ovat noin kiinni heille tuntemattomissa ja heille ainoastaan julkisuuden kautta tutuissa ihmisissä. En voi muuta, kuin toivoa heillekin parempaa tulevaa vuotta. Itse tajusin omalta kohdaltani taas sen, kuinka kiitollinen saan oikeasti olla miehestäni, perheestäni ja ystävistäni - samaa onnea toivoisin muillekin. #tätäpäivää #blogia #pohdintaa #päivänajatus #selfie #happyblessedloved ❤
49 MINUTES AGO
Ei oo helppoa olla Jasso kun aina joku muistuttaa noloista toilailuista, mitkä on heti luettavissa netistä tai Seiskasta.- Toistenonnipois.teiltä
Olipa hyvä kirjoitus ja tuo koskee just teitä jotka hulluna seuraa jasmineja, marttiinoita ja muita. Hullun hommaa se on. Hyvä Jasmin!
Jasmin se kirjoittaa käytännössä itsestään. Mitä se muuta on kuin omanlaistaan yksinäisyyttä kun budjaa 40 vuotta äitinsä vintillä? Ei siinä paljon auta selitellä että "me ollaan äidin kanssa parhaat kaverit" *sydänemoji* Tai mitä muuta se on kuin katkeruutta kun ensiksi tilittää että Dennis ei tyydyttänyt sängyssä ja Dennis vaatii elatusapua mut mää en maksa! Ja sitten heti kohta julistaa että Richard on mielisairas... MItä muuta se on kuin kapeakatseisuutta kun arvioi hänelle mukamas viestin lähettäneen henkilön fyysisen sijainnin sen kellonajan perusteella milloin viesti on hänelle tullut... No tämähän on pelkkää höpöhöpöä koska tuossa instakirjoituksessa Jasmin toisti juuri ne samat jutut joita hän täällä joulun aikaan jankutti: "ootteks te täällä 24/7"... "näyttää viestit tulleen yöllä"... jne... Jättimäisestä koostaan huolimatta Jasmin on läpinäkyvä ja ennalta-arvattava.
- siltävaanvaikuttaa
Muuhun en osaa ottaa kantaa mutta nyt se vaikuttaa asuvan miehensä luona ja miten tuo nainen ottaa noin koville sulla? Onko se oikeesti jättänyt sut kun otat jutut noin raskaasti?
siltävaanvaikuttaa kirjoitti:
Muuhun en osaa ottaa kantaa mutta nyt se vaikuttaa asuvan miehensä luona ja miten tuo nainen ottaa noin koville sulla? Onko se oikeesti jättänyt sut kun otat jutut noin raskaasti?
Ai "vaikuttaa asuvan". Niinhän se "asui" myös Australiassa jos Instagramin bioon uskoi. Kirjoilla pysyi koko ajan äitinsä vinttikomerossa.
- kiinnostaatietää
JättiKlitta kirjoitti:
Ai "vaikuttaa asuvan". Niinhän se "asui" myös Australiassa jos Instagramin bioon uskoi. Kirjoilla pysyi koko ajan äitinsä vinttikomerossa.
Eri asia ja jätit muuhun vastaamatta.
- Uppossetaas
Niin osu ja uppos taas. Ja muuten, se on valmistaikinaa. Ei Jasdu osaa / jaksa taikinaa tehdä. Lasten pitää vaan päästä heti leipoon. Lehti on joko 7 tai smile. Mikään kunnos lehti ei ikinä koskaan jassoota noteeraa.
- Mäntylä.yäk
Jassua veetuttaa kaikki ne kommentit, ovat osuneet niin pahasti.
Jassu ei ole koskaan onnistunut missään mihin on ryhtynyt. Potkut on tullut jokaikisestä työpaikasta ja kaikki avioliitot, kihlaukset ja seurustelut ovat päättyneet rumaan skandaaliin.
Jassu on kouluttamaton, työtön, perheetön ja lapseton 35 vuotias maho nainen joka on edelleenkin kirjoilla äitinsä osoitteessa lapsuudenkodissaan vaikka tällä hetkellä majaileekin tilapäisesti jonkun muutama kuukausi sitten tapaamansa miehen nurkissa. Täydellinen luuseri.
Yleensä kun ihmiset muuttaa yhteen niin yhdessä hankitaan ja kalustetaan se asunto. Jassuhan kävelee vaan sisään eikä paskaakaan vois mitkään sisustusasiat ja yhteisen kodin saaminen molempien maun mukaiseksi sitä kiinnostaa. 3 vuotta asu Enkuissakin papsun eksän kalustamassa asunnossa, ainuttakaan uutta kalustetta ei hankittu, ei edes huonekalujen paikkaa siirretty. On pito tyyppi. - wooooodoooo
Taas saadaan porukalla nauraa Jassolle ja kiinteistörengille. Jasso myy kaiken pilkkahintaan roskalehdille, woohooo!
- voivoivoivoivoi
Jassun toiveajattelua on, että kaikilla seuraajilla menee huonosti ja vain HÄN on niin onnellinen TAAS mieheNSÄ kanssa! Jassu oikeesti se ei noin mene. Meistä suurin osa on elämäänsä täysin tyytyväisiä, töissä käyviä, perheellisiä, OMAN kodin omistavia jne. Usko nyt jo, että sinun uskomattoman lapsellisia juttuja seurataan huvittuneena ja välillä myös säälien. Koitahan tytteli rauhoittua ja laskea jalat maanpinnalle, ota samalla se sädekehä pois päästäsi.
- Onseoikeassa
Noi teidän kommentit ja vakuuttelut julkkujen suhteen saa teidät vaikuttaan tosi onnettomilta. En Mäntylästä piittaa paskaakaan mutta tässä oon samaa mieltä sen kanssa.
- otaAkuAnkka
Onseoikeassa kirjoitti:
Noi teidän kommentit ja vakuuttelut julkkujen suhteen saa teidät vaikuttaan tosi onnettomilta. En Mäntylästä piittaa paskaakaan mutta tässä oon samaa mieltä sen kanssa.
Olet siis samalla aaltopituudella Jassun kanssa, se selittää kaiken. Yksinkertaiset ihmiset eivät ymmärrä, että mielipiteiden kirjoittaminen, tyrkkyjen jutuille nauraminen, valheitten kyseenalaistaminen, ovat hauskaa huvia. Jos meni sinulta yli, niin vaihda harrastustasi, olet liian tosikko näille hupisivuille!
- Onseoikeassa
otaAkuAnkka kirjoitti:
Olet siis samalla aaltopituudella Jassun kanssa, se selittää kaiken. Yksinkertaiset ihmiset eivät ymmärrä, että mielipiteiden kirjoittaminen, tyrkkyjen jutuille nauraminen, valheitten kyseenalaistaminen, ovat hauskaa huvia. Jos meni sinulta yli, niin vaihda harrastustasi, olet liian tosikko näille hupisivuille!
Te vaan vaikutatte tyhmiltä.
- KikkeliKlitta
Mistä tuo nimi tulee kuin JättiKlitta? Millainen on liipaisimen koko Jasminilla?
- miehen.puutteessako
Viltti korville Patalaiskantien koukkis, olet jo psykoosin partaalla hourailujesi kanssa.
- kosonen.siel.tääl
Kyl oot vainoharhainen.
Minä tiedän missä olen, mutta tiedätkö sinä missä sinä olet? Voin olla ihan se minkä sinä haluat minun olevan! :D PappaKärppä tai mikä vaan! :D Mutta kylläpä tosiaan Jasmin ja Jalmo näyttävät onnellisilta. Tosi hyvä pari. Aivan upea, komea ja toisiaan tukeva. Miksi tuossa meni noin kauan. Kyllä on upea pari. Näyttävät onnellisilta. Sopivat hyvin toisilleen. ... Miksi näiden kommenttien kirjoittaminen tuntuu... epärehelliseltä...
- JättiHäppärit
Onko hymyssä muista ukoista kuvia kuin jalmosta?
- rintauintia
Jos Tester vinkkais, että kam tu mii beibe, tämä juuri avoliittoon mennyt, "onnellinen" keski-ikäinen nainen vaikka uisi Australiaan.
Että sen verran teennäinen ja muovinen tuo suhde kiinteistörenkiin on. Se on pelkästään vähän parempi katto pään päällä kuin mitä on Helkan luona. - huperohöperö
Jassu tuntee olevansa oikea tähti, kun saa satujaan ja lärvinsä kuvia juorulehtiin, noloahan tuo on. Eikö yhtään osaa hävetä niitä entisiä juttujaan, joita on sinne syöttänyt? Miten se Jalmo suostuu moiseen? Jalmo parka, mutta äidille varmaan suuri helpotus, vähäksi aikaa.
