Voisiko tämä kierre jo loppua?

Enjaksatätäenää

No niin. Joustoluottoa Ferratumilta nyt max. 2000€ nostettu ja sitä maksellaankin sitten helvetinmoisten korkojen kera takaisin seuraavat 3 vuotta. Ajatella, että vielä 45 minuuttia sitten kaikki oli vielä ihan hyvin, 600 euroa matkalla kotiin Paf:lta, jolla olisin elellyt todella mukavasti tämän kuun (olen opiskelija). Peruutin sitten noston ja hävisin kaiken, hätäännyin ja nostin Ferratumilta loput 700 euroa mitä oli vielä nostettavissa. Hävisin tietysti nekin. Voi vitun vitun vittu. Tää ei todellakaan ole ensimmäinen kerta enkä kertakaikkiaan jaksa tätä enää. Tässä mä nyt istun, suihkun lattialla tuliterä partaterä kädessä, haluun vaan että taa kaikki paska loppuu.

4

564

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pelurin_eno

      Älä missään tapauksessa vahingoita itseäsi. Om monia hyviä esimerkkejä peliongelmansa selättäneistä.

      Tarvitset kyllä apua. Käänny auttavien puoleen. Esim. A-klinikka.

    • ylipelihullu

      Minulla on kuule pelattu ferratumit tappiin jo toista vuotta sitten, muistaakseni 3000e ja korot päälle, tämän lisäksi kaikki muut kulutusluotot ja miljoona pikavippiä päälle. Pelivelkaa lähemmäs 20 000 arviolta, tarkasta summasta ei ole hajuakaan enkä muista velkojistani puoliakaan, velkoja mennyt ulosottoon ja koko ajan menee lisää, tänään viimeksi haastemies oli soittanut.

      Jos minulla olisi velkaa vain ferratumille tuo pari tonnia kuten sinulla niin olisin ikionnellinen. Sinäkin voit jopa opiskelijana haalia netistä helposti lähes 20 000 velkaa kuten itsekin tein työttömänä, joten mitään hätää sinulla ei ole mikäli pystyt lopettamaan pelamisesi tuohon toisin kuin itse joka en siihen pystnyt.

    • Samoissatunnelmissaollut

      Päästä ferratum perintään. Kestää 75 päivää ennenkuin laittavat perintään mutta sitten korko laskee normaaliin viivästyskorkoon. Saat tehtyä siitä perintätoimiston kanssa maksusuunnitelman. Kokonaissumma joka tulee maksettavaksi on siis kaikkineen vähän yli 3000€ siinä tapauksessa. Saat sovittua 150-200€kk-erän. Ja pelit pitää lopettaa äläkä ota enää velkaa!

    • hyväntahdonhuijausta

      Jos on rahat hävitty Veikkauksen peleihin niin sieltä pitäisi velat periä. Ilmoittavat palautusprosentin olevan 95% ja näin ihmiset haksahtavat pelaamaan ja velkaantumaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3116
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2846
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2228
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      22
      1782
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1484
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe