Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Miksi BMW hajoaa

Mixush

Miksi BMW hajoaa pakkasella tai miksi siinä nykyään ei ole tehoa niinkuin muissa, kunnioitin ennen kyseistä merkkiä, mutta nyt on aika alas vajonnut,

Ennen kilpaili Mersujen kanssa mutta nykyään VV paskan kanssa, ei enää premiumia, ei tehoa, missä vika?

18

536

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helppo_vastata

      Vika löytyy kolmesta kirjaimesta: BMW

    • Baijeristarysähtää

      Niin... Tuota tuota....
      BMW :hän ei ole mikään talviauto, senhän nyt kaikki tietää, itsestään selvä asia. BMW :n tehottomuus on puolestaan peruja merkille ominaisista tyyppivioista, joita ovat mm. männänrenkaiden katkeaminen/jumiutuminen, jakopään ketjun katkeaminen, huohottimen jäätyminen kun menee nollan alapuolelle mittari, yms.

      • pakkasukkoo

        Höpönlöpön sanoi hessuhopo, bemari on ykkönen!


    • jeppeli95

      Tämä onneton kirjoittelee samaa laulua useampaan threadiin:

      "BMW :n tehottomuus on puolestaan peruja merkille ominaisista tyyppivioista, joita ovat mm. männänrenkaiden katkeaminen/jumiutuminen, jakopään ketjun katkeaminen, huohottimen jäätyminen kun menee nollan alapuolelle mittari, yms..."

      Jo useamman vuoden ikäinen M135iXA ollut tässä allani eikä mitään moisia ja kaikki 320 heposta myös olleet aina tarjolla männänrenkaineen...

      Josko kirjoittajalle olisi tarjolla 90 Hp Relluunsa parin hepan lastu, että voisi tuntea olonsa paremmaksi?

      • Chippi330da

        sitä vituttaa ku sen corolla hajos ;D


      • Chippi330da
        Chippi330da kirjoitti:

        sitä vituttaa ku sen corolla hajos ;D

        "Mä finninaama oon; vedän bemarilla lepikkoon ;se on hyvin homppeli ilmiö; mä nättipoika oon; ajan bemarilla apsille, se on hyvin homppeli ilmiö; mä lapsellinen oon; mun bemarin corollat valoissa kyykyttää, se on hyvin tavallinen ilmiö" ;DD


    • Paskalla_on_tekijänsä

      Ei ihme ettei ole tehoja. Kaveri on merkkihuollossa töissä ja sanoi, että niin huonoa konetta kun BMW nykymoottorit on saa hakea. Suoraan alumiiniin poratut sylinterit hajoaa jo alle 40000km ja eikun uutta lohkoa tilalle. Mutta kun ei ole muuta laittaa kuin noita alumiinipaskoja niin kyllä kuulema kyrsii.
      Asiakkaat kuulema ei halua, että lohkonvaihto merkataan huoltohistoriaan ja osa jopa maksaa koneen korjauksen kun auton ikä ylittää 2-vuotta, mutta sitä ei saa merkata huoltohistoriaan.

      • Ladapower

        Ei helvetti, ei ladakaan ole noin heikkolaatuinen kuin BMW tänäpäivänä on...


    • vaionbemaritpaskoja

      jaa että sellaisia ne bemarit ovat ja kun minä juuri olin ajatellut mersuni bemariin vaihtaa, no olipa hyvä kun kerroit... vaikka mahtaako ne mersutkaan kestää enää miljoonaa, pitäsköhän sittenkin rellua tai corollaa harkita... hmmmm

      • mersumiesmutteikohta

        Mittarissa 14000km. ja uutta perää odotellaan tehtaalta.


    • Pera2002002

      Vaihdoin juuri W204 C220 CDIn Bemariin kun diesel koneet on vihdoin saatu kuntoon. Ajamisen iloa nääs

    • Baijeristarysähtää

      Niin, kaikkihan me tiedämme että BMW on heikkolaatuinen hintaansa nähden ihan tutkitusti, halvemmat merkit ajaa kovaa bemarin edelle joka suhteessa. Tämä on fakta.

      • Ihan täyttä paskaa perkele !


      • Baijeristarysähtää
        330d-ja-hajis kirjoitti:

        Ihan täyttä paskaa perkele !

        Bmw on täyttä paskaa tänä päivänä, näinhän se on, aivan totta.


    • Anonyymi

      Kummallista ettei bmw ole oppinut tekemään kestävää jakopäätä, 30 vuotta tehty paskoja jakopäitä ja huohottimia. Luulisi että ns PREMIUM merkillä olisi jonkunlaista ylpeyttä omasta tuotteestaan,kun hintakin on kallis laatuun nähden.

    • Anonyymi

      Kyllä BMW:stä tehoja löytyy, mutta se edellyttää että lompakosta löytyy myös pätäkkää. Oisko se näin?

    • Anonyymi

      BMW on todella hyvä talviautoksi etenkin nelivetoisena, en vaihda muuhun merkkiin.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe