Jos osaisi ajoissa lopettaa.

Voitollavielä

Tein tässä kuussa tilin Paffille.
Olin voitolla 700€ kunnes tipuin alle sataseen. Sieltä ihmeen kaupalla olen kammennut tänään takaisin 450€:n. Nämä siis voittoja. Mielessä on jo käynyt kuinka nostan joustoluottoa, jos häviän kaiken ja yritän voittaa ne takaisin. Onneksi näin ei ole käynyt, vaan ajattelin googlettaa peliriippuvuudesta ja eksyin tänne sivulle. Nyt olen selannut teidän surullisia tekstejä kolmatta tuntia. ;( Aivan kamalia juttuja. Ja pelkään että itselle käy samoin, koska edelleen kutkuttelee jos vähän avaisi paffin sivua kun mies tosta töihin lähtee...

3

577

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voitollavielä

No toisin kävi. Pyysin miestä ennen kuin menee töihin käymään automaatilla ja tyhjentävän sieltä rahat ja löin mun kortin käteen. Tilille jää 12€. Ne varmaan löytää uuden kodin paffilta tänäään.

• Voitollavielä

NO enpäs osannut. Nyt 2000€ velkaa. Kyl tää pelailu oli tässä.

• expaf

Paffin tilin saa suljettua niin, että et voi avata sitä enää. Ota yhteys asiakaspalveluun ja pyydä tilin sulkemista. Voit sulkea sen esim 2 tai 5 vuodeksi tai pysyvästi jolloin et voi sitä enää avata uudelleen etkä tehdä uutta tiliä. Lopeta pelaaminen (tiedän, ei ole helppoa) muuten voi velkapotti olla pian paljon isompi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      119
      7626
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7285
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      5334
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4875
    5. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      243
      4393
    6. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4365
    7. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4356
    8. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      4038
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      59
      3173
    10. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48