Onko tuossa vuoden viisumissa mitään rajoituksia, montako kertaa sen aikana voi Intiaan mennä?
En tarkoita nyt hetkellistä maasta poistumista. Onko joku käynyt useamminkin kuin kerran?
Viisumista
6
175
Vastaukset
- viisumista
Normaalissa turistiviisumissa ei ole rajoitteita, pl. yhtäjaksoinen oleskelu maassa enintään 90 vrk. Joskus kauan aikaa sitten oli toisin, mutta nyt näin.
- EkaGoa
Viisumista; Voisitko ystävällisesti neuvoa mistä viisumi kannattaa hakea turvallisesti ja edullisimmin. Netissä on sekavaa tietoa. Hinnatkin eri sivuilla erilaiset? Aurinkomatkojen matka varattu. Sieltä ei apua.
Kiitos sinulle jo etukäteen - viisumilähetystöstä
EkaGoa kirjoitti:
Viisumista; Voisitko ystävällisesti neuvoa mistä viisumi kannattaa hakea turvallisesti ja edullisimmin. Netissä on sekavaa tietoa. Hinnatkin eri sivuilla erilaiset? Aurinkomatkojen matka varattu. Sieltä ei apua.
Kiitos sinulle jo etukäteenSiinäpä sitä! Seuraava matka kannattaa tehdä Intiaan ilman ko. matkatoimistoa ja ihan omatoimisesti! Viisumi lähetystöstä ja lennot & majoitus itse hankkien.
http://www.indianembassy.fi/aloita-tasta.php
Hae suoraa intian suurlähtystön sivujen kautta.
- alankosäästämään
Vastaan nyt minäkin, vaikka seuraavalle ehkä kysymyksen esitit. Meillä on omatoimimatka, mutta ihan suurlähetystön kautta hain viisumit. Hakuohjeet netissä on selkeät ja onnistuu kyllä. Aikaa tosin vähän vie, jos eka kertaa täyttelee. Joulukuun alussa postitin hakemukset ja vajaan kahden viikon päästä sain hakea jo passit postista. Aiemmin puolen vuoden viisumi oli jotain 60 euron tienoilla, nyt vuoden viisumin saa alle 100 eurolla postituskulut, jos et Hesan lähialueilla asu. Mua ei nyt vielä innosta tuo e.visa-systeemi vaikka se halvempi onkin. Kai se on vaan tottumuskysymys, kun olen hakenut viisumeita aina samalla tapaa ja tiedän,ettei mun tartte sen koommin stressata sillä. En edes muista monesko kerta Intiaan, mutta arvelen, että 17 lienee. Hyvää matkaa sinulle EkaGoa!
Tästä on hyvä aloittaa ja täällä on hyvät ohjeet viisumin täytttöön ja hakemiseen http://www.indianembassy.fi/aloita-tasta.php
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4555985Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.2132127Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3811939- 1231120
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51054- 281011
- 77882
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60864- 39754
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55743