Jag tror nog att SFP: s riksdagsledamöter är

gottsamvete

tacksamma över att de sitter i oppositionen. Om några år när alla reformer är genomförda och visar sig vara misslyckade ( mycket möjligt ) då kan SFP säga :Vad var det vi varnade för ?

23

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alltidsfp

      Både vårdreformen och tingsrättsreformen kommer att få mycket kritik, det vet vi nog alla.

    • detärfakta

      Enda minus är förstås att inget parti nu har brytt sig om den svenskspråkiga befolkningens rättigheter.I oppositionen får man inte sin röst hörd.

      • diktaturfasoner

        Anna- Maja Henriksson har nog försökt sitt bästa men det är som att tala med väggen.Den här regeringen gör som den vill.


    • densomleverfårse

      Nästa regering kan sedan av fullt hjärta kritisera vad Sipilä & co fått till stånd.

    • opponer

      Det var fel att sannisarna togs till regeringen från början, dom har varit lasten hela tiden där, så mycket att de tom. går itu. Många svårigheter hade undvikits om SFP skulle varit istället där, man ser det klart.

      • olycksbarn

        Bara sorg och beymmer har det varit med persuna.


    • Lammas.sfp

      Jar tror på sommaren, jag tror på Henriksson, alla är så bra, in medel om sfp, min kung

    • Miltä mahtaa tuntua, kun RKP on kohta vähiten kannatusta omaava puolue?
      Paljon tulee olemaan Torvaldsin kannatus vaaleissa? Yltääkö Biaudet`n valtavaan äänivyöryyn 2,7%? Kehtaako kukaan puhua ruotsia? Tai pikemminkin voi kysyä onko hyötyä osata ruotsia? Onko Suomessa paikkoja, joissa voi puhua ruotsia? Helsingissä on yksi kortteli!

      • otroligtmycketannat

        Vad barnslig du är, hela livet rör sig inte omkring politik och språk.


      • niinistöblirvald
        otroligtmycketannat kirjoitti:

        Vad barnslig du är, hela livet rör sig inte omkring politik och språk.

        Det vore nog torftigt om inget annat än pakkoruotsi och behov att klämma till svenskspråkiga fanns på ens agenda.
        Svenska talar man förstås med folk som behärskar svenska på platser där det finns svenskspråkiga människor.


      • helsingforsbo
        niinistöblirvald kirjoitti:

        Det vore nog torftigt om inget annat än pakkoruotsi och behov att klämma till svenskspråkiga fanns på ens agenda.
        Svenska talar man förstås med folk som behärskar svenska på platser där det finns svenskspråkiga människor.

        Det finns en massa finskspråkiga också som man kan samtala på svenska med (inte med fennor förstås )
        Med normala finskspråkiga som inte lider av "pigkomplex".


    • Liityin juuri Donald Trumpin suojelemaan vapaakauppa yhteisöön. Sen jäsenet saavat tilattua tavaroita ilman liikevaihtoveroa ja alennetuilla hinnoilla. Ei siis pelkkää politiikkaa.
      Tilasin kännykällä ohjattavan Dronen, jossa on valtavan hyvä ja tarkka video kamera.
      OVH oli 1500€ Trumpin sisäpiiriläiselle 999€.

      • Jos ummistamme silmämme siltä, että Suomessa ja Euroopassa ei ole liikevaihtoveroa, kuten ei Yhdysvalloissakaan, meni oikein hyvin, lukuun ottamatta sellaista pikkuseikkaa, että ohjevähittäishintojakaan ei ole olemassa.
        Hyvää pakkasukon odotusta sinne Arkangeliin vaan täältä Euroopan sivistyneeltä puolelta kaikille Lukiolaislikoille,


      • UraUrkenee

        Oletko päässyt aktiivimallin kautta johonkin verkkokauppaan töihin kun olet noinkin tietoinen tälläisistä asioista? Onnneksi olkoon ja muista kiittää sinisiä tästä mahdollisuudesta.


      • UraUrkenee kirjoitti:

        Oletko päässyt aktiivimallin kautta johonkin verkkokauppaan töihin kun olet noinkin tietoinen tälläisistä asioista? Onnneksi olkoon ja muista kiittää sinisiä tästä mahdollisuudesta.

        Pohjoismainen yhteistyöverkko. Norjalaiset antoivat vinkin.


    • uruselregering

      Vi som röstat på SFP är också nöjda, man behöver inte skämmas åtminstone.

    • häiriköt

      Persuja häpeää kaikki, ne itsekin häpeävät itseään niin paljon, et hajosivat kahtia.

      • absolutinte

        Jag skulle inte täckas säga att jag röstat på persuna.


      • landetsbästa
        absolutinte kirjoitti:

        Jag skulle inte täckas säga att jag röstat på persuna.

        Nä, inte ens statsman Hakkarainen?


      • Suri vaara, että molemmat puolueet ovat ensi kaudellakin suurempia, kuin RKP, joka on sitten pienin puolue.


      • påförhand
        DonaldTruth kirjoitti:

        Suri vaara, että molemmat puolueet ovat ensi kaudellakin suurempia, kuin RKP, joka on sitten pienin puolue.

        Det sörjer vi sedan över om och när det blir aktuellt.Man ska inte sälja skinnet förrän björnen är skjuten.


    • detärsäkert

      Fiasko kommer reformerna att bli, med stor F.

      • misslyckande

        Nästa regering kommer att ha mycket kritik att rikta mot vår nuvarande regering.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe