Kun näet hänet tai olet hänen

Tuntuukomissään

Vieressä, mitä tunnet?

53

904

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hetket_muistoissa

      Kun taas viimeeksi (siitäkin jo liian pitkä aika) seisoin hetken hänen rinnallaan, tuli jälleen se tunne kuinka olisin halunnut painautua häntä vasten. Se on tullut joka kerta, kun olemme olleet rinnakkain tai vastatusten. Niin lähellä, niin houkuttavana hän vaalea mies.

      Hyvää Uutta Vuotta hänelle.

    • sickandsad

      Rakkautta, sähköä, tarvetta koskea, surua, luottamusta, kaipausta, turvallisuutta,

      • loputontajuoksemista

        Jotain sellaista. Kaikki on siinä. Ei ole kaipuuta minnekään muualle silloin, saa pienen hetken olla perillä.


      • minultasinulle

        Ihana.Toivoisin että Hän ajattelisi nuin.


      • sickandsad
        loputontajuoksemista kirjoitti:

        Jotain sellaista. Kaikki on siinä. Ei ole kaipuuta minnekään muualle silloin, saa pienen hetken olla perillä.

        Olipa hyvä kiteytys. Perillä... juuri tuolta se tuntuu. Kerroin omille läheisille kun tapasin hänet ensi kertaa että oli tunne kuin olisin tullut kotiin. Ja mikä oudointa, kun olemme samassa tilassa, peilaamme toisiamme. Haukottelemme toisillemme ja aivan kuin tuntisin hänet fyysisesti itsessäni, vaikkemme ole edes koskeneet toisiimme. Todella pelottavan kiehtova tunnetila.


      • loputontajuoksemista
        sickandsad kirjoitti:

        Olipa hyvä kiteytys. Perillä... juuri tuolta se tuntuu. Kerroin omille läheisille kun tapasin hänet ensi kertaa että oli tunne kuin olisin tullut kotiin. Ja mikä oudointa, kun olemme samassa tilassa, peilaamme toisiamme. Haukottelemme toisillemme ja aivan kuin tuntisin hänet fyysisesti itsessäni, vaikkemme ole edes koskeneet toisiimme. Todella pelottavan kiehtova tunnetila.

        Todellakin se on kiehtovaa, eikä sellaisen kohtaamisen jälkeen ole enää koskaan entisensä. Se ei ole huono asia, mutta se tekee välillä elämästä raskasta. Kun on jatkuva, täyttämätön kaipuu ja levoton olo, kartta hukassa, ahdistaa ja mikään ei tunnu miltään. Toivottavasti sinulle käy paremmin hänen kanssaan!


      • KirjoitanNyt
        sickandsad kirjoitti:

        Olipa hyvä kiteytys. Perillä... juuri tuolta se tuntuu. Kerroin omille läheisille kun tapasin hänet ensi kertaa että oli tunne kuin olisin tullut kotiin. Ja mikä oudointa, kun olemme samassa tilassa, peilaamme toisiamme. Haukottelemme toisillemme ja aivan kuin tuntisin hänet fyysisesti itsessäni, vaikkemme ole edes koskeneet toisiimme. Todella pelottavan kiehtova tunnetila.

        Tunsin samoin, juuri noin, kuin olisin tullut perille. Yllätys yllätys... hänellä ei ollut tunteita minua kohtaan ja muutoinkin kuvio oli toivoton.
        Mutta taas mennä porskutellaan ja aika kultaa muistot, jäi lopulta hyvä tunne hänestä.
        Ei pahaa sanottavaa. Kait tuo perillä olo kuuluu asiaan...


      • KirjoitanNyt
        KirjoitanNyt kirjoitti:

        Tunsin samoin, juuri noin, kuin olisin tullut perille. Yllätys yllätys... hänellä ei ollut tunteita minua kohtaan ja muutoinkin kuvio oli toivoton.
        Mutta taas mennä porskutellaan ja aika kultaa muistot, jäi lopulta hyvä tunne hänestä.
        Ei pahaa sanottavaa. Kait tuo perillä olo kuuluu asiaan...

        Siis sivusta vain tuo...


      • kysyn.vaan_
        KirjoitanNyt kirjoitti:

        Siis sivusta vain tuo...

        Oletko mies?


    • Totuttelua

      Täytyy tottua toiseen, ettei vierasta

    • Kenties_pussatakin

      Haluan halata sitä miestä ja ...

