Nainen mulla on

enkestäenää

Ikävä sua mun pää hajoo kun ajattelenkin sua.

35

692

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mullakinsua

      Voi rakas mies hyvää vuotta 2k18 sinulle <3

    • Teeniin

      Laita viesti hänelle. Itse ainakin vastaisin...

    • Miesmullaon

      Toivottavasti tästä on apuja.

      Että, kun ikävöi naista, neitiä, rouvaa tai salasutturaa kovasti. Salasuttura.. Voi toimia tai noh, jos haluaa kokeilla seuraavanlaista. Ostaa po***ehden tai minkä tahansa lehden jossa kuva muistuttaa rakasta tai jotain yllä mainituista ja juttelee sille niinkuin jollekkin yllämainituista muttei kumminkaan yhtä rivosti kuin sa.. voi siinä sitten kun on jutellut,höpötellyt, small talkannut tai toimittanut asiansa niin tehdä jotakin muuta voi ve***********sä.

      Että josko sitten noilla neuvoilla siis vinkillä se ikävä helpottuisi sitten.

    • kattomaalaus

      Ei se hajoo mihinkään, relax.

    • nainenikävissään

      Ikävä on molemminpuolinen. Koitetaan kestää, vaikka se on tuskaa. Hyvää uutta vuotta! Tulisikohan tästä vuodesta vihdoinkin meidän vuosi...

      • sairaallemiehelle

        Onko taas miehen yksipuhelua itselleen taitaa olla.


    • enkestäenää

      Mistä te voitte tietää, että ketä naista ajattelen...

      • KForever

        Ei kai kukaan tiedäkään. Kunhan mietitään. Ja toivotaan.


      • huomiohakuko

        Niin, ihan itse päätit olla laittamatta tunnisteita.


      • InfernoVaroitus

        Ehkäpä aloittaja ei oo vielä tän palstan läpeensä syövyttämä, että tietäis tän olevan palstan käytäntö, vastata kaikkiin sopiviin aloituksiin niin kuin sille ketä itse kaipaa. Jos oot uusi, niin varo, tää palsta varastaa sielusi, tekee hulluksi ja ikuiseksi palstan orjaksi. Ken tästä portista käy, velloo hulluuteen asti omissa toiveissaan ja harhoissaan...


    • Valaise

      No kerro ketä

    • rakettipoks

      Ihan samat tunnelmat ollu tässä viime aikoina. Laita mulle jotain kautta joku viesti, pliis... Tiiät, että vastaan, mutta en pysty ite laittaan ensin. Tai teknisesti ottaen pystysin yhellä tavalla, mut en uskalla ilman ns. hyvää syytä. Hulluahan tää on, mut jostain syystä kuvittelen, että sinäki ajattelet mua. Oikeesti et varmaan ajattele... Parempaa tätä vuotta!

      • Epätieto

        Miksi et itse laita kun koet sen tärkeäksi. Itse en enää tiedä mikä sinulle on tärkeää aidosti.


      • rakettipoks

        Siihen on syynsä, joista osa saattaa olla vain korvieni välissä, mut osa liittyy johonkin meidän välillä. Tän jälkimmäisen hän varmaan ymmärtäisi, jos asiaa ajattelisi. Jos oikeasti tietäisin, että hän ajattelis mua, niin en epäröisi.

        Osuiko jokin viestissäni suhun, kun kommentoit? Mikä tuo juttu on, mitä mietit?


      • ajattelinkysyä
        rakettipoks kirjoitti:

        Siihen on syynsä, joista osa saattaa olla vain korvieni välissä, mut osa liittyy johonkin meidän välillä. Tän jälkimmäisen hän varmaan ymmärtäisi, jos asiaa ajattelisi. Jos oikeasti tietäisin, että hän ajattelis mua, niin en epäröisi.

        Osuiko jokin viestissäni suhun, kun kommentoit? Mikä tuo juttu on, mitä mietit?

        Oletko varma, että et ole saanut teknisesti ottaen viestiä yhellä tavalla häneltä ilman hyvää syytä?


      • rakettipoks
        ajattelinkysyä kirjoitti:

        Oletko varma, että et ole saanut teknisesti ottaen viestiä yhellä tavalla häneltä ilman hyvää syytä?

        Olenko varma? Mitähän tapaa meinasit? Olen täysin varma etten ole saanut häneltä viestiä ilman syytä enkä syyllä sen jälkeen, kun yhteydenpitomme loppui.


      • Sivusta
        rakettipoks kirjoitti:

        Olenko varma? Mitähän tapaa meinasit? Olen täysin varma etten ole saanut häneltä viestiä ilman syytä enkä syyllä sen jälkeen, kun yhteydenpitomme loppui.

        Milloin yhteydenpitonne loppui?


      • rakettipoks
        Sivusta kirjoitti:

        Milloin yhteydenpitonne loppui?

        Aikaa sitten. En sano tarkemmin. Mut jos haluut testata, niin ehdota, mikä sopii sun tilanteeseen. Tai vielä parempi jos laitat suoraan viestiä sille ketä kaipaat. Ei se varmaan mulle silloin tuu...


    • OikeinMukavaaVuotta

      Koitetaan kaikki jaksaa kuka sitten ketäkin ikävöi. Ja ketä ei. Ei tämä kylläkään mikään etsintä palsta ole joten kenenkään ei ole pakko tänne nimiä laittaa. Aloittajalle myös tsemppiä ja kaikille yksinäisille tsemppiä myöskin jotka eivät löydä vierelleen kumppania niin jotta se olisi molemmin puolista. Aloittajalle tsemppiä myös pääkivun kanssa,hyvä olisi jos menisit nukkumaan,se auttaa varmasti ja pimeä huone. Itse olen aina niin turvonnut joten kuka tälläisen ihmisen kanssa haluaa olla ja toisaalta aika rumakin jollain tapaa.

    • koitakestää

      Mullakin on sua mies ihan kunnolla ikävä. :( Niin paljon. Munkin pää hajoilee , viime vuos oli älyttömän rankka eiks niin et tää vuos on helpompi. 🙂

      • etolehän

        Hän olisi käyttänyt toista sanontaa toivottaakseen puolihuolimattomasti selviytymisiä.


    • enkestäenää

      Eilen näin tämän ihanan naisen oikeassa elämässä ja oli silloin jo ihan lätkässä muhun. Etelä-Suomi.

      • Mikäliemuukalainen

        Nääh... Sillä oliki oikee elämä. :/
        No, good for you, ole onnellinen!


    • itsekinsurullinen

      Näin sinussa surua silloin illalla siellä kun kohdattiin, mutta minun on ollut vaikeaa ymmärtää miksi sanoit vain muutaman sanan.

    • ketäpäsmuuta

      nuo naiset ikävöi vaan noita varattuja J miehiä!!

      • aikapahastipihalla

        Aha, en tiedä enää ketä täällä on. Poissaolo on tehnyt tehtävänsä.


      • enkestäenää

        Olen kyllä ihan sinkku J mies.


      • jiitävainajattelen
        enkestäenää kirjoitti:

        Olen kyllä ihan sinkku J mies.

        Mikä kaipaamasi naisen nimen alkukirjain on?


      • enkestäenää
        jiitävainajattelen kirjoitti:

        Mikä kaipaamasi naisen nimen alkukirjain on?

        Uusimman nimeä en edes tiedä. Mutta parin muun nimet alkavat T ja E.


      • yäkyäkyäk
        enkestäenää kirjoitti:

        Uusimman nimeä en edes tiedä. Mutta parin muun nimet alkavat T ja E.

        Ai sä ikävöit täällä kolmea naista ja kuvittelet jonkun heistä sinut vielä kelpuuttavan tuon tiedon jälkeen?


      • Anonyymi
        enkestäenää kirjoitti:

        Olen kyllä ihan sinkku J mies.

        😜😗😮😄🤔


    • libo223

      Samat samat. Olen ikävöinyt jo pari vuotta
      ja sydän rikki. Hävisit ns. kuin tuhka tuuleen.
      S-nainen.

      • UteliasSnainen

        Missä päin S nainen katosi


    • rumpalinpalikka

      Mulla myös yhtä miestä. Hajottelee ja mietityttää. Miten se nyt näin meni...

    • Anonyymi

      Kiva. Harmi vaan ettei oltu nähtykään vuoden lopussa 2017.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3550
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2952
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2840
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2728
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2624
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2425
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      2058
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1867
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1773
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      165
      1723
    Aihe