Ongelmia vedenpaineen kanssa. Kylmävesi puolelta vesi tulee ihan normaalipaineella, mutta lämminvesi tulee tosi heikolla paineella. Tulopaine mittarille on riittävä, jopa liiankin suuri 8 bar. Sitten onkin ihmeellinen juttu, kun suihkun kuumavesi puolen putkeen tulee kanssa 8 bar, mitattu siten että sekoittaja irroitettu. Mutta kun sekoittaja paikallaan niin aikamoista lirutusta vedentulo. Sama koskee talon muitakin hanoja kylmä vesi ok, lämmin vesi huonopaine. Sihdit puhdistettu, sekoittaja suihkussa ok, mutta joku mättää. Olen alkanut epäillä varaajaa Metro Therm 160 litran, malli 605, mutta voiko varaajalla olla vaikutusta vedenpaineeseen.
Vedenpaine
eiputkimies
1
77
Vastaukset
- auttavakäsi
paine riittää riittääkö virtaama? paine nousee, vaikka on pieni reikä. pystykö ottamaan suihkuhanan pois ja laittamaan tilalle palloventtiilit, joidenka päässä on letkut. avaamalla palloventtiilin näet kuin lujaa vesi tulee.
varaajan alla on sekoitusventtiili, joka voi olla jumissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762524Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2842215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1401186Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 106808
- 65807
- 72807
- 71805