      • J----k---

        Niin minäkin sitä söpöä naista,ehkä nähdään huomenna työssäsi, niin tuleppa suuteluetäisyydelle


    • tunnenpaljonkin

      En oikein osaa olla hänen lähellään ihan neutraalisti vain. Tuntuu niin luonnolliselta koskettaa häntä. Siksi sen naisen kanssa ei ystävyys oikein onnistu.

      • näkökulmienkaivelija

        Haittaako se, jos luontevasti vähän koskettaa? Onko muu kuin ystävyys poissuljettua?


      • tunnenpaljonkin
        näkökulmienkaivelija kirjoitti:

        Haittaako se, jos luontevasti vähän koskettaa? Onko muu kuin ystävyys poissuljettua?

        Ei minun puoleltani ole poissuljettua. Hän on viimeisen kuulemani mukaan varattu.


      • äläyllytäkoskemaan
        näkökulmienkaivelija kirjoitti:

        Haittaako se, jos luontevasti vähän koskettaa? Onko muu kuin ystävyys poissuljettua?

        Lopeta yllytys. Itse kärsin työssäni kun pomo ahdistelee. Ja asia on jo niin pitkällä että jos hän tulee koskemaan niin asia lähtee eteenpäin. Asia ei tunnu minusta kivalta kun näen sairaan esimiehen hymyilevän minulle mielisairaskatse silmissä. Hän voi joutua vastuuseen oikeudessa jos tulee ksokemaan minua. Hän kuvottaa minua


    • Istuumakaa

      Tottumiskysymys jos makaa tai istuu vieressä. Nyt on maattu muutama päivä. Välillä voi istukin.

    • jaaikamukavalta

      jännittävältä kun on lähellä..

    • ensihetkestä

      Ja minä halusin tarttua kiinni
      Ja painaa pääni sen rintaa vasten
      Tuntea minkälainen mies se oli
      Ruumis ruumista vasten
      Lämpö lämmöstä
      Kämmenet yhdessä
      Sydämet vastakkain
      Tahti tahdissa

      • Äikän_maikka

        Ruumiista puhutaan jos ihminen on kuollut..
        Keho kehoa vasten olisi parempi.


      • kirjoittajaton

        ehkä meistä tulee ruumiita


      • Aika_creepyä
        kirjoittajaton kirjoitti:

        ehkä meistä tulee ruumiita

        Joo, halu tuntea millainen mies OLI..
        eli ei ole enää, on siis kuollut.


    • mieheltäeräällenaiselle

      Sydän hypähtää joka kerta kun näen hänet edes vilaukselta. Kun hän on vieressä joudun tekemään paljon, että saan hillittyä tunteitani. Haluaisin tuntea häntä paremmin ja tietää hänestä kaiken. Samalla kun hän tuntuu tällä vähällä tuntemisellakin tutulta ja turvalliselta niin samalla hän myös herättää intohimoja. Pelkkä kaverina oleminen voisi olla vaikeaa, mutta sekin olisi parempi kuin ei mitään.

      • saankokysyä

        Tunnen pitkälti samoin erästä kohtaan. Kuinka kauan olette tunteneet toisenne?


      • mieheltäeräällenaiselle
        saankokysyä kirjoitti:

        Tunnen pitkälti samoin erästä kohtaan. Kuinka kauan olette tunteneet toisenne?

        Elokuusta asti..


      • Herkkänainen

        Samanlaisia tunteita erästä miestä kohtaan. Kyllä mullekin sopisi se kaverina oleminenkin, kun ei muu oikein mahdollista. Mutta omassa tapauksessa kyllä tuntuu, ettei toinen halua? Ei samalla lailla juttele mulle, kuin muille. Joskus juttelee vähän sentään, luultavasti koska täysi hiljaisuuskin olisi aika kiusallista. En tuppaudu seuraan, olen oppinut jo vuosia sitten vetäytymään kun näen tällaisia merkkejä toisen käytöksessä.


      • mieheltäeräällenaiselle
        Herkkänainen kirjoitti:

        Samanlaisia tunteita erästä miestä kohtaan. Kyllä mullekin sopisi se kaverina oleminenkin, kun ei muu oikein mahdollista. Mutta omassa tapauksessa kyllä tuntuu, ettei toinen halua? Ei samalla lailla juttele mulle, kuin muille. Joskus juttelee vähän sentään, luultavasti koska täysi hiljaisuuskin olisi aika kiusallista. En tuppaudu seuraan, olen oppinut jo vuosia sitten vetäytymään kun näen tällaisia merkkejä toisen käytöksessä.

        Itsekin olen aika herkkä tulkitsemaan kaikkia merkkejä ja helposti vetäytymään sitten pois. Häntä minun on ollut hieman hankalaa tulkita kun hän ei ole kovin paljon itsestään kertonut. Minusta olisi mukava tietää hänestä enemmän. Itselleni tuo ihastuneena keskustelu tuottaa ainakin aluksi aikamoista kankeutta. Siksi varmaan juttelen eri tavalla muiden kanssa kun heitä kohtaan ei ole mitään tunteita. Minusta olisi kivaa nähdä hänet jossain ihan muussa ympäristössä ja keskustella kaikesta mahdollisesta kahdestaan kaikessa rauhassa. Miksi muu kuin kaveruus ei olisi mahdollista?


      • MitäMissäMilloin_
        mieheltäeräällenaiselle kirjoitti:

        Itsekin olen aika herkkä tulkitsemaan kaikkia merkkejä ja helposti vetäytymään sitten pois. Häntä minun on ollut hieman hankalaa tulkita kun hän ei ole kovin paljon itsestään kertonut. Minusta olisi mukava tietää hänestä enemmän. Itselleni tuo ihastuneena keskustelu tuottaa ainakin aluksi aikamoista kankeutta. Siksi varmaan juttelen eri tavalla muiden kanssa kun heitä kohtaan ei ole mitään tunteita. Minusta olisi kivaa nähdä hänet jossain ihan muussa ympäristössä ja keskustella kaikesta mahdollisesta kahdestaan kaikessa rauhassa. Miksi muu kuin kaveruus ei olisi mahdollista?

        Missä ympäristössä häntä yleensä näet? Töissä?


      • Herkkänainen
        mieheltäeräällenaiselle kirjoitti:

        Itsekin olen aika herkkä tulkitsemaan kaikkia merkkejä ja helposti vetäytymään sitten pois. Häntä minun on ollut hieman hankalaa tulkita kun hän ei ole kovin paljon itsestään kertonut. Minusta olisi mukava tietää hänestä enemmän. Itselleni tuo ihastuneena keskustelu tuottaa ainakin aluksi aikamoista kankeutta. Siksi varmaan juttelen eri tavalla muiden kanssa kun heitä kohtaan ei ole mitään tunteita. Minusta olisi kivaa nähdä hänet jossain ihan muussa ympäristössä ja keskustella kaikesta mahdollisesta kahdestaan kaikessa rauhassa. Miksi muu kuin kaveruus ei olisi mahdollista?

        Siihen on useita syitä. Vaikka ei siis laskettaisi sitä, ettei häntä kiinnosta. Kyllä mäkin haluaisin tuntea hänet paremmin. Se vain tuntuu olevan aika hankalaa toteuttaa. :) itse annan usein aika vähä-älyisen kuvan itsestäni, ihastumisesta johtuen on vähän pitkät piuhat välillä ja sitä rataa.


      • mieheltäeräällenaiselle
        Herkkänainen kirjoitti:

        Siihen on useita syitä. Vaikka ei siis laskettaisi sitä, ettei häntä kiinnosta. Kyllä mäkin haluaisin tuntea hänet paremmin. Se vain tuntuu olevan aika hankalaa toteuttaa. :) itse annan usein aika vähä-älyisen kuvan itsestäni, ihastumisesta johtuen on vähän pitkät piuhat välillä ja sitä rataa.

        Minulla käy monesti niin, että kun nainen avaa suunsa niin kiinnostus lopahtaa siihen vaikka muuten olisi kuinka viehättävä nainen tahansa. Hän taas on sellainen joka on aina vain kiinnostavampi mitä enemmän hän puhuu. Itseäni hän ainakin kiinnostaisi kovasti. Nuo mainitsemasi asiat varmaan korjautuisivat sillä paremmalla tutustumisella. Yhdessä sen varmaan voisi järjestää.


      • Herkkänainen
        mieheltäeräällenaiselle kirjoitti:

        Minulla käy monesti niin, että kun nainen avaa suunsa niin kiinnostus lopahtaa siihen vaikka muuten olisi kuinka viehättävä nainen tahansa. Hän taas on sellainen joka on aina vain kiinnostavampi mitä enemmän hän puhuu. Itseäni hän ainakin kiinnostaisi kovasti. Nuo mainitsemasi asiat varmaan korjautuisivat sillä paremmalla tutustumisella. Yhdessä sen varmaan voisi järjestää.

        Kyllä ne toki korjautuisivat, jos tutustuisi paremmin. Mitään bimbotyyppiä en itse edusta luonteeltani, enemmänkin mietiskelijä olen ja seuraan sivusta asioita jos on vieraampaa porukkaa ympärillä. Kuulostaa tylsältä seinäruusulta. :D Tuttujen kanssa en kyllä hiljainen ole.

        Tuosta miehestä saan vähän sen kuvan tosiaan, että hän ei halua puhua mulle. Ihmettelen kyllä toisaalta, koska en tosiaan ole mitään pahaa hänelle tehnyt. Mutta ei kaikista voi pitää, kaverimielessäkään, onhan se tosiasia.


      • mieheltäeräällenaiselle
        Herkkänainen kirjoitti:

        Kyllä ne toki korjautuisivat, jos tutustuisi paremmin. Mitään bimbotyyppiä en itse edusta luonteeltani, enemmänkin mietiskelijä olen ja seuraan sivusta asioita jos on vieraampaa porukkaa ympärillä. Kuulostaa tylsältä seinäruusulta. :D Tuttujen kanssa en kyllä hiljainen ole.

        Tuosta miehestä saan vähän sen kuvan tosiaan, että hän ei halua puhua mulle. Ihmettelen kyllä toisaalta, koska en tosiaan ole mitään pahaa hänelle tehnyt. Mutta ei kaikista voi pitää, kaverimielessäkään, onhan se tosiasia.

        Minä olen kyllä luonteeltani ihan samanlainen kuin sinäkin. Sivusta seuraaja, enkä mikään bimbo tyyppi 🙂. Minä tiedän, että moni saa minusta käsityksen, että en halua keskustella heidän kanssaan. Minua jonkin verran harmittaa tietyt asiat ja se sitten näkyy tuolla tavalla. Hänellä naisella ei ole mitään osuutta tuohon asiaan. Tuosta saa tietysti ihan väärän käsityksen minusta. Tai sitten ihan oikean.. Riippuu varmaan katsantokannasta.

        Lähetin hänellä hyvän joulun toivotukset ennen joulua tosin sellaiseen paikkaan jota hän tuskin lukee näinä viikkoina. Ehkä hän joskus sen lukee. Saapa nähdä vastaako ikinä mitään..


      • Herkkänainen
        mieheltäeräällenaiselle kirjoitti:

        Minä olen kyllä luonteeltani ihan samanlainen kuin sinäkin. Sivusta seuraaja, enkä mikään bimbo tyyppi 🙂. Minä tiedän, että moni saa minusta käsityksen, että en halua keskustella heidän kanssaan. Minua jonkin verran harmittaa tietyt asiat ja se sitten näkyy tuolla tavalla. Hänellä naisella ei ole mitään osuutta tuohon asiaan. Tuosta saa tietysti ihan väärän käsityksen minusta. Tai sitten ihan oikean.. Riippuu varmaan katsantokannasta.

        Lähetin hänellä hyvän joulun toivotukset ennen joulua tosin sellaiseen paikkaan jota hän tuskin lukee näinä viikkoina. Ehkä hän joskus sen lukee. Saapa nähdä vastaako ikinä mitään..

        Kyllähän itelläkin välillä kulmat kurtistuu, kun mietin omiani. Muutenkin saattaa olla ns. Resting bitch face. Mutta yritän kyllä hymyillä paljon ihmisille sitten havahtuessani.

        Ahaa, hän varmaan tietäisi mihin olet nuo toivotuksesi laittanut? :) riippuen vähän missä tapaatte, niin voisithan tuota naista pyytää vaikka kahville tai jotain? En nyt mitään treffejä tarkoita, vaan ihan arkisemmissa merkeissä. :)


      • mieheltäeräällenaiselle
        Herkkänainen kirjoitti:

        Kyllähän itelläkin välillä kulmat kurtistuu, kun mietin omiani. Muutenkin saattaa olla ns. Resting bitch face. Mutta yritän kyllä hymyillä paljon ihmisille sitten havahtuessani.

