OhraRadio Luxemburg-pedition livestream täyttää hanaa päällä... OhraChat käy kuumana ja kanavavalitsin naksuu kuin viimeistä päivää! Käy katsomassa www.ohraradio.fi
OhraRadio Luxemburg live www.ohraradio.fi
15
475
Vastaukset
- REA_listi
Sivustollanne on ollut kävijöitä vain pari tuhatta, vaikka sivut ovat olleet ylhäällä monta viikkoa. Paska ei kiinnosta.
- namskiz
Hyvältä vaikuttaa - OhranaRadio on poppers!
- miro.ja.teemu
Odotan innolla poikakaverini kanssa seuraavaa ohraradio showta, seuraamme showta sohvaperunoina, ihana tuo ohraradiokaksikko, käymme aivan kuumana molemmat! Pusi pusi!
- 24v.bi
Mistä olette miro ja teemu? Mä Espoosta <3
- miro.ja.teemu
24v.bi kirjoitti:
Mistä olette miro ja teemu? Mä Espoosta <3
Mellunmäki.
- 24v.bi
miro.ja.teemu kirjoitti:
Mellunmäki.
Kumpi on teistä ihkumpi ja sexy ohraradiossa?
- pOHojanmaa_v0
Muuta ei tarvita http://www.ohraradio.fi
- Anonyymi
Aika hyvin kiteytetty
- Anonyymi
Aina hyvät jutut ja hyvä pössis 👍
- Anonyymi
Radio Ohralla ois nyt hyvät mahikset valtakunnalliselle kuuluvuudelle. Yle Puheen verkko on villi ja vapaa.
- Anonyymi
aina kun mä oon luxemburgis mä en kuuntele radio luxemburgii vaan mä kuuntelen ohraradioo
- Anonyymi
radio luxemburg station of thö stars on 208 meters
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
radio luxemburg station of thö stars on 208 meters
Ei vaan 1440 kHz. Sitä nuorena kuunneltiin.
- Anonyymi
Asiaa!
- Anonyymi
Booring!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial281828Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1571802Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3501545- 1451160
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131154Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 285995
- 11995
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4979Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49938