Niemenkylän kultuurimaisemasta kirjoittavaa häiritsee roskis, olisiko parenpi jos roskat olisivat pitkin rantaa, ja koska joutsenet ovat olleet kulttuurimaisema, tietääkseni kultuurimaisema on ihmisen muokkaama maisema. Käyhän se työstä kun ajelee pitkin luviaa ja kuvailee kaikkea mikä ei mielytä silmää, ennen muinoin sellaisella ihmilellä oli nimikin, turhantoimittajajaksi kutsuttiin. Siinä on kulttuuria kerrakseen kun aukaisee sieraimet oikein isoksi ja nuuhkaisee minkinpaskan hajua, siinä on niemen kulttuuria kerrakseen.
Kultuurimaisema
3
286
Vastaukset
- Eiolekaunisnäky
Roskikseen voi laittaa muuallekin.
- Kokkarekakarat
Justiinsa joo, jos se siiretään toiseenpaikkaan niin sitten tulee toinen kitiviuru ja ottaa kuvan ja ihmettelee miksi tuo roskis nyt tuossa on, luvialta ei lopu kitiviurut ja hienohelmat. Pitäs viedä venäjälle vuodeksi niin arvostaisi eritavalla asuinmaatansa, sekin riittäsi kun lopettaisi viikorahan antamisen ja käskisi mennä vaikka rakennukselle töihin.
- Ruslania
Kokkarekakarat kirjoitti:
Justiinsa joo, jos se siiretään toiseenpaikkaan niin sitten tulee toinen kitiviuru ja ottaa kuvan ja ihmettelee miksi tuo roskis nyt tuossa on, luvialta ei lopu kitiviurut ja hienohelmat. Pitäs viedä venäjälle vuodeksi niin arvostaisi eritavalla asuinmaatansa, sekin riittäsi kun lopettaisi viikorahan antamisen ja käskisi mennä vaikka rakennukselle töihin.
...kultuuri, viikoraha...oikein kirjoitus...tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043