        Ahaa, hän varmaan tietäisi mihin olet nuo toivotuksesi laittanut? :) riippuen vähän missä tapaatte, niin voisithan tuota naista pyytää vaikka kahville tai jotain? En nyt mitään treffejä tarkoita, vaan ihan arkisemmissa merkeissä. :)

        Lähtisitkö itse treffeille jos se sinun hän kysyisi? Minä olen monesti ollut lähellä kysyä häntä jonnekin, mutta.. Jotenkin en osaa oikein tulkita häntä, että mitä hän asioista miettii ja sitten minua askarruttaa se ympäristö missä kohtaamme. Niinpä olen jänistänyt. Tarvitsisin jotain vihreää valoa häneltä avuksi kun en ole oikein hyvä näissä jutuissa.

        Mietin varmaan asioita liikaa ja liian paljon muiden näkökulmasta. Ehkä olen sellainen hyväntahtoinen tollo.. Ihastunut sellainen..


    • Meissäonsamaa

      Lähes kaksi vuotta olen tuntenut hänet.

    • porautuusieluun

      Halveksuvan katseen.

    • Niinlähellekuinpääsee

      Kun sisuskalut ovat tasaantuneet paikoilleen, tekee vain mieli mennä kiinni häneen.

      • kauansiitä

        Minäkin joskus tunsin noin.


    • Suruluopumisesta

      Siltä mitä hän kerran näki silmistäni kun tulkitsi katsettani. Onniselta ja surulliselta samaan aikaan.

      En jaksanut silloi selittää miksi se katse. Annoin hänen jäädä oletukseen missä oli koska se oli osasyy.

      Minä katsoin häntä kun se katse oli. Olin onnellinen että hän siinä muutamiin surullinen tilanteesta joka välillämme oli.tiesin että joudun sanoon hyvästi pian jos tilanne jatkuu

      Onni siitä hetkestä ja suru tulevasta

      • Kerrothanvielä

        Mitä tarkoitat tuolla oletuksella? Mistä tiedät, mitä hän oletti? Puhuitteko siitä?

        Miksi tilanne oli tuollainen?
        Kiinnostaa, koska olen ollut tuontapaisessa tilanteessa, vaikket varmaan ole hän.


    • naiseltamiehelle

      seksiä alkaa tekee mieli.....

    • nimetönkulkija

      Tulee semmonen ovela ikuisuusolo. Kaikki tiivistyy siihen hetkeen. Vähän alkaa kasvoja kuumottamaan, mutta samalla syvä rauha.

      • loputontajuoksemista

        Tämäkin kuvaus sopii myös omiin tuntemuksiini.


    • Naispallero

      Perhosia vatsassa, jännitystä, onnellisuutta ja iloa. Siitä on jo pitkä aika.

    • portaattaivaaseen

      Katse on yhä kuin enkelillä. Jään katseen vangiksi ja lämmin virtaus kulkee kehoni halki - hetkeksi melkein unohdan kuka olen ja mihin olen menossa.

      • Ikäväjää

        Olipa kauniisti sanottu


      • tänäänolihyväpäivä
        Ikäväjää kirjoitti:

        Olipa kauniisti sanottu

        Kaikkea hyvää toivon hänelle.


      • Osuijjaupposi

        Anna jotain tuntomerkkejä tästä ihmisestä: nimikirjaimet, maakunta..?


      • TOIVOT_VAAN_
        Osuijjaupposi kirjoitti:

        Anna jotain tuntomerkkejä tästä ihmisestä: nimikirjaimet, maakunta..?

        punapää S-nainen JKL


      • tämäriittäköön
        TOIVOT_VAAN_ kirjoitti:

        punapää S-nainen JKL

        Voihan tuo toki useampaankin osua, en nyt kuitenkaan laita sen tarkempia tunnisteita.


    • tyhmyydestäsakotetaan

      Iloa, jännitystä ja meillä on, tai siis oli hauskaa. Olin se joka ei koskaan rakastu keneenkään. Siinäpä seisoit ja katselit. Zädäm. Nyt vain ihmettelen miten ja miksi, mitä järkeä koko rakkaudessa ja milloin nään sut.

      • päiväsakkoja

        Tuliko isot sakot?


      • hölmötrakastuu

        Nyt just tuntuu että aika massiiviset.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe