Ei oo todellista

Järkyttynyt

Miten ihmeessä täällä suomi24 palstoilla on niin pajon idiootteja, jotka vaan vittuilee muille? Kai ne dorkat saa jotain tyydytystä siitä. Hulluja!

33

382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Russiantrolls

      Tämä on venäjän trolliarmeijan harjoitustukikohta. Siksi nuo täällä vittuilevat. Oppivat dorkaileen muuallakin.

      • hdhdfjd

        Ai venäjän trolliarmeijan? vähän niinkuin MV-lehti? Ne ovat teitä koiraihmisiä. Putin maksaa teillekin.


      • Koiranomistava

        Mihin vois tilinumeron laittaa, et slkais ylimääräistä rahaa tulemaan?
        Mulle kun ei oo ropoakaan Putinilta viellä tullut, työnantajalta vaan


    • minelan

      Samaa ihmettelen minäkin, sitä ihmettelee monet kasvattajatkinEi anna hyvää kuvaa koiraihmisistä ja miksi ylläpito ei poista hävyttömiä ja loukkaavia kirjoituksia.

      • ei.idiootti

        Eipä nuo koirien ulosteet pitkin jalkakäytäviä, taloyhtiöiden pihoja ym. paikkoja, anna kovin hyvää kuvaa koiraihmisistä.


    • 77777777777777777

      Ap painu vittuun jooko

    • Minelan

      MINÄ AINAKIN LUEN JA KIRJOITTELEN HUVIKSENI.kun nyt on aikaa, kun olen eläkkeellä ja aikaa lukea ja kirjoittaa täyttä paskaa.
      Onhan joukossa ihan asiallisia kirjoituksia. Mutta paljon on mukana EI TERVEIDEN kirjoituksia.

      • lukijanhuomiot

        Aito minelan ei kirjoita mainisemaasi luonnontuotetta.On helppoa erottaa aito ihminen trollaavasta koirahullusta.


      • Minelan
        lukijanhuomiot kirjoitti:

        Aito minelan ei kirjoita mainisemaasi luonnontuotetta.On helppoa erottaa aito ihminen trollaavasta koirahullusta.

        Kumpi olen mielestäsi?


      • minelan

        "paljon on mukana EI TERVEIDEN kirjoituksia. "

        Kirjoitanhan aika paljon tänne


      • HuomattuOn
        minelan kirjoitti:

        "paljon on mukana EI TERVEIDEN kirjoituksia. "

        Kirjoitanhan aika paljon tänne

        Kirjoitat joo. Epäterveen paljon kirjoitatkin.


    • eimullamuutakaan

      Koirat vietävä piikille.

      • eisetervettäoo

        Ei näköjään, sulla tooosi paha riippuvuus suomi24koirat keskusteluun....


    • Kottariope

      Ei ole ihme ollenkaan, että koiralliset saavat lokaa niskaansa, kun ovat koirineen niin umpitolloja. Nytkin oli lehdessä juttua, kun joku idiootti tunki äänestyspaikalle hurttineen. Kun ei päästetty, uhriutui ja itki lehdistölle, vaikka tomppeli itse oli väärässä. Mistä näitä tolloja sikiää? Koiran kanssa tungetaan paikkoihin joissa on koiria kieltävät kyltit. Onko syynä itsekkyys, pöljyys, lukutaidottomuus, ilkeys vai mikä?

      • tttttttttttttttttt

        Samaa mieltä kuin Kottariope. Yleistämättä kaikkiin koiranomistajiin, joukossa on mätiä omenoita, jotka helposti muiden silmissä pilaavat koko korin. Piittaamattomilla ja röyhkeillä ihmisillä on imeisesti usein koira.


      • MaineenPilaajat

        Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten.
        Kaikkein tyhmimmät koiranomistajat pitävät palstalla isoimmin meteliä, paskottavat koirat jalkakäytäville, kusettavat seinille, taluttavat purevaa koiraa löysässä narussa, eivät osaa kouluttaa, eivät muutenkaan huolehtia koirastaan saati välittää lähimmäisistään. Avutonta sakkia ...


