Ompa taas järki jäänyt sänkyyn!

varaaonkaupungilla

Kun nyt lauantai aamuyöstä viiden aikaan aletaan raapia kaupungintalon parkkipaikkaa kuskaamalla muutamaa olematonta lumikasaa paikasta toiseen. Parkkipaikka on muuten ihan puhtaalla asfaltilla. Hirveä raapina ja meteli. Saisi edes lauantai aamuna nukkua hetken pitempään, mutta ei.
Ei ollut ensimmäinen kerta. Illalla rälläävät mopoilijat aamuyöstä kaupungin traktorit.
Kallista hommaa tuollainen tyhjänpäiväinen raapiminen.
Eri asia on jos olis 10 senttiä lunta.

3

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liukastelija

Oliskohan kaupungin palkkkaamia yksityisiä yrittäjiä? Kalliiksi tulee. Ja kun sitten jalkakäytävät tarvis hiekkaa, sitä ei löydy.

• Kddjdjjdjd

Koska aurata sitten saa? Aamuyöllä ei kun joku herää mutta auta armias jos aamulla tiet auraamaton, hirveä valitus miksi ei aurattu?? Koskaan ei hyvä.

• dfddfdfd

Sanoinkin että jos on lunta niin, että haittaa kävelemistä ym. Niin sen ymmärtää.
      Nyt oli kyse kahden kolmen kasan siirtelystä nurkista yhteen paikkaan ja kauha alhaalla mentiin, kauhea meteli, eihän se kuski sitä kuule kun on suojaimet päässä. Ja muutenki raavitaan aamuyöstä aivan olemattoman paksuista pintaa pois, mitä jokunen sentti haittaa? No nappaskengillä ja korkokengillä kun herrat ja rouvat menee kaupungintalolle töihin onhan sekin kauheeta kävellä 2 sentin lumessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      148
      2814
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      363
      2017
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1757
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      35
      1678
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      31
      1393
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      949
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      938
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe