OhraRadio Luxemburg-pedition livestream täyttää hanaa päällä... OhraChat käy kuumana ja kanavavalitsin naksuu kuin viimeistä päivää! Käy katsomassa www.ohraradio.fi
OhraRadio Luxemburg live www.ohraradio.fi
15
433
Vastaukset
- REA_listi
Sivustollanne on ollut kävijöitä vain pari tuhatta, vaikka sivut ovat olleet ylhäällä monta viikkoa. Paska ei kiinnosta.
- namskiz
Hyvältä vaikuttaa - OhranaRadio on poppers!
- miro.ja.teemu
Odotan innolla poikakaverini kanssa seuraavaa ohraradio showta, seuraamme showta sohvaperunoina, ihana tuo ohraradiokaksikko, käymme aivan kuumana molemmat! Pusi pusi!
- 24v.bi
Mistä olette miro ja teemu? Mä Espoosta <3
- miro.ja.teemu
24v.bi kirjoitti:
Mistä olette miro ja teemu? Mä Espoosta <3
Mellunmäki.
- 24v.bi
miro.ja.teemu kirjoitti:
Mellunmäki.
Kumpi on teistä ihkumpi ja sexy ohraradiossa?
- pOHojanmaa_v0
Muuta ei tarvita http://www.ohraradio.fi
- Anonyymi
Aika hyvin kiteytetty
- Anonyymi
Aina hyvät jutut ja hyvä pössis 👍
- Anonyymi
Radio Ohralla ois nyt hyvät mahikset valtakunnalliselle kuuluvuudelle. Yle Puheen verkko on villi ja vapaa.
- Anonyymi
aina kun mä oon luxemburgis mä en kuuntele radio luxemburgii vaan mä kuuntelen ohraradioo
- Anonyymi
radio luxemburg station of thö stars on 208 meters
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
radio luxemburg station of thö stars on 208 meters
Ei vaan 1440 kHz. Sitä nuorena kuunneltiin.
- Anonyymi
Asiaa!
- Anonyymi
Booring!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2154078Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii642588Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932361- 472293
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321541Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5161323Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em951296- 561277
- 751243
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251166