Jasminin asumistuki meni poikki! Kjiäh!

KELAneuvonta

Niin siinä käy kun ollaan niin avoimia julkisuuden kanssa! 😀😀 ei voi samaan aikaan olla avoliitossa ja nostaa asumistukea äitimuorin vintille

50

746

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin siinä olisi saattanut käydä paitsi että virallisesti Jasmin asuu äitinsä vintillä (tarkistettu väestörekisteristä tänään) joten tuet juoksee vinttikomeroon edelleen.

      • laitappas

        linkki ja todiste väitteeseesi


      • eivätolesalaisia
        laitappas kirjoitti:

        linkki ja todiste väitteeseesi

        Etkö osaa itse mennä väestörekisterin sivuille ???


      • todistustaakkaon

        todistustaakka on sillä joka väittää jotain. Etkö ole lukenut lakiasioita koskaan??? laitappas nyt vaan todiste ja linkki väitteelleesi.


      • senkin.hölmö
        todistustaakkaon kirjoitti:

        todistustaakka on sillä joka väittää jotain. Etkö ole lukenut lakiasioita koskaan??? laitappas nyt vaan todiste ja linkki väitteelleesi.

        Mikä ihmeen linkki. Rekisterikeskukseen SOITETAAN, on auki iltamyöhään, ja sieltä vastataan suomeksi ja ruotsiksi. Maksullinen palvelu.
        Se on laitaPas. Yksi pee.


      • otanetropit

        Jos noin kävi, miksi päivät pitkät uikutat? Tuossa tilanteessahan pitäisi mennä päinvastoin, jos ymmärrät, ainiin, kun sinulle ei ole tuota järkeä jaettu, sulamahdottomuus edes toivoa eteenpäin menemistä. Siellähän kiehut omissa eritteissäsi, kun ei sinuakaan kukaan huoli Jassun jälkeen. Niin on ristiriitaisia sinun höpinäsi, tokkopa itsekään niitä ymmärrät, ainiin.....


      • Eliet

        kylene todistamaan väitettäsi todeksi. Eli jauhat siis paskaa. Kuka hyvänsä voi väittää soittaneensa jonnekin. Tiedätkös että perättömistä väitteistä voi joutua raastupaan? Sinun kannattaisi muutoinkin perehtyä lakiasioihin. Paskajuttusi. ovat jo sillä tasolla, että niistä voi joku halutessaan nostaa syytteen ja tulee voittamaan oikeudessa 100 % varmasti. .


      • siisnimimerkille

        senkin. hölmö


      • sinänäet

        maktin menetyksiä kaikkialla harhaisessa maailmassasi. Siksi kun itse olet raivotautisessa tilassa luulet että kaikki muutkin ovat. Reppana;))
        Sinulla jäi siis todisteet laittamatta eli voimme julistaa sinut paskanpuhujaksi, eikö totta. :D


      • pata.ja.kattila

        Hmm..kuulostaa ihan samikselta Jasminin kanssa..


      • senkin.hölmö
        Eliet kirjoitti:

        kylene todistamaan väitettäsi todeksi. Eli jauhat siis paskaa. Kuka hyvänsä voi väittää soittaneensa jonnekin. Tiedätkös että perättömistä väitteistä voi joutua raastupaan? Sinun kannattaisi muutoinkin perehtyä lakiasioihin. Paskajuttusi. ovat jo sillä tasolla, että niistä voi joku halutessaan nostaa syytteen ja tulee voittamaan oikeudessa 100 % varmasti. .

        Ok, nähdään raastuvassa.

        Kovin olet pois tolaltaan. Pissi, kakka, paska jne., lapsista on hauskaa hokea edellä mainittuja. Aikuiset kykenevät keskustelemaan maltilla.

        Mutta siloin täytyy olla aikuinen. Hölmöksi oli kyllä pakko sanoa sinua, koska olet hölmö.


      • senkin.hölmö

        "Idioottien kanssa ei kannata väitellä. Ensin ne vetävät sinut omalle tasolleen ja sitten päihittävät kokemuksellaan."

        En siis jatka sinun kanssa. Koeta pärjäillä tuon hallitsemattoman tunnetilasi kanssa. Jos et ole Jasmin, en ymmärrä miten hänen asumistuki- sun muut ilmaisen rahan asiat menevät sinulle noin kynnen alle. Joku katsos maksaa toisen vapaamatkustamisen ja se voit olla vaikka sinä. Minä en halua olla, veroprosentti on nyt jo 27.


      • ausseistamyös

        Sitä on Sami Kosonen/jättiklitta, huoletta haukkunut Jasminia laiskaksi lötjäkkeeksi, niin nytkö onkin niin, että Jasmin olisi saanut aikaiseksi tukien hakemisen? Olet niin kompastunut omaan muka "näppäryyteesi" monissa kommenteissasi, että voisit lopettaa haikailun Jasminista. Terkkuja tsadista.


    • sinäkösemuka

      muka olet jo Kelalla töissä:) sinä etkä kukaan muukaan ette tiedä kenenkään asumistuki tms asioita. palstan paskanjsuhaja nro 1 oler sinä. mene jo ostamaan kaljaa tuohon suureen vitutukseesi ; ) Reppana on aivan halkeamaisillaan vitutukseen.;D

    • jalmomaksaa

      Luuletteko, että Jasmin Mäntylä tekee r e h e l l i s i ä ilmoituksia asumisestaan? (tai mistään muustakaan)

    • laitappas

      linkki ja todiiste väitteeseesi.

    • KelanTäti

      Ohoh! Kylläpä Jasmin älähti voimakkaasti! 😁 Eikä ihme, hänhän on eläkkeellä, joten eläke virtaa kyllä ja Kelasta on selvitetty tarkasti montako satasta saa tienata hömppälehdistä ilman että vaikuttaa eläkkeen määrään.

      • ELÄÄELÄKE

        Kelan täti on pudonnut kelkasta. Jassun kertyneellä työeläkkeellä saa aivan varmaan tonnin jos toisenkin tienata vaikuttamatta eläkkeeseen. Lopettaisitte tuon VALEHTELUN.


      • täälläontuo

        yksi sairas jassumaanikko joka keksii ja valehtelee kaikkea paskaa. voi kun joku vetäisi tuon oikeuteen. olisi niin kiva nähdä miten sillä riittäisi rahat maksaa sakkoja? ja kestäisikö jätkällä kantti. Se on hyvä täällä huudella anonyymina reppanan tapaan.


    • enolejasmin

      vaikka niin kovasti harhaisessa maailmassasi sitä toivoisitkin. Laitappas linkki ja todiste väitteellesi. Todistustaakka on sillä joka väittää jotain ilman faktoja. Lue lakiasioita niin tiedät enempi. Linkkiä ja todistetta nyt tulemaan.

    • Hymy.huulessa

      Ei ole muuttanut, ennenkuin on siirtänyt osoitekirjansa eli tehnyt muuttoilmoituksen. Väliaikaisesti saa oleskella, vierailla tietyn ajan. Jassolta noita "uutisia" aina tippuu tasaisin väliajoin.

      • loisimistaseon

        Jassun asumista ei voi enää laskea väliaikaiseksi, pari viikkoa on reilusti ylittynyt. Veslaskukin pitäisi maksaa kahdesta henkilöstä taloyhtiölle.Näin se vaan on.


    • Laitajoselinkki

      Laita itse linkki siihen lakikohtaan joka tollasii linkkejä vaatii!

    • Vanha sananlaskuhan sanoo että se intialainen koira älähtää johon intialaisen vaivaiskoivun oksa kalahtaa... Kyllä taas sananlasku piti paikkaansa. Aivan älyttömän raivokasta puolustamista. kenellä olisi näin kova intressi puolustella Jasminin kirjoillaoloa tai asumistukea kuin Jasminilla itsellään? Tuskin hänen fanit ajaisi tuota asiaa noin voimakkaasti, eri asia jos olisi menty arvostelemaan jasminin laulunlahjoja... :D

    • Jasmin on nyt hiukan rauhoittunut eli Jalmo on tullut töistä kotiin ja nyt rakastellaan!

      • tärkein.asia

        Tiedän muutaman tuollaisen aloittajan kaltaisen tyypin joille tuntuu muiden epäonni ja sen toivominen olevan tärkeämpää kuin oma onni...


      • Muiden rakastelut ei itseäni kiinnosta. Itse asiassa jos kuvittelen Jasminin ja Jalmon rakastelua niin se saa minut voimaan pahoin. Ruokkoamattomat alapäät, pesemättömät vartalot, yhdet ja samat pussilakanat, paksut meikit naamassa, tyylitön ja köyhyyttä viestivä ympäristö, kummankin osapuolen pahanhajuiset hengitykset ja suhteellisen yksinkertaiset mielet... Olen pahoillani mutta nuo seikat eivät vituta minua etenkään yhdessä mutteivät myöskään erikseen.


    • onkoiskenyt

      peniskateus? Sehän on yleinen vaiva pienikaluisilla ja itseään maailman parhaimpana rakastajana pitävillä typeryksillä.

      • Terve.vaanmenoa

        Hmmnjoo...eise kalun koko, vaan kuinka notkeassa perseessä on...sanotaan...


    • onkojättiklitta

      sekoamassa lopullisesti? Yhdessä viestissä kirjoittaa kuinka on rakastellut Jasmin Mäntylän kanssa yötäpäivää ja seuraavassa viestissä kehuu että yököttää kaikki Mäntylän kanssa rakastelevat. Yököttääkö jättiklittaa siis oma itsensäkin.?? Sekopää äijä sekoamassa looullisesti. puhuu itsensä pussiin jatkuvasti ja valehtelee.

    • huhhyhhuhhyh

      Ihan oikeasti aloin voida pahoin, kun luin tuon rakastelukohtauksen Jassun ja Jalmon elämästä!!! Mulla on liian hyvä mielikuvitus, näin ja haistoin sen elävästi, tupakka, kalja, hiki, likaiset lakanat........yök!

    • muttakerro

      miksi SINÄ kehuit viestissäsi kuinka SiNÄ olet tyydyttänyt mäntylää yötä päivää. Eikö silloin haissut tupakka, hiki, kalja, hengitys eikä häirinnyt likaiset lakanat ym.??? Selitäppäs.

      • kielipoliisina

        SelitäPäs


      • Selittäppäsnyt

        nyt kun sinuta kysytään. vai eikö pöljäkkeeltä tule enää mitään ulostusta.


      • huhhyhhuhy
        Selittäppäsnyt kirjoitti:

        nyt kun sinuta kysytään. vai eikö pöljäkkeeltä tule enää mitään ulostusta.

        Tuleeeeee!!! Olen 48vee nainen, enkä koskaan ole tyydyttänyt Mäntylää, enkä koskaan tule tyydyttämäänkään!!!Oma elämäni on joka osalta ihan kunnossa, turhaan siitä alat kirjoitella!


      • äksyloso
        Selittäppäsnyt kirjoitti:

        nyt kun sinuta kysytään. vai eikö pöljäkkeeltä tule enää mitään ulostusta.

        Huiiiiih paloiko hihat? Menikö säkillinen herneitä koukkunokkaan?


    • uusiinkorkeuksiinjasso

      JASSO JASSO...Suomi kannustaa JASSOA!

    • Jassoon.tuki.jatkuu

      Korkeintaan 3:n kuukauden väliaikainen asuminen muualla ei vaikuta kirjoilla oloon, eikä yleiseen asumistukeen, jos siis vakituinen asunto pysyy "hallinnassa" edelleen ja siitä on kuluja. Jos muuttaa kirjansa pysyvästi muualle, joutuu tekemään as.tukianomuksensa siihen soitteeseen.

    • Jassoon.asumistuki

      Korkeintaan 3:n kuukauden väliaikainen asuminen muualla ei vaikuta asumistukeen.

    • Ruorikki

      Tänään annetaan selityksiä kun Kelasta tullut kyselyä että miten on tuon avoliiton kanssa :D

      • näin.o

        Ei ne kuules Kelassa mitään Seiskan juttuja lue ja niiden perusteella asumistukia järjestele. Kyllä niiden osoitetiedot päivittyy väestörekisterikeskuksen kautta. Jos Jasmiini ei tee virallista muuttoilmoitusta, niin tiedot säilyvät ennallaan.


      • kannellavoi
        näin.o kirjoitti:

        Ei ne kuules Kelassa mitään Seiskan juttuja lue ja niiden perusteella asumistukia järjestele. Kyllä niiden osoitetiedot päivittyy väestörekisterikeskuksen kautta. Jos Jasmiini ei tee virallista muuttoilmoitusta, niin tiedot säilyvät ennallaan.

        Ellei naapuri toisin ”päätä”!!


    • heheheh

      Pakko kai se Jasminen olla työttömänä, ei sitä kukaan ota työhön, mutta ei se kyllä haluakaan. Heh! Mitenkähän sillä Jarmolla menee työbisnekset, arvelisin, että päin mäntyä.

    • Lakiennenmeitä

      Asuessaan äitinsä kanssa, hän tuskin on saanut mitään asumistukea. Ja eikö asumistukea makseta vain kaikkein köyhimmille, sosiaalisesti rajoittuneille ihmisille?

      • justnoinon

        ......eli Jasmin Mäntylälle!


      • letmesyrjäytyä

        ...ja mikä on ihan oikein.

        Mä luulen kuitenkin, että Jaskan ja sen possen taidot ei riitä tukiviidakkoon. Työkkärin asiakas ei varmasti ole, onhan sillä jo työ: bloggari ja julkkis, lol.

        Haluaisin olla kärpäsenä katossa, kun Jaska selittäisi jollekin työkkärin virkailijalle haluavansa duunin, missä edistää Suomen vientiä ja vanhusten hoivapalveluja, ehkäistä nuorten syrjäytymistä ja suojella eläimiä SEKÄ valita itse työkaverinsa.

        Jaska ei tule työllistymään ikinä. Revi siitä Jamppa.


      • Aikuisten.oikeasti

        Kyllä saa, koska aikuisen tyttären ei voida olettaa asuvan ilmaiseksi äitinsä kodissa. Yhteiset tulot ja asunnon kulut vaikuttavat tuen suuruuteen. Tietenkin sitä pitää anoa, mutta Jassun tuloillla se olisi aivan ilmeistä. - Toimeentulotuki on erikseen, ja koska Jassolla ei juuri tuloja ole, eikä tiettävästi työkkärin päivärahaakaan, hän saattaa siis saada sitäkin. Ei niillä rahoilla juuri juhlita. -Ja joo, onhan Jassolla tukien anomisessa äitinsä ja Kela neuvoo lisää kädestä pitäen tarvittaessa.


      • etuusei.tuu

        Täällähän sitä valehdellaan oikein urakalla, Jasmin kuulemma niin saamaton ....., ettei mitään rajaa, ja kuitenkin olisi vaivautunut täyttämään tukilappusia. Koittakaa nyt herran tähären päättää, ja pitäkää edes te linjasta kiinni.


    • hauska_mies_sanoo

      Jasmin Mäntylä muistuttaa Ankkalinnan Helunaa 😂😅😥

    • otaselvääasioista

      Asumistukea saa n.300.000 kotitaloutta Suomessa ja joukossa on myös työssäkäyviä ihmisiä. Sosiaalinen rajoittuneisuus tarkoittaa ihan jotain muuta kuin esim. suurten kaupunkien korkeat vuokrat. Kannattaa miettiä mitä kirjoittaa ja lukea vaikka lehtiä joskus. Köyhyysrajankin alittavia on hyvin paljon nykypäivänä ja monesta eri syystä esim. pienituloiset eläkeläiset, monisairaat, joiden tuloista iso osa menee lääkekuluihin, työttömät, joilla esim.velkaa jne...... Seuraa aikaasi Nimim.Lakiennenmeitä!

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      54
      2589
    2. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      24
      2086
    3. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      57
      1950
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      132
      1726
    5. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      132
      1434
    6. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      131
      1368
    7. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      18
      1194
    8. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

      https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
      Hindulaisuus
      454
      1163
    9. Olet tosi lapsellinen...

      Ja kiva harrastus tämä palstailu sulla. Lisää uskottavuutta ja luotettavuutta paljon. 🙄 Eipä sillä onneksi enää ole väl
      Ikävä
      44
      995
    10. Outoa toimintaa kaikkinensa

      Jotenkin sairashan se sinäkin olet.
      Ikävä
      29
      989
    Aihe