Miksi en syntynyt pojaksi?

Jokuu03

Moi, olen yläasteella oleva.

Miksi minua luullaan koko ajan pojaksi?
Näytän mielestäni selvästi tytöltä.
Vai johtuuko se pukeutumisesta?
En käytä naisellisia vaatteita, miksi käyttäisin? En pidä niistä.
Eikö tyttö voi tykätä hevistä ja autoista, ilman että se on trans tai lesbo?
Miksi minun pitää voimistella, kun pojat saavat pelata?
Tyttöjen pitää meikata ja laittautua, mutta en tykkää siitä.
En tykkää että sanot minuu naiselliseks.
Miksi en syntynyt pojaksi?

4

184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysymuxiää

Sanotaanko sinua naiselliseksi, jos et ole? Tytön ei tarvitse meikata, jos ei halua. Poika taas ei saa, vaikka haluaisi. Pojan pitää myös pelata, vaikka mieluummin voimistelisi, liikuntatunneilla mennään enemmistön halun mukaan. Tyttö saa kuunnella heviä ja tykätä autoista ilman lesbottelua ja transuttelua, poikaa homotellaan vastaavassa tilanteessa armotta.

Haluaisit olla syntynyt pojaksi, muttet kuitenkaan ole trans?

• africax

Poika pistetään joukkuepelissä vaihtopenkille vilttiketjuun istumaan. Tyttö yritetään pakottaa selän takia voimistelemaan, koska tytöillä on myöhemmin raskaudet ja synnytykset.

• Eläkööss
        africax kirjoitti:

Poika pistetään joukkuepelissä vaihtopenkille vilttiketjuun istumaan. Tyttö yritetään pakottaa selän takia voimistelemaan, koska tytöillä on myöhemmin raskaudet ja synnytykset.

Eli hyvä asia?

• Jjjjjjjkj

Ei tytön sinänsä "pidä" laittautua, ainoastaan siinä tapauksessa, että haluaa bondata toisten naisellisten tyttöjen kanssa ja ehkä myös näyttää kauniilta miesten tai mahdollisesti naisten silmissä. Jos tällainen ei kiinnosta, silloin ei meikkaaminen ole olennaista. Toisaalta tunnen naisellisia naisia, jotka eivät ikinä meikkaa. Sitä en tiedä meikkasivatko nuorena.

Koetko olevasi poika tytön ruumiissa vai muunsukupuolinen ? Tai androgyyni tyttö?

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      86
      6023
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      321
      5155
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2658
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2605
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      83
      1842
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      103
      1669
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      110
      1511
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      119
      1412
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    Aihe