Pori asuinpaikkana

Kiinnostunut22345

Hei, kaipaisin kokemuksen omaavaa henkilöä kertomaan kokemusta kyseisestä paikkakunnasta.

- Hyvät / huonot puolet?
- Rauhallisia asuinalueita?

Kaikenmaailman trollit; älkää viitsikö vaivutua nolaamaan itseänne.

Asiallista keskustelua vinkkejä! :)

13

2910

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muutaviikkariin

nooh, ihan siistii hei
      en menis moittimaan

• kolaollikka

viikkarissa asuu porin suurin narkomaani yhteisö. Sampolassa mamu. Muuta raumalle. Siellä asuu hienoja ihmisiä

• enollukuullukka

Eiks siel ennää asukkaa raumalaisii.
        Min ne o kaikki muuttanu.

• määmuutankans

Raumalle määkin suasitan muuttaan. Siällä on kaikki paremmin. Poris ollaa vaan pärekoris kui apinat.

• RaumjaPori

Komppaan. Raumlaiste motto: ol ningo gotonas. Porissa vallitsevat kateus ja keuhkotauti.

• Karjalaukko

Kat ny sitte niit kuvvii 1946 Poriist. Mitä näet? Piru piäne puuasuntokaupungin...Raahe, Varkaus tai Loviisa! Mitä vittua nää juntit kuvittelee perseelleen menneestä unelmasta (1960-luvul)? Joo, että kattokaa ny ensin mitä olivat Viipuri (Suomen 2.. Suurin ja 4 krs kivitaloja ja rautatieasema kuin isossa kaupungissa).... Käkisalmi suuruudeltaan sama kuin Pori. PORI eli kuten nytkin PELLE.....MIKÄÄN EI OLE TOTTA MOLLAMAIJAT HANNUKSET KALLET LESTALIOLAISET. Raumlaiset ova fiksui he tajus het KOIVISTOLAISET!

• Ennenturkuun

Pori on ihan ok kapunki mutta ihmiset on jälkeenjääneitä ja täysin perseestä. Ei tänne kannata muuttaa.

• vimpapiälle

Samaa mieltä. Pori ei enää kestä muuttoliikettä sisäänpäin. Meillä on jo liinaharjan mamut ja huhtasuari. Tahtoo liitokset natista jo nyt.

• muuttoliike

Toivoisin muuttoliikettä ulospäin. Porilaiset saisi kärrätä johonkin kalingradiin ja kaikki tie ja junayhteydet poikki ettei satakuntalaisuus pääsisi sikiämään muulle maailmalle vahingoksi.

• guudbai

No ainakin aluksi voisi laittaa ehdokkaalle paluujunan mänttään ja oveen lappu ei palutusoikeutta.

• poissinnemistätuli
        guudbai kirjoitti:

No ainakin aluksi voisi laittaa ehdokkaalle paluujunan mänttään ja oveen lappu ei palutusoikeutta.

Kaikki porilaiset yhtyvät aloitteeseen mielihyvin.

• alleviivaaja

missä voi allekirjoittaa

• Porilaiset osaa hienosti vastata asiallisesti kysymyksiin. ;)

Hyviä puolia on mun mielestäni mm. sopiva koko ja tarpeelliset palvelut. Vaikka ollaan syrjässä, täältä pääsee silti suht hyvin isompiin kaupunkeihin. Huonoja puolia taas ihmisten tietynlainen sisäänpäinlämpeävyys ja perusnegatiivisuus (jälkimmäiseen sorrun tosin myös itse usein).

Ite asun keskustassa, joten en niin tiedä rauhallisista kaupunginosista. Levottomampia ovat tosiaan nää jo mainitut Sampola ja Viikkari (Viides osa), myös Väinölästä kuulee ajoittain huonoa. Oon aikoinaan asunut Viikkarissa ja Toejoella, molemmista tykkäsin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      44
      2201
    2. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      702
      1470
    3. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      105
      1162
    4. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      130
      1049
    5. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      89
      953
    6. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      71
      883
    7. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      16
      724
    8. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      33
      694
    9. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      116
      678
    10. Olinko yhden viestin arvoinen?

Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.
      Ikävä
      77
      592
    Aihe