Kysymys lääkkellisestä keskeytyksestä

Otin eilen klinikalla siis sen ensimmäisen pillerin ja lääkärin ohjeen mukaan huomenna ne kaksi lääkettä kielen alle ja kaksi emättimeen. Kysymys liittyy siihen että miten tavallista on että vuoto alkaa jo tuon ensimmäisen lääkkeen ottamisen jälkeen? Huomasin äsken vessassa käydessä että vertahan sieltä tulee ja kivut ovat sellaista että olisi menkat alkamassa ns. "juilimista".
Ilmianna
Jaa

3 Vastausta



Tämä se on nykysin aktiivinen foorumi, sain jo onneksi tiedon toisaalta.
Ilmianna
Jaa
Lapsiparkas se siellä käy nyt kuolinkamppailuaan ainoasta elämästään hänelle tarjoilemies myrkkyjen keskellä.... mahtaa olla voittajafiilis.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
0 VASTAUS:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Lapsiparka sais hetken taistella että sais tukkeutuneen vessanpöntön ensin auki, tosin Cytotecit alkoivat juuri vaukuttaa.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Kysymys lääkkellisestä keskeytyksestä

Otin eilen klinikalla siis sen ensimmäisen pillerin ja lääkärin ohjeen mukaan huomenna ne kaksi lääkettä kielen alle ja kaksi emättimeen. Kysymys liittyy siihen että miten tavallista on että vuoto alkaa jo tuon ensimmäisen lääkkeen ottamisen jälkeen? Huomasin äsken vessassa käydessä että vertahan sieltä tulee ja kivut ovat sellaista että olisi menkat alkamassa ns. "juilimista".

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta