No niin. Joustoluottoa Ferratumilta nyt max. 2000€ nostettu ja sitä maksellaankin sitten helvetinmoisten korkojen kera takaisin seuraavat 3 vuotta. Ajatella, että vielä 45 minuuttia sitten kaikki oli vielä ihan hyvin, 600 euroa matkalla kotiin Paf:lta, jolla olisin elellyt todella mukavasti tämän kuun (olen opiskelija). Peruutin sitten noston ja hävisin kaiken, hätäännyin ja nostin Ferratumilta loput 700 euroa mitä oli vielä nostettavissa. Hävisin tietysti nekin. Voi vitun vitun vittu. Tää ei todellakaan ole ensimmäinen kerta enkä kertakaikkiaan jaksa tätä enää. Tässä mä nyt istun, suihkun lattialla tuliterä partaterä kädessä, haluun vaan että taa kaikki paska loppuu.
Voisiko tämä kierre jo loppua?
4
629
Vastaukset
- Pelurin_eno
Älä missään tapauksessa vahingoita itseäsi. Om monia hyviä esimerkkejä peliongelmansa selättäneistä.
Tarvitset kyllä apua. Käänny auttavien puoleen. Esim. A-klinikka. - ylipelihullu
Minulla on kuule pelattu ferratumit tappiin jo toista vuotta sitten, muistaakseni 3000e ja korot päälle, tämän lisäksi kaikki muut kulutusluotot ja miljoona pikavippiä päälle. Pelivelkaa lähemmäs 20 000 arviolta, tarkasta summasta ei ole hajuakaan enkä muista velkojistani puoliakaan, velkoja mennyt ulosottoon ja koko ajan menee lisää, tänään viimeksi haastemies oli soittanut.
Jos minulla olisi velkaa vain ferratumille tuo pari tonnia kuten sinulla niin olisin ikionnellinen. Sinäkin voit jopa opiskelijana haalia netistä helposti lähes 20 000 velkaa kuten itsekin tein työttömänä, joten mitään hätää sinulla ei ole mikäli pystyt lopettamaan pelamisesi tuohon toisin kuin itse joka en siihen pystnyt. - Samoissatunnelmissaollut
Päästä ferratum perintään. Kestää 75 päivää ennenkuin laittavat perintään mutta sitten korko laskee normaaliin viivästyskorkoon. Saat tehtyä siitä perintätoimiston kanssa maksusuunnitelman. Kokonaissumma joka tulee maksettavaksi on siis kaikkineen vähän yli 3000€ siinä tapauksessa. Saat sovittua 150-200€kk-erän. Ja pelit pitää lopettaa äläkä ota enää velkaa!
- hyväntahdonhuijausta
Jos on rahat hävitty Veikkauksen peleihin niin sieltä pitäisi velat periä. Ilmoittavat palautusprosentin olevan 95% ja näin ihmiset haksahtavat pelaamaan ja velkaantumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113475MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801188Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768