Tietoa linnuista.

midnightmare

Jos haluatte papukaijoista tietoa vastaan mielelläni kysymyksiinne, kerron mielelläni kaiken mitä tiedän, itselläni on 2 undulaattia vaan tällä hetkellä 5v naaras ja 13v uros,mulla on ollut myös harmaa papukaijoja,neitokakaduja/nymfinpapukaijoja, ja undulaatteja pitkin elämääni :D on myös monia muitakin eläimiä mm; hevosia ja kissoja. on ollut myös hoidossa kaiken näköisiä eläimiä.olen harrastanut ratsastusta melkein koko ikäni, tunneillakin käyny jonkin verran. ekan hevoseni sain olessani 4v, ja ekan kerran istuin hevosen selässä kun olin 4kk :D. hoitopaikkakin eläimillenne löytyy kunhan vaan ensin tutustutaan ja puhutaan välimatkasta ja kaikesta muustakin tärkeästä, sillä ei kukaan ventovieraalle lemmikkejään hoitoon luovuta :) s-posti ossani on: [email protected] elikkä sinne vaan mailii jos kysyttävää on :)

2

374

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karkki

Undulaattien hankinta kiinnostais. Siis 2 nuorta undulaattia. Jos allergisoivat niin miten ja mikä sen aiheuttaa. Sopivatko linnut akvaarion kanssa samaan. Pärjäävätkö viikonlopun yli yksin hyvin harvoin. Missä kasvattajia on Oulun seudulla. Mihin aikaan vuodesta linnut on paras ottaa.

• vastaus

sulista lähtevät hiukkaset aiheuttavat allergiaa samalla tavalla kuin kaikilla muillakin linnuilla.
        sopii akvaarion kanssa, itselläni on ollut akvaario samaan aikaan. ja hyvin pärjää viikonloput yksin jos laittaa paljon ruokaa ja vettä niille.
        kasvattajista en tiedä.
        linnut voi ottaa millon vaan. toivottavasti oli apuu.. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4448
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      153
      3303
    3. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      57
      2592
    4. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2564
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      112
      2335
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1903
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1691
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1626
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      169
      1550
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      36
      1275
    Aihe