HOSTELLIT BEIJINGISSA - ONKO KOKEMUSTA?

nannako

Moi, olis tarkoitus menna Beijingiin kolmeksi paivaa, ja majapaikkoja haen.. loytanyt olen hostelleja 8eurosta alkaen, mutta en tieda kuinka paljon voi luottaa. joten onko kellaan kokemuksia Beijingin hostelleista?? vaikka privat tai monen hengen huoneista? tai muuta ehdotusta? Lahelta keskustaa meinasin varata...

7

701

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zhonguo

      Hanki Lonely planetsin matkaopas, sieltä löytyy tietoa. Ja myös googlettamalla. Hotellit Beijingissä ovat kalliita, mutta kyllä sieltä edullisiakin löytyy. Hinnoista voi myös tinkiä. Olen menossa ensi kuussa Beijingiin viikoksi ja hotelli (kolme tähden) maksaa 50 USD/yö kahdelta, ei paha.

      • Bargain

        Saman tasoisessa hotellissa 33 USD/yö/2 hlö. Pekingissä meinaan.


      • Zhonguo
        Bargain kirjoitti:

        Saman tasoisessa hotellissa 33 USD/yö/2 hlö. Pekingissä meinaan.

        Hotelleiden vertaaminen on vaikeaa siksi, että a) sijainti on ratkaiseva ja b) tähdet eivät vastaa toisiaan eri hotelleissa. Ennen kaikkea kiinalaisten käyttämät hotellit ovat edullisia. Asuin kerran 4 tähden hotellissa, joka oli halpa (sijainti oli Chengdussa n 300 km Beijingistä pohjoiseen). Hotellin yhteiset tilat olivat hienoja, mutta huoneet eivät. Olisivat ehkä olleet muutoin, mutta lattioiden kokolattiamatot olivat niin likaiset, että siellä oli pakko kävellä kengät tai kylpytossut jalassa. Enkä ole nirso enkä mikään siivoushysteerikko.

        Googlesta löytyy taatusti edullisempia vaihtoehtoja. Valitsin ko. hotellin tulevalle matkalle, koska sen sijainti on hyvä (Beijingissä on pitkät välimatkat) ja tiedän, että hotelli on siisti.


    • hemuli

      www.hostelz.com, Luotettava.

      olen itse käyttänyt, en tosin Pekingissä kun siellä oli "koti", mutta muissa kaupungeissa. muistaakseni Pekingissä alk. 4euroa!

      • mumba

        Hei, heppu kysyy etta onko kellaan kokumuksii kiinalaisista hostelleista!

        eli kertokaa sille hostellien sisallosta, oo ite kuullut ettei voi verrata eurooppalaisiin stadardeihin.


      • ok!!
        mumba kirjoitti:

        Hei, heppu kysyy etta onko kellaan kokumuksii kiinalaisista hostelleista!

        eli kertokaa sille hostellien sisallosta, oo ite kuullut ettei voi verrata eurooppalaisiin stadardeihin.

        Itse olen oleskellut pekingissä workers stadiumin hostellissa ja hyvä oli!!!
        mielestäni ihan eurooppalaista tasoa, ainakin tämä.
        onhan peking kuitenkin suht länsimaalainen paikka ainakin majoituksen suhteen.


      • Allax
        ok!! kirjoitti:

        Itse olen oleskellut pekingissä workers stadiumin hostellissa ja hyvä oli!!!
        mielestäni ihan eurooppalaista tasoa, ainakin tämä.
        onhan peking kuitenkin suht länsimaalainen paikka ainakin majoituksen suhteen.

        tarkoittaako edellinen Gongