Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Leikkikaveria vailla 22v nainen

22v nainen vailla leikkikaveria! Haluaisin vanhemman miehen seuraa kivan merkkeissä! Löytyykö leikkikaveria?
385323
5Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 38

Vanhimmat

Moi..missä päin Sini leikkikaveria kyselee? Täällä ois.....

1Äänestä
  • Aloittaja

Leikin Hämeenlinnan talousalueella paikka myös Järvenpäässä. Käyn myös kyläilemässä!

2Äänestä

• Hutsun ukko lähtenyt taas huoriin?

2Äänestä

• old_profile_102577 kirjoitti:

Leikin Hämeenlinnan talousalueella paikka myös Järvenpäässä. Käyn myös kyläilemässä!

Miten sini suhun saa yhteyttä?

Äänestä

• kuutamol kirjoitti:

Minun toimintani jälkeenet kai mitenkään.

Äänestä

• kuutamol kirjoitti:

Sini hakee uusia kokemuksia.

Äänestä

• Huora ei muuten anna ilmaiseksi.

Äänestä

• Maksu-on-palkka kirjoitti:

Huora ei muuten anna ilmaiseksi.

Vain ensimmäinen kerta on ilmainen.

Äänestä

• Sini.22 kirjoitti:

Sini hakee uusia kokemuksia.

Ottakaa yhtteyttä

Äänestä

• Onks sulla paikka. Laita viestiä niin jutellaan lisää.

Äänestä

• Miksei ylläpito poista tätä laitonta kommenttia?

Äänestä

• lainvastainen kirjoitti:

Miksei ylläpito poista tätä laitonta kommenttia?

No jos se ei riko mitään sääntöjen kohtaa.

Äänestä

Aloittaja

Pikku Siniä ei haittaa vaikka leikkikalu olisi osokin. Tai vaikka kaksi.

Äänestä

Aamu yöstä tunsin miten kaluni painautui hiljaa naisen polvea. Lopulta naisen polvet avautuu kosketuksestani ja hän katsoo minua hellästi kuiskaten saanko mä ottaa sen suuhun kun mä oon niin hyvä leikkimään sillä. Ihme unia sitä näkee.

Äänestä

Hyvää Uutta Vuotta Sini22v. Hanki kuitenkin moraalisesti hyväksyttävämpi ammatti. Oman kehonsa myyminen ei sitä ole.
Minä profiilisi poistatin. Hyvä minä!

Äänestä
  • Tota noin, vaikuttaa siltä, että tiedoissasi ihmisen anatomiasta on aukkoja.

1Äänestä

• Miten poistatit profiilin?

1Äänestä

• eotoyiu kirjoitti:

Miten poistatit profiilin?

Kunhan palstapoliisi Kutsuni--- taas pullistelee,ja kuvittelee omiansa... Vaikka rikkoo itse sääntöjä jatkuvasti,sekä levittelee ihmisistä valheita ja perättömyyksiä!

Äänestä

• GolgatanOlga kirjoitti:

Kunhan palstapoliisi Kutsuni--- taas pullistelee,ja kuvittelee omiansa... Vaikka rikkoo itse sääntöjä jatkuvasti,sekä levittelee ihmisistä valheita ja perättömyyksiä!

Kutsuni ei 22v profiilia poistanut, kuvittelee vain löylykauhansa kanssa, kauha on oikeasti oma äitinsä joka surkuttelee kun pojastaan tuli homo.

Äänestä

• dlöötto kirjoitti:

Kutsuni ei 22v profiilia poistanut, kuvittelee vain löylykauhansa kanssa, kauha on oikeasti oma äitinsä joka surkuttelee kun pojastaan tuli homo.

Opettelisit lukemaan. Sana oli poistattanut, ei poistanut.

Vert: viranomainen voi poistattaa epäkurantin tuotteen kaupasta, mutta kauppias on se joka tuotteen poistaa.

Äänestä

• Kutsuni--- kirjoitti:

Opettelisit lukemaan. Sana oli poistattanut, ei poistanut.

Vert: viranomainen voi poistattaa epäkurantin tuotteen kaupasta, mutta kauppias on se joka tuotteen poistaa.

Niinkö meinaat, kutsuni? Valitettavasti sinä et sitä edes poistattanut, sinä äidin pikku pönttö.

Äänestä

• eroityut kirjoitti:

Niinkö meinaat, kutsuni? Valitettavasti sinä et sitä edes poistattanut, sinä äidin pikku pönttö.

Ai että. Kyllä sinua mahtaa harmittaa! Niskasi punoitus loistaa ihan näytön läpi.

Äänestä

• Kutsuni-- kirjoitti:

Ai että. Kyllä sinua mahtaa harmittaa! Niskasi punoitus loistaa ihan näytön läpi.

Pakko-oireesi paljastuu kirjoituksistasi hyvin selkeästi. Sun ehkä kannattais tarkistaa lääkityksesi taso, ettet mene psykoosiin asti.

Äänestä

Hei, Kerro itsestäsi lisää / ta i kuvia.. Olen vapaa vanhempi mies..

Äänestä

Sain eilen hk blöötä ja ja siirappia siniltä.

Äänestä

Paljon mahdollisuuksia Kirkkonummen Wildclubilla.

Äänestä

Tuu laivalle. kyytiä lupaan.

Äänestä

moi mitäs kuuluu

Äänestä

Minusta saisit hyvän kumppanin.

Äänestä

Haluan leikkikaveria pittkiin talvi öihin ikä ei niin tärkeä kun on vain aikuinen.

Äänestä

jos sinulle sopii 55 v mies,
asun täällä ihan yksi.
sitten kirjoitta sulka62 at suomi24.fi

Äänestä

jos kiinnostut,ma 55 v.mies.
asun täällä ihan yksi,

Äänestä
  • sairas ihminen,ei muuta

Äänestä

• sulka62 kirjoitti:

sairas ihminen,ei muuta

Älä vastaa sille vaikka se hirveästi yrittää saada sua vastailemaan. Sen viestit poistetaan mutta sun vastauksesi jäävät sotkemaan keskustelua. Tyypin tarkoituksena on jo kymmenen vuoden ajan ollut pilata keskustelua. Älä auta sitä tavoitteen saavuttamisessa.

3Äänestä

• Tää on koko tän ketjun fiksuin juttu.
    Sijoittuu mitaleilleille koko foorumissa.

Joo, näitä tosiaan kaivataan.
    Eikä noita mankumisia "ann ny mul".

Äänestä

Hei vaan Sini. Mä olenkin sellanen mies että mun kanssa ei herkutella!

Äänestä

Hei Sini,

Laita minulle viestiä. Asun Helsingissä, mutta pääsen liikkumaan aika hyvin.

Äänestä
  • Jo on saamaton peräkamarilainen!

Äänestä

Ketjusta on poistettu 105 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

old_profile_102577 kirjoitti:

22v nainen vailla leikkikaveria! Haluaisin vanhemman miehen seuraa kivan merkkeissä! Löytyykö leikkikaveria?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu