Tein tässä kuussa tilin Paffille.
Olin voitolla 700€ kunnes tipuin alle sataseen. Sieltä ihmeen kaupalla olen kammennut tänään takaisin 450€:n. Nämä siis voittoja. Mielessä on jo käynyt kuinka nostan joustoluottoa, jos häviän kaiken ja yritän voittaa ne takaisin. Onneksi näin ei ole käynyt, vaan ajattelin googlettaa peliriippuvuudesta ja eksyin tänne sivulle. Nyt olen selannut teidän surullisia tekstejä kolmatta tuntia. ;( Aivan kamalia juttuja. Ja pelkään että itselle käy samoin, koska edelleen kutkuttelee jos vähän avaisi paffin sivua kun mies tosta töihin lähtee...
Jos osaisi ajoissa lopettaa.
3
643
Vastaukset 3
- Voitollavielä
No toisin kävi. Pyysin miestä ennen kuin menee töihin käymään automaatilla ja tyhjentävän sieltä rahat ja löin mun kortin käteen. Tilille jää 12€. Ne varmaan löytää uuden kodin paffilta tänäään.
- Voitollavielä
NO enpäs osannut. Nyt 2000€ velkaa. Kyl tää pelailu oli tässä.
- expaf
Paffin tilin saa suljettua niin, että et voi avata sitä enää. Ota yhteys asiakaspalveluun ja pyydä tilin sulkemista. Voit sulkea sen esim 2 tai 5 vuodeksi tai pysyvästi jolloin et voi sitä enää avata uudelleen etkä tehdä uutta tiliä. Lopeta pelaaminen (tiedän, ei ole helppoa) muuten voi velkapotti olla pian paljon isompi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062195- 103886
- 64801
- 46790
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21706Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha511698Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76630- 64595
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23570- 57551