Leikkikaveria vailla 22v nainen

22v nainen vailla leikkikaveria! Haluaisin vanhemman miehen seuraa kivan merkkeissä! Löytyykö leikkikaveria?

52

5192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Touhukaveri

Moi..missä päin Sini leikkikaveria kyselee? Täällä ois.....

• Leikin Hämeenlinnan talousalueella paikka myös Järvenpäässä. Käyn myös kyläilemässä!

• Kelpaamattomalle_maholle

Hutsun ukko lähtenyt taas huoriin?

• Sini22v kirjoitti:

Leikin Hämeenlinnan talousalueella paikka myös Järvenpäässä. Käyn myös kyläilemässä!

Miten sini suhun saa yhteyttä?

• Kutsuni---
        kuutamol kirjoitti:

Minun toimintani jälkeenet kai mitenkään.

• kuutamol kirjoitti:

Sini hakee uusia kokemuksia.

• Maksu-on-palkka

Huora ei muuten anna ilmaiseksi.

• Hihihihiiiii_
        Maksu-on-palkka kirjoitti:

Huora ei muuten anna ilmaiseksi.

Vain ensimmäinen kerta on ilmainen.

• Sini.22 kirjoitti:

Sini hakee uusia kokemuksia.

Ottakaa yhtteyttä

• Onks sulla paikka. Laita viestiä niin jutellaan lisää.

• lainvastainen

Miksei ylläpito poista tätä laitonta kommenttia?

• Kaikki-ok
        lainvastainen kirjoitti:

Miksei ylläpito poista tätä laitonta kommenttia?

No jos se ei riko mitään sääntöjen kohtaa.

• Pikku Siniä ei haittaa vaikka leikkikalu olisi osokin. Tai vaikka kaksi.

• Mieskolgyt

Aamu yöstä tunsin miten kaluni painautui hiljaa naisen polvea. Lopulta naisen polvet avautuu kosketuksestani ja hän katsoo minua hellästi kuiskaten saanko mä ottaa sen suuhun kun mä oon niin hyvä leikkimään sillä. Ihme unia sitä näkee.

• Kutsuni---

Hyvää Uutta Vuotta Sini22v. Hanki kuitenkin moraalisesti hyväksyttävämpi ammatti. Oman kehonsa myyminen ei sitä ole.
      Minä profiilisi poistatin. Hyvä minä!

• Kertaa-biologiaa

Tota noin, vaikuttaa siltä, että tiedoissasi ihmisen anatomiasta on aukkoja.

• eotoyiu

Miten poistatit profiilin?

• GolgatanOlga
        eotoyiu kirjoitti:

Miten poistatit profiilin?

Kunhan palstapoliisi Kutsuni--- taas pullistelee,ja kuvittelee omiansa... Vaikka rikkoo itse sääntöjä jatkuvasti,sekä levittelee ihmisistä valheita ja perättömyyksiä!

• dlöötto
        GolgatanOlga kirjoitti:

Kunhan palstapoliisi Kutsuni--- taas pullistelee,ja kuvittelee omiansa... Vaikka rikkoo itse sääntöjä jatkuvasti,sekä levittelee ihmisistä valheita ja perättömyyksiä!

Kutsuni ei 22v profiilia poistanut, kuvittelee vain löylykauhansa kanssa, kauha on oikeasti oma äitinsä joka surkuttelee kun pojastaan tuli homo.

• Kutsuni---
        dlöötto kirjoitti:

Kutsuni ei 22v profiilia poistanut, kuvittelee vain löylykauhansa kanssa, kauha on oikeasti oma äitinsä joka surkuttelee kun pojastaan tuli homo.

Opettelisit lukemaan. Sana oli poistattanut, ei poistanut.

Vert: viranomainen voi poistattaa epäkurantin tuotteen kaupasta, mutta kauppias on se joka tuotteen poistaa.

• eroityut
        Kutsuni--- kirjoitti:

Opettelisit lukemaan. Sana oli poistattanut, ei poistanut.

Vert: viranomainen voi poistattaa epäkurantin tuotteen kaupasta, mutta kauppias on se joka tuotteen poistaa.

Niinkö meinaat, kutsuni? Valitettavasti sinä et sitä edes poistattanut, sinä äidin pikku pönttö.

• Kutsuni--
        eroityut kirjoitti:

Niinkö meinaat, kutsuni? Valitettavasti sinä et sitä edes poistattanut, sinä äidin pikku pönttö.

Ai että. Kyllä sinua mahtaa harmittaa! Niskasi punoitus loistaa ihan näytön läpi.

• Kaikkia_harmittaa
        Kutsuni-- kirjoitti:

Ai että. Kyllä sinua mahtaa harmittaa! Niskasi punoitus loistaa ihan näytön läpi.

Pakko-oireesi paljastuu kirjoituksistasi hyvin selkeästi. Sun ehkä kannattais tarkistaa lääkityksesi taso, ettet mene psykoosiin asti.

• Upmen

Hei, Kerro itsestäsi lisää / ta i kuvia.. Olen vapaa vanhempi mies..

• Mölytåsa

Sain eilen hk blöötä ja ja siirappia siniltä.

• pari19ja24

Paljon mahdollisuuksia Kirkkonummen Wildclubilla.

• Leikitäänvaan

Tuu laivalle. kyytiä lupaan.

• moi mitäs kuuluu

• Minusta saisit hyvän kumppanin.

• Haluan leikkikaveria pittkiin talvi öihin ikä ei niin tärkeä kun on vain aikuinen.

• jos sinulle sopii 55 v mies,
      asun täällä ihan yksi.
      sitten kirjoitta sulka62 at suomi24.fi

• jos kiinnostut,ma 55 v.mies.
      asun täällä ihan yksi,

• sairas ihminen,ei muuta

• äläautatrollia
        sulka62 kirjoitti:

sairas ihminen,ei muuta

Älä vastaa sille vaikka se hirveästi yrittää saada sua vastailemaan. Sen viestit poistetaan mutta sun vastauksesi jäävät sotkemaan keskustelua. Tyypin tarkoituksena on jo kymmenen vuoden ajan ollut pilata keskustelua. Älä auta sitä tavoitteen saavuttamisessa.

• Joku-tekeekin-jotain

Tää on koko tän ketjun fiksuin juttu.
        Sijoittuu mitaleilleille koko foorumissa.

Joo, näitä tosiaan kaivataan.
        Eikä noita mankumisia "ann ny mul".

• Vain22cmNysä

Hei vaan Sini. Mä olenkin sellanen mies että mun kanssa ei herkutella!

• Hei Sini,

Laita minulle viestiä. Asun Helsingissä, mutta pääsen liikkumaan aika hyvin.

• En-muuta-sano

Jo on saamaton peräkamarilainen!

Ketjusta on poistettu 105 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      19
      5870
    2. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      3326
    3. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      119
      2966
    4. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      638
      2203
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      162
      2138
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      71
      1454
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      42
      1425
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1228
    9. Veda uskonto vs. muut uskonnot

Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan
      Ateismi
      406
      1146
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1117
    Aihe