Pekka törsää korvausrahat!!!

VidduEttäKadettaa

Niin se Pekka facessa ilakoi, oikein kuvan oli laittanut dollarihymystään. Kyseessä on tietenkin ne rahat jokka se on veljensä kanssa saanut korvauksena kaikista niistä törkyviesteistä mitä tänne pn syötetty.

Ja nyt se ryökäle tulee raitille ajelemaan pilirallia ja elvistelemään köyhille.

16

362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mulle_kans_manii

      Eikö muittenki ois aika päästä tienaan ja päästää Jampe kirjottaan saissee.

      • haavoitettu_myös

        Heikolta näyttää ku Jampe on ollu vaiti kohta pari päivää......

        Mikä syy???


      • Jamppunaluokses
        haavoitettu_myös kirjoitti:

        Heikolta näyttää ku Jampe on ollu vaiti kohta pari päivää......

        Mikä syy???

        Syynä on kokaiinin polttamat sisägallut. Teholla ollaan ja rahat loppu.


      • Jamppunaluokses kirjoitti:

        Syynä on kokaiinin polttamat sisägallut. Teholla ollaan ja rahat loppu.

        Teho on kuin toinen kotini. Kyseisellä osastolla vietän keskimäärin 250 päivää vuodessa.


      • Laitostuminen--
        oivatoikka kirjoitti:

        Teho on kuin toinen kotini. Kyseisellä osastolla vietän keskimäärin 250 päivää vuodessa.

        Laitostuminen on siis edennyt jo pitkälle ja makuuhaavat kans


    • vuosien.vainoaminen

      Paljonko Pekka sai maksettavaa?

    • Uusparempion

      Näin kun juuri Pekka m-k ajeli uudella hienolla autolla. Dollarihymyyn on siis syytä.

      • Cadillacmies

        Ääliödorka!!! Dollarihymy on kielikuva, jolla tarkoitetaan kallista amerikkakaista autoa, perinteisesti 60-luvun malleja. Dollari tulee siitä, että sitä ei saa kuin isolla kasalla dollareita ja hymu syylärin etumaskista, joka perinteisesti tuon ajan autoissa oli iso ja kromattu säleikkö, joka muistutti hymyä.

        Nämä nykyajan apinat saisivat pysyä poissa netistä, kun eivät mitään ymmärrä!


    • rahomiäs2018

      kuinkaha palijon tuo pekan auto o oikee maksanna? ei oo halvemmasta päästä kyllä ja harvinainen. Oo hällä rahhooo

    • Korvausrahoilla saa tehdä mitä huvittaa. Pekka voi käyttää rahat autoon, joku toinen saattaisi ostaa jumalattoman määrän kynttilöitä tai käyttää rahat taksimatkoihin.

      • hankeen_makaamaan

        Mutta jos jää hankeen makaamaan ei mene penniäkään korvausrahoja! Tästä voisi tulla uusi kok-lause sen syökää työttömät silakkaa lisäksi


      • alasti_hangessa
        hankeen_makaamaan kirjoitti:

        Mutta jos jää hankeen makaamaan ei mene penniäkään korvausrahoja! Tästä voisi tulla uusi kok-lause sen syökää työttömät silakkaa lisäksi

        Jos Heikki ei soittasi poliisille että Jarmo pitää hakee pois ni rahnoja ei näy,paleltuminen.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      179
      1146
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      79
      1042
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      845
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      73
      818
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      82
      757
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      744
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      695
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      593
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      570
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      538
    Aihe