- erilaisiatasoja
Suuren luokan tähtien ei tarvitse kertoa jokaikistä asiaansa lehtiin. Toimittajat ottavat niistä itse selvää. Suuren luokan tähdet esiintyvät erilaisissa tilaisuuksissa ja gaalailloissa. Tietysti kutsuttuina vip-henkilöinä. Heitä myös haastatellaan laatulehtiin. He esiintyvät myös erilaisiisa tv-ohjelmissa.
- pellejenpelle
Jassua ei pidä tähtenä, kuin Jassu itse. Ei ole edes sammunut tähti, kun ei koskaan ole mitään ollutkaan.
- NoloimmatPoistoon
Jassu ei siis kertomansa mukaan julkaise mitään roskakommentteja blogissaan, se nyt on päivänselvää. No joo, onhan siellä näköjään yksi myönteinenkin kommentti ollut, joka on sitten päässyt julkaistavaksi 😅
Ja jassuko muka on lukenut arvostelut joulunvalmistelustaan ja -vietostaan bloginsa kommenteista? Hah hah! Kukahan se tältä palstalta on näköjään koko joulun poistattanut viestejä, ja mitähän sääntöjen vastaista niissä taas on ollut?- lehellinen
Jassuhan on lehellinen.......Jalmon lehellinen ja ahkela avovaimo. Onnea!
- Täytettä
On se harmi kun Jasson vihaama Fingerroos on päässyt ihan koko paakannen tähdeksi, ja Jassu saa tyytyä Jarmonsa kanssa alakulmaan.
- jasmin.onnyt.iloinen
Sille on pääasia se että näkee itsensä kuukauden ajan kauppajonossa! Ja että saa palkkion sekä esiteltyä sitä että sillä on mies ja uusi koti.
- helppojassu
Fingeroosilta politikot vonkas, mutta Jassun kohdalla oli päinvastoin! Jassulta ei varmaan kenenkään tarvinnut "vongata", on sen verran anteliasta tyyppiä.
- Hehkhljgpbk
Joka tapauksessa Jassu on tyytyväisenä postannut Hymyn kannen instaansa ja ihan yhtä antelias tuo Finkkukin on aina ollut kuin Jassukin.
- höpönassujassu
Hehkhljgpbk kirjoitti:
Joka tapauksessa Jassu on tyytyväisenä postannut Hymyn kannen instaansa ja ihan yhtä antelias tuo Finkkukin on aina ollut kuin Jassukin.
Vaan ei ole ollut tarvetta raportoida joka saamistaan ja antamistaan, kuten höpö Jassun.
- ilmaistamainosta
Ostaisitko tältä mieheltä asunnon?
Minä ostaisin, mutta vaatisin ehdottomasti esittelytilaisuuteen mukaan celebrity model Jasminin kertomaan kansainvälisiä näkemyksiään sisustuksesta ja erityisesti keittiön soveltuvuudesta valtavien maustekakkujen valmistamiseen.
On muuten jännä, että Jasmin puhuu kaikista suurista rakkauksistaan samoilla tapaa, mutta viimeisimmän kohdalla healthy food on vaihtunut kakkuihin sekä leipomuksiin. Eipä ole aikoihin näkynyt lohta ja avokadoa, saati vihanneskeittoja. Sporttrackerkin haudattu, kun ei se Richard- juttu vaan natsannut. Jarmo ei taida harrastaa liikuntaa, taitaapi vain syödä kakkuja sohvalla töiden jälkeen. Olisihan näistä jo Instassa brassailtu.
- SalatutElämät
HEH, HEH etkö muuta keksinyt tähän hätään?
- SalatutElämät
Bumeranginaluotaslensin kirjoitti:
Etkö itse, osuiko vyön alle Jasso?
HEH, HEH en käytä vöitä.
SalatutElämät kirjoitti:
HEH, HEH en käytä vöitä.
Jalmon kertoman mukaan sinulla on jonkinlainen vyö jolla puristat uumaa kapeammaksi. Helppoa toisaalta, ei tarvitse lenkillä käydä riittää että laittaa vyötä kireämmälle.
- Terve.vaanmenoa
On kyllä surullista, että jassuressu on pahoittanut mielensä...saakohan mitään leivotuksi uudenvuoden vaihtuessa...pliis, hieman hienotunteisuutta!!!!
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1164970Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293593No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452440- 501568
- 411520
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241424- 141252
- 271158
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221087