Tein tässä kuussa tilin Paffille.
Olin voitolla 700€ kunnes tipuin alle sataseen. Sieltä ihmeen kaupalla olen kammennut tänään takaisin 450€:n. Nämä siis voittoja. Mielessä on jo käynyt kuinka nostan joustoluottoa, jos häviän kaiken ja yritän voittaa ne takaisin. Onneksi näin ei ole käynyt, vaan ajattelin googlettaa peliriippuvuudesta ja eksyin tänne sivulle. Nyt olen selannut teidän surullisia tekstejä kolmatta tuntia. ;( Aivan kamalia juttuja. Ja pelkään että itselle käy samoin, koska edelleen kutkuttelee jos vähän avaisi paffin sivua kun mies tosta töihin lähtee...
Jos osaisi ajoissa lopettaa.
3
603
Vastaukset
- Voitollavielä
No toisin kävi. Pyysin miestä ennen kuin menee töihin käymään automaatilla ja tyhjentävän sieltä rahat ja löin mun kortin käteen. Tilille jää 12€. Ne varmaan löytää uuden kodin paffilta tänäään.
- Voitollavielä
NO enpäs osannut. Nyt 2000€ velkaa. Kyl tää pelailu oli tässä.
- expaf
Paffin tilin saa suljettua niin, että et voi avata sitä enää. Ota yhteys asiakaspalveluun ja pyydä tilin sulkemista. Voit sulkea sen esim 2 tai 5 vuodeksi tai pysyvästi jolloin et voi sitä enää avata uudelleen etkä tehdä uutta tiliä. Lopeta pelaaminen (tiedän, ei ole helppoa) muuten voi velkapotti olla pian paljon isompi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1834612
- 363283
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1412738Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.172495- 252368
SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.672237Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää192008Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?311760Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s391715Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.751381