Minulla on kaksi läheistä ja ihanaa pitkäaikaista ystävää jotka haluaisin kaasoiksi. Ongelmani on molempien ujous julkisissa tilaisuuksissa (esitelmät, esiintyminen,juontaminen, ryhmän vetäminen, yleensä vieraat ihmiset)yms. Onko apua kaasosta jos tämä saa pakokauhun/ paniikkikohtauksen ihmisten katseiden edessä kirkossa, ei saa suutaan auki puheen pitoa varten tai leikkkimielisten kilpailujen ja tehtävien vetäminen ei käy.. Pistetäänkö koko showbisnes bestmanin harteille vaiko puolikuuron papan..
UJO KAVERI KAASONA ?
5
2344
Vastaukset
- elokuu2005
Hei!
Hankala tilanne...
Tiedätkö, miten paljon joku ihminen voi jännittää esiintymistä? Itse aikoinani jännitin, ja eräiden häiden takia minulla meni koko kesä vatsanväänteissä, kun pelkäsin tulevaa esiintymistä niin paljon (olin kaasona) . Olen myöhemmin onneksi päässyt tuosta jännityksestä yli.
Ensinnäkin, älä laita juhlan juontamista sellaisen ihmisen harteille, jolle se a)tuottaa tuskaa ja b) jonka takia koko juhla voi mennä pilalle/ei toiveiden mukaan.
Viimeksi syksyllä olin häissä, missä oli aivan avuton kaaso. Se oli lähinnä naurettavaa ja säälittävää. Sovi ainakin kaasojesi kanssa, että heille ei tule juontotehtäviä/kysy kykenevätkö he siihen, ennenkuin "jaat tehtäviä", jne..
Kaasona oleminenhan ei ole arvonimi, vaan nimenomaan tehtävä..
Meillä juontamisen hoitaa seremoniamestari, eli sulhasen sanavalmis kaveri, koska bestman ja kaaso ovat molemmat aika ujoja.
Toivottavasti keksit jonkun ratkaisun! :)
Puolikuuro pappa voi olla aika hauska! :)- Minni
Samaa mieltä... ottakaa suosiolla seremoniamestari, joka hoitaa hääjuhlassa esiintymistä tarvitsevat osuudet ja nimenomaan ei ujostele.
- tuleva morsian
Itelläni on myös ujo kaaso. Asia ratkaistiin erillisellä "seremoniamestarilla". Toisaalta vähän kummallinen tilanne, mutta eiköhän asiat kumminkin järjesty ihan hyvin.
- ----
Kun minua pyydettiin kaasoksi sanoin että suostun mielelläni jos minun ei tarvitse vetää leikkejä tai muutenkaan olla esillä. Voin hoidella lahjapöytää ja muuta sellaista mutta mitään puheita en pidä.
Kammoksun esiintymistä.
Sitten sanoin että en pahastu jos morsian pyytää jonkun muun, autan mielelläni ei kaason ominaisuudessa.
Ratkaisu: minä kaasona ja morsiamen suulas ja hauska ystävä on seremoniamestarina. - 7/06
Aion pyytää kaasokseni ystäväni, ja tiedän, että hän ei halua puheita ym. pitää. Pyydänkin häntä vain henkiseksi tuekseni ja tekemään jotain muuta. Puheet ym. voi kyllä pitää joku muukin. En todellakaan halua pakottaa häntä tekemään mitään, mitä ei itse halua =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882