Miksei kaikki maailman koneet tulleet?

IAUpesemätönpersereikä

Suomeen huoltoon kun IAU meksut oli ainoita jotka osaavat huoltaa koneet? Miksei ? Kertokaas nyt kaikki simupippelin hakkaajat ja muut liiton löysät läskipersevätykset, miksi ei?

Helsinki-Vantaan taivaalla ei ollut katkeamaton jono kun huoltoot tulevat ja sieltä lähtevät koneet kautta mailman olivat liikkeellä?

4

120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Justus_ja_iskä

Hyvä kysymys johon ei osaa vastata edes IAUn löysämunat. Ehköpä se taito ja taso ei ollutkaan niin kova kun annetaan ymmärtää.

• Parempikuiunte

Hei apinat!

Kyllä niitä koneita oli tulossa ja kapasiteetti huoltaan niitä täynnä, vieläpä enemmän huolettavaa kun oli väkeä, Finnair kuitenkin päätti ryssiä kaikki laittamalla samaan aikaan pakkolomia ja supistaa väkeä niin rupesi menemään huollot pitkiksi miehistöpulan takia.

Ehkä te kateelliset konttorirotat vaan vingutte siinä koska teikäläisillä ei pysy edes ruuvari käsissä.

• Liikaasopimuksia

Olisivat olleet lakossa yhtenä kuppikuntana lisää?

• kakelandelin

ei kukaan voinut tuoda IAUn löysämunille koneita kun ei tiennyt koska ne saadaan ulos kun oli aina joku lakko ja muu liiton perseily päällä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1279
    2. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1068
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      61
      1020
    4. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      979
    5. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      953
    6. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      156
      944
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      856
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      771
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      705
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      704
    Aihe