ystäviä?

mä vaan =)

oon 16 vuotias 8kk vanhan pikku pojan äippä... olis kiva saada ystäviä muista äideistä, kun omat kaverit ei oikeen vielä oo mukana näissä vauva jutuissa...=) [email protected]

17

978

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sulla

luulis tekemistä olvan noin nuorena jos kakarakin on?entä äijä? En yhtään ihmettele miksei sun kaverit oo mukana jutuissa,niil onnuoruus elmättä,parin vuoden päästä Baarikierrokset käytävänä,ammatin hankinta yms.

• Pirulainen

Jos sulla on edes yksi kaveri, asenteesi on ihan peffasta eikä ainakaan kieli järjestä!

• on..
        Pirulainen kirjoitti:

Jos sulla on edes yksi kaveri, asenteesi on ihan peffasta eikä ainakaan kieli järjestä!

kuule montakin ystävää,ku en tehnyt lapsia teininä..

• nytkö

päiväsi on pelastettu kun pääsit kiukuttelemaan täällä jolle kulle? No, joillain on halvat huvit, toisilla ilmaiset, ja eräät on pellejä. Elä ja anna toisten elä, paljonko sinun persettä painaa jos joku ei odota eläkeikään lapsien kanssa?

• mäkään
        nytkö kirjoitti:

päiväsi on pelastettu kun pääsit kiukuttelemaan täällä jolle kulle? No, joillain on halvat huvit, toisilla ilmaiset, ja eräät on pellejä. Elä ja anna toisten elä, paljonko sinun persettä painaa jos joku ei odota eläkeikään lapsien kanssa?

olen 20 raskaana,kouluni käynit,oma asunto,työpaikka..

• mä vaan

mikä säki luulet olevas muit arvostelee?? Mä oon onnelline mun lapse ja miehe kans...mua ei vois vähempää kiinnostaa koulu, tupakan savuset baarit tai ylipäätää ryyppäämine!! Mä käyn lukioo pari tuntii päiväs jollon mun lapsi on isovanhemmil hoidos ja on menny paremmi ko hyvin.....mä olen eläny nuoruuttani jo ihan tarpeex, oon ryypänny ja bailannu ihan tarpeex..mua ei vaa sellane vitun teini elämä kiinnosta....mä pääsen mun isän firmaan töihin joten ammattiki on jo tiedossa.. se on jokasen oma asia millon hankkii lapsia ehkä sä oot viel nii teini ettet ymmär...mul on yx kaveri kenel on kans lapsi ja se on 17...muut kaverit ryyppää ja bilettää....en voi sil mitää jollei mua vaan satu sellane kiinnostaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Teinien palstalla
        mä vaan kirjoitti:

mikä säki luulet olevas muit arvostelee?? Mä oon onnelline mun lapse ja miehe kans...mua ei vois vähempää kiinnostaa koulu, tupakan savuset baarit tai ylipäätää ryyppäämine!! Mä käyn lukioo pari tuntii päiväs jollon mun lapsi on isovanhemmil hoidos ja on menny paremmi ko hyvin.....mä olen eläny nuoruuttani jo ihan tarpeex, oon ryypänny ja bailannu ihan tarpeex..mua ei vaa sellane vitun teini elämä kiinnosta....mä pääsen mun isän firmaan töihin joten ammattiki on jo tiedossa.. se on jokasen oma asia millon hankkii lapsia ehkä sä oot viel nii teini ettet ymmär...mul on yx kaveri kenel on kans lapsi ja se on 17...muut kaverit ryyppää ja bilettää....en voi sil mitää jollei mua vaan satu sellane kiinnostaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aina kun täällä joku esittää eriävän mielipiteen hänet tuomitaan vanhaksipiiaksi. Toinen kommentti jota teinit suoltaa on toivonmukaan et saa ikinä lapsia. Tämä johtunee siitä että teinit ei osaa katsoa totuutta silmiin.

Ainut mitä he osaavat on maalata ruusunpunaisia haaveita tulevaisuudesta.

• taas...
        mä vaan kirjoitti:

sama ääliö tääl levittelemäs miehen rahoja ja kefrtomassa ku on saanut kaiken,jopa työpaikanki ilman koulutusta.. Toiset ihmiset haluaa tehä kaiken ite,ostaa kaiken ite ettei tarvii uhrautuu äijän rahoja käyttää ja menemäl ISIN firmaan töihin..toiset pääsee helpolla toiset ei,vaikka vanhemmilla olis kui pal rahaa.

• ja..
        Teinien palstalla kirjoitti:

Aina kun täällä joku esittää eriävän mielipiteen hänet tuomitaan vanhaksipiiaksi. Toinen kommentti jota teinit suoltaa on toivonmukaan et saa ikinä lapsia. Tämä johtunee siitä että teinit ei osaa katsoa totuutta silmiin.

kertoo kui helppoo on elämä ku saa kaiken eikä ite tarvii tehä minkään eteen mitään.

• ja....

kertoo kui helppoo on elämä ku saa kaiken eikä ite tarvii tehä minkään eteen mitään.nii taikka opettele kirjottamaan...teinien suusta

• teinit
        mä vaan kirjoitti:

on alle 20 vuotiaita..

• muuten
        taas... kirjoitti:

sama ääliö tääl levittelemäs miehen rahoja ja kefrtomassa ku on saanut kaiken,jopa työpaikanki ilman koulutusta.. Toiset ihmiset haluaa tehä kaiken ite,ostaa kaiken ite ettei tarvii uhrautuu äijän rahoja käyttää ja menemäl ISIN firmaan töihin..toiset pääsee helpolla toiset ei,vaikka vanhemmilla olis kui pal rahaa.

ota kantaa, mutta siinä ei ole mitään pahaa, jos mies maksaa suurimman osan kaikista kuluista, kun äiti on kotona. Lapsi on yhteinen, äiti tekee arvokasta työtä hoitamalla lasta kotona edes vuoden tai pari. Itsekin aion kyllä "elää miehen siivellä" sitten kun lapsen hankin, kunnes tenava on siinä iässä että raaskin tarhaan laittaa. Ensin teen opinnot loppuun, että on sitten ammatti äippäloman loppuessa.

• nnnnnnn
        mä vaan kirjoitti:

Huutomerkkien määrästä voi päätellä älykkyysosamäärän, sinun tapauksessasi vähäinen näyttää olevan.

• tosi ystävät kunniaan
        on.. kirjoitti:

kuule montakin ystävää,ku en tehnyt lapsia teininä..

Oikea ystävä ei jätä, jos toisella "menee huonosti". Ystävät tukee, jos on raskasta aikaa. Se ei tarkoita sitä että ystävien täytyy tehdä myös lapsia, jotta voi ymmärtää ja tukea. Itselläni oli monta "ystävää", jotka osoittautui pelkiksi "biletyskavereiksi" kun sain lapsen eli ei pahemmin enää mun seura kelvannut, vaikka olinkin jo 22 vuotias kun lapsen sain.. Nyt on enää tosiystävät jäljellä eli nyt tiedän ketkät ovat oikeasti niitä ystäviä ja ketkä ei. Onko sinulla oikeita ystäviä? Hylkäisikö ne sinut jos saisit lapsen tai jos sairastuisit johonkin vakavaan tautiin? mietippäs sitä!!

• unelmia

paremmasta elämästä? Unelmia saa olla oli teiniäiti tai ei.
        -Ihminen, jolla ei ole unelmia ei ole paljon mitään-

• Nimetön

Miksi nuoruus on aina sitä että käydään baarissa?miksi nuoruuteen ei voi kuulua lapsi?

• mäkin
        Nimetön kirjoitti:

Miksi nuoruus on aina sitä että käydään baarissa?miksi nuoruuteen ei voi kuulua lapsi?

oon miettiny ihan samaa...aika omituista sinänsä että elämän pitäis mennä kaikilla saman "kaavan" mukaan,että lapsena leikitään,nuorena dokataan,vedetää huumeita tai muuten hölmöillään,sitten hankitaan ammatti,mies,omakotitalo,koira ja sitten niitä lapsia,tyttö ja poika tietenkin(mielellään)paskat sanon minä...jos joku luulee että nuori äiti ei voi olla hyvä äiti,niin väärässä on...ja miksi on aina pakko yrittää määräillä toisten elämää???useimmat kumminkin toivovat saavansa täältä NEUVOJA,eivätkä "kokeneiden aikuisten" mollauksia..eli puhun varmaan aika monen puolesta kun sanon että jos ei oikeasti ole mitään hyvää/järkevää sanottavaa,niin kannattaa jättää vastaamatta noihin viesteihin..purkakaa toi raivonne johonki muualle...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7160
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      199
      2547
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      104
      1992
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1538
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1079
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      990
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      959
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      863
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      729
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      718
    Aihe