mieheni pettti minua miten saan luottamusken tai uskon itseeni takaisin.
luottamus mennyt
7
955
Vastaukset
- Parastalääkettä
Petä takaisin mut komeemman kanssa. Oikeen sellasen kunnon panomiehen kanssa. Voit hymyssä suin muistella sitä sitten kiikustuolissa.
- hipsuli9
Se luottamuksen takasi saanti on pitkä tie. Vaatii rehellistä ja avointa keskustelua, eikä sekään aina takaa luottamuksen palautumista. Sanosin vaan, että jätä se sika ja jatka elämääs, niin selviit helpoiten.
- panomiesrgdgf
petä takas. ootko mistpäin suomea? panomies tulee.
kun mua petettiin ni panin muijan parasta kaveria kostoks. - Ainasenmuistaa
Sen voi antaa anteeksi. Isompi asia onkin se, mikä pettämiseen johti, voiko sitä korjata... Itsellä se ei ole korjaantunut. Jos joku väliin pääsi, oli hänelle välissänne tilaa.
- otaselväämitenjamiksi
Riippuu siitä miten se ilmi tuli. Kertoiko itse vai joku muu? Jos joku muu on silloin selkeästi tilanteen hyväksi käyttö. Kyllästyneenä lähti pettämään? Tiesikö tuo toinen sinusta? Jos ei niin silloinkin on mies tilanteessa jossa näki tilanteen kun toinen niin ymmärsi sitä ja huomasi helpon tavan saada. Jos taas joku muu kertoi sulle oli joko nähnyt ja älynnyt tilanteen. Onneksi vielä löytyy rohkeita ihmisiä jotka pystyvät näin tekemään. Pettäminen on aina väärin oli miehellä syy mikä tahansa. Ensin pitäisi ne ongelmat kotona käydä läpi vasta sitten mennä pussejaan tyhjentämään. Ja jos taas kostosta kyse sulle sekin on todella naurettavaa. Silloinkaan ette kunnioita toisianne. Kun pystyt saamaan kuvan syistä ja seurauksista siten että voi pitää paikkaansa siitä lähdet purkamaan asiaa sen kanssa yhdessä. Toki se kova tie on käydä mutta kun ja jos selviätte siitä on se loppupalkinto ihan varmasti parempaa kuin tähän asti suhteessanne. Miehen tulee kasvaa ja sinun. Luottamus ei tule helpolla. Ja vielä monta väärinkäsitystä joihin tulette törmäämään. Palaa asia mieleen ja epäilys toisen tekemisistä. Onnea matkaan teille toivotaan että selviätte. Jos taas eroatte on silläkin suuri vaikutus elämäämme.
- Katonytsäkin
Montako nimimerkkiä tällä sekopäällä on?
- ilopintaan11
Hyvä kohtalotoveri,sanon luottamusta ei saa takaisin,mutta muista oma hyvinvointisi ja se,että olet hyvä.en ole kostanut en eronnut .Minä en ole epärehellinen miksi pitäisi kärsiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113545MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja611002Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60833- 171824
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768