      • oppiaikäkaikkion
        MaineenPilaajat kirjoitti:

        Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten.
        Kaikkein tyhmimmät koiranomistajat pitävät palstalla isoimmin meteliä, paskottavat koirat jalkakäytäville, kusettavat seinille, taluttavat purevaa koiraa löysässä narussa, eivät osaa kouluttaa, eivät muutenkaan huolehtia koirastaan saati välittää lähimmäisistään. Avutonta sakkia ...

        Koiran omistajista pikkuinen osa on kirjoituksesi kaltaisia.He varmasti öykkäröivät muutenkin, joten koiran omistaminen ei heidän luonteeseensa ja käytökseensä vaikuta.
        Osa ihmisistä ei ota huomioon muita, se että onko heillä koiraa vai ei, ei adiaan vaikuta.
        On typerää tunkea koirieneen paikkaan johon jokainen tietää ettei koiria saa tuoda.Itse, en tietenkään niin tekisi.
        Mutta, onhan se keino päästä uutisiin, ja siinä hän onnistui tavoitteessaan.
        Uutisiin pääsee usein ihmisiä milloin minkäkin turhanpäiväisen asian vuoksi, joillekkin julkisuus on vaan niin houkuttekevaa.Silloinkin, kun siinä itse joutuvat huonoon valoon, julkisuutta se on sekin.Jos muuta ei ole tarjolla.Jotkut, ihmiset haluavat julkisuuteen, ja toiset, eivät missään tapauksessa.

        Ihmisiä on monenlaisia, mutta on ajattelematonta yleistää kaikkia koiran omistajia yhden hölmöilijän vuoksi.Itse en sellaiseen alennu.
        Muutoihan voisi yleistää vaikka silmälasipäisen humalaisen nähdessään, kaikki silmälasipäiset juopoiksi.Ja jos joku mies ajaisi humalassa autoa, voisi yleistää kaikki miehetrattijuopoiksi.....Järjen vastaistahan se olisi.
        Yleistäminen kertoo vain ihmisen mielen kapeakatseisuudesta, ei kyetä näkemään kokonaisuutta.Tehdään liian helppoja johtopäätöksiä, kun ei pystytä ajattelemaan asioita laajemmin.Yleistämine kertoo vaan lähinnä yksinkertaisesta ja suppeasta ajatusmailmasta.Lapsien, varsinkin pienten kohdalla se on yleistä, kun kehitys ja kokemukset on viellä puutteellista.


      • MaineenPilaajat
        oppiaikäkaikkion kirjoitti:

        Koiran omistajista pikkuinen osa on kirjoituksesi kaltaisia.He varmasti öykkäröivät muutenkin, joten koiran omistaminen ei heidän luonteeseensa ja käytökseensä vaikuta.
        Osa ihmisistä ei ota huomioon muita, se että onko heillä koiraa vai ei, ei adiaan vaikuta.
        On typerää tunkea koirieneen paikkaan johon jokainen tietää ettei koiria saa tuoda.Itse, en tietenkään niin tekisi.
        Mutta, onhan se keino päästä uutisiin, ja siinä hän onnistui tavoitteessaan.
        Uutisiin pääsee usein ihmisiä milloin minkäkin turhanpäiväisen asian vuoksi, joillekkin julkisuus on vaan niin houkuttekevaa.Silloinkin, kun siinä itse joutuvat huonoon valoon, julkisuutta se on sekin.Jos muuta ei ole tarjolla.Jotkut, ihmiset haluavat julkisuuteen, ja toiset, eivät missään tapauksessa.

        Ihmisiä on monenlaisia, mutta on ajattelematonta yleistää kaikkia koiran omistajia yhden hölmöilijän vuoksi.Itse en sellaiseen alennu.
        Muutoihan voisi yleistää vaikka silmälasipäisen humalaisen nähdessään, kaikki silmälasipäiset juopoiksi.Ja jos joku mies ajaisi humalassa autoa, voisi yleistää kaikki miehetrattijuopoiksi.....Järjen vastaistahan se olisi.
        Yleistäminen kertoo vain ihmisen mielen kapeakatseisuudesta, ei kyetä näkemään kokonaisuutta.Tehdään liian helppoja johtopäätöksiä, kun ei pystytä ajattelemaan asioita laajemmin.Yleistämine kertoo vaan lähinnä yksinkertaisesta ja suppeasta ajatusmailmasta.Lapsien, varsinkin pienten kohdalla se on yleistä, kun kehitys ja kokemukset on viellä puutteellista.

        Veit sanat suustani. Se kovaääninen kusipäisten koiranomistajien joukko pilaa kaikkien maineen. Ne hiljaiset, hyväkäytöksiset hauvelien omistajat jäävät varjoon. Jostain syystä täällä suolessa meuhkaavat juurikin nuo kusipäät. Heitä pitäisi vetää turpiin joka kerta, kun näkee että ne paskat jää just siihen, mihin koira ne pyllistää. Oli se paikka sitten jalkakäytävä, hoidettu nurmialue tai naapurin portin pieli.


      • tryreyery
        MaineenPilaajat kirjoitti:

        Veit sanat suustani. Se kovaääninen kusipäisten koiranomistajien joukko pilaa kaikkien maineen. Ne hiljaiset, hyväkäytöksiset hauvelien omistajat jäävät varjoon. Jostain syystä täällä suolessa meuhkaavat juurikin nuo kusipäät. Heitä pitäisi vetää turpiin joka kerta, kun näkee että ne paskat jää just siihen, mihin koira ne pyllistää. Oli se paikka sitten jalkakäytävä, hoidettu nurmialue tai naapurin portin pieli.

        Oon itekin kiinnittänyt huomiota siihen, että palstalla riehuu pääasiassa näitä hulluimpia koirafanaatikkoja, jotka silmät kirkkaina selostavat mm, kuinka eivät ole koskaan nähneet koirankakkaa kadulla, vaan aina ihmisen skeidaa.


    • rabac

      Siis oikeasti nää trollaajat EI ole koiraihmisiä vaan tulevat tänne haukkumaan koiria ja koiranomistajia. Tällaiset vapaa sana -palstat on nykyisin täynnä henkisesti sairaita trollaajia joilla ei sitten muuta elämää olekaan. En ymmärrä miksi täällä sallitaan vihapuhe ja kiusaaminen vaikka se muualla kriminalisoidaan. Ketä palvelee tällaiset oksennuspalstat? Se on jo niin nähty että ei kannata ylläpitää palstoja joihin voi kirjoittaa rekkautumatta ja joita ei kunnolla moderoida. Tämä on pohjanoteeraus.
      Koiranomistajat, hylätkää tämä foorumi kokonaan, on paljon keskusteluryhmiä joista löydätte asiallisesti juttelevia ja neuvovia muita koiranomistajia ja tällaiset häiriköt potkaistaan pihalle ensimmäisen kommentin jälkeen. Eikä tule kellään ikävä.

      • Koiravihaaja

        Ei. Koiria inhimillistävät afanaatikot, kuten Minelan/Touholiini ja vastaavat, ovat yksi porukka. Ns koiravihaajat ovat eri porukka. Ensinmainituista on nyt kyse. He ruokkivat typeryyksillään ns koiravihaajia. Touholiineilla on juuri näitä juttuja, että "en ole koskaan nähnyt koirankakkaa kadulla," "oma koirani tekee aina ennen lenkkiä tarpeensa pihalleni," "teippaan lattiaan koiralle kulkureitin," "koiran tuoli on tarpeellinen," "jos koira puree lasta,se on lapsen vika" ja niin edelleen ja niin edelleen. Nämä koirafanaatikkojen jutut ovat niin naurettavia, että ihan syystäkin sitä porukkaa vihataan.


    • Tavallinenkoiranomist

      Täällä kirjoittaa paljon sellaisia mielenvikaisia koiranomistajia, joilla on isot koirat ja pienet aivot. Tunnenpa itsekin muutaman umpihullun tyypin meidän paikallisesta koirayhdistyksestä. Monille on tullut tuomioita lainrikkomuksista koirien kanssa ja ilman koiraa. Rikokset vaan eivät tule automaattisesti julkisuuteen, mutta puskaradio jauhaa. Ikävä on todeta, että kaikkein inhottavimmat tuntemani ihmiset ovat juuri toisia koiranomistajia.

      • ljklöjk

        Tavallinenkoiranomist, kiitos tästä. Tällä palstalla kun yrittää tehdä eroa tavallisten koiranomistajien ja näiden fanaatikkojen välille, fanaatikot aloittavat tämän koiravihaaja-parkunsa. He varmaan pitävät nyt sinuakin koiravihaajana.


    • Hyhhyh

      Koiravihaaja miksi ylipäätään olet palstalla joka on tarkoitettu koiraihmisten keskustelupalstaksi? Sinun logiikkasihan on sama kuin terroristeilla: vihaan tiettyä ihmisryhmää ja pyhitän elämäni heidän kiusaamiseen.
      Eihän tuollainen elämä ole minkään arvoista.
      Et sitten parempaan pysty?

      • iygiyigy

        Eikö sinulla Hyhhyh ole muuta mietittävää? Aiheuttaako koiran kakuleiden syönti tuollaista pohdiskelua?


      • Järkikasvakohon
        iygiyigy kirjoitti:

        Eikö sinulla Hyhhyh ole muuta mietittävää? Aiheuttaako koiran kakuleiden syönti tuollaista pohdiskelua?

        Anna mennä vaan, ei sinulle siitä mitään haittaa ole.


    • 888888888888888888888888

      Miksi aloittaja on niin idiootti?

      • kkkkoirrrraaaa

        Koska hänellä on KOIRAAAA ja tod.näk hän on työtön, käyttää pilkkihaalaria, heiluttelee kirvestä ja kusee jalkaterilleen.


      • 888888888888888888888888
        kkkkoirrrraaaa kirjoitti:

        Koska hänellä on KOIRAAAA ja tod.näk hän on työtön, käyttää pilkkihaalaria, heiluttelee kirvestä ja kusee jalkaterilleen.

        Mieleeni tuli kysymyksiä: aloittaja, voiko pilkkihaalaria käyttää samaan aikaan kun kusee? Tekeetkö pilkkkireiän kirveellä ja kusetko reikään?


      • Huolestuttavaa
        kkkkoirrrraaaa kirjoitti:

        Koska hänellä on KOIRAAAA ja tod.näk hän on työtön, käyttää pilkkihaalaria, heiluttelee kirvestä ja kusee jalkaterilleen.

        Mene töihin, ja yritä olla yhteiskunnassa hyödyksi.


      • meeitevaan
        Huolestuttavaa kirjoitti:

        Mene töihin, ja yritä olla yhteiskunnassa hyödyksi.

        En mää ehdi töihin, koska mulla on kennelyritys. Koko ajan on vähintään 2 narttua raskaana, usein 4-5. T ästä saa verotonta tuloa, joten ei paljon paskahommat kiinnosta.


    • minelan

      rabac

      Samoja asioita olen ihmetellyt. Johtuuko se siitä.että kiusatun kirjoitukset eivät yleensä kiinnosta, kateudesta, vai vaan ikävästä luonteesta.
      Ainakin minusta on pyritty tekemään mömmöjen.alkoholin liiallisesta käytöstä, huonosta kasvattajan velvollisuudesta. Mutta yhtään puoltavaa lausetta ei näille keskusteluiille ole tullut.
      Vaikka en ilmeisesti teetä pentuja, en halua,että 60 vuotta kestänyttä kasvattajana oloa mollataan syyttä.Kasvattini oli kolmessa näyttelyssä näyttelyn kaunein koira Minelan Balsami, jonka tiedoista löytyy kaikki Voittaja ja maailmanvoittaja voittaja Tästä saan kiitttää Pirjo ja Markku Lamperoa. Koirat ovat nykyään koko elämäänija vaikka kaippaus töihin, entiselle paikalle, samaa yhtiöön on suuri

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9254
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      42
      2720
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      152
      2493
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2019
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1340
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe