Hei vain! Mä tässä mietin että mikä pullip my select on? Kun on esim "normi" Merl nii sit siitä on viel My select Merl. Enkä osaa enklantia niin hyvin et pystyisin tulkita tekstiä. Mä toivon et ees joku ymmärsi. Kiitos jo etukäteen!!
Pullip my select
Pullipfanaatikko
1
952
Vastaukset
- Nukkeintoilija
Pullip my select nuket ovat siis perusversioita suositusta aiemmin tehdyistä pullipeista. My select nukkeja alettiin myymään vuonna 2012. My select nuket tulevat yleensä pelkkä pyyhe päällään (ja tottakai peruukki chipit yms) elikkä ei mitään kenkiä tai hanskoja, pelkkä pyyhe. Nukkejen mukana ei tule myöskään ständiä. Kyseisiä "My Select" pullippeja myydään halvemmalla, ja niiden tarkoitus on vähän niinkuin Mio mutta vaan valmiilla meikillä ja peruukilla. Tuossa oli ainakin minun oma käsitykseni asiasta ^^''
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö27410106K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon2165809Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1705336PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *824969Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot143242Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe42618- 2122509
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.122319Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3742129- 272055