Lieksaan pitäisi saada toinen R - kioski. Kaikki ahtautuu yhteen kioskiin kun Rantalan R - Kioski lopetti. Tänään oli hirveä jono R - kioskissa. Jono oli ovelle asti. Kun olin menossa jonoon joku vielä törmäsi takaa päin. Ei kiva ole saada tällejä selkään kun on selkävaivoja viime aikoina ollut.
Toinen R - kioski
8
172
Vastaukset
- työtapaus
Rupea vain yrittäjäksi. Mikä estää?
- eläkeläisukko
Yrittäjää Rantalan Ärrälle haettiin kesällä ja syksyllä. Kaikilla olisi ollut mahdollisuus työllistää itsensä yrittäjänä. Kukaan ei halunnut. Minäkin olen jo yli seitenkymppisenä liian vanha moiseen.
- Pumppupää
Selkövaivaiset kuuluu pysyö kotonaa poissa tousten jalousta kompuroumassa.
- typerykset.tungoksessa
Lottonsa voi viedä muuallekkin, itse vein tänään tokmannille! Mikä pakko se on kuhista siinä R-kioskilla, on niitä peliautomaatin romuja muuallakin minne voitte killinkinne työntää, ja sitten valittaa kun ei ole rahaa!
Minne nyt on lottoporukka siirtynyt joka rantalan kioskilla sai lottovoiton lottoan edelleen ja muskotissa on muuten mahdollista lotota
- joskus.kävin
Harmi kun lopettaa, asiakaspalvelukin on parantunut.
- Uunojentieltä
Lopetti jo viime viikolla.
- lottonettiin
Hyvä että lopetti ja r-kauppias pääsi eroon ikeestä, on ollut varmaan rankkaa raataa, onko edes palkkaa voinut nostaa, hyvää jatkoa vaan heille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek205726Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.222889Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1552626- 262429
- 821684
- 1461565
- 1341404
- 1351028
- 901012
- 9933