Sainpas tuossa kuulla että facebookissa on joku roskakuski kirjoitellut että jättää roska-astiat keskellä tietä jos on lunta astian edessä! Nyt kannattaisi tämänkin sanojan miettiä että mites kun vanhukset (omat vanhempani) mukaan lukien eivät enää kykene lumitöitä tekemään vaan lapiolla tekevät parhaansa että pääsevät edes roskat viemään! !! Seuraavan kerran kun käyn kotikonnuilla niin menen urakoitsijan luo ja kysyn saako työntekijä tälläiset ehdot noin vaan luetella ja samalla sanotaan sopimus irti ja vaihdetaan urakoitsijaa. Tai jos ennen sinne tuloaon astia tiellä niin vanhemmat purkaa samantien sopimuksen! Laiskako se kuski on vai miksi pitäisi punainen matto levittää eteen??? ??
Roska-astiat tielle????
PaSe67
1
221
Vastaukset
- markku.lievonen
Niin, en tiedä kenestä on kysymys ja mitä hän on tarkalleen tarkoittanut, mutta ei kai roskakuskit liene aivottomia.
Eiköhän kuskitkin tienne missä talossa vanhukset asustavat ja huomioivat ja ymmärtävät tilanteen. Taas meiltä terveiltä lienee jo syytä odottaa, ettei roskakuskin tarvitse lumihangessa raahata roskapönttöjä/mme.
Lie muuten melkoinen ero käsitellä roskapönttöä lumettomalla alustalla. Pöntön pyöristä tuskin on apua, jos lunta on riittävästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058237- 1125764
- 555231
- 2895206
- 783851
- 583041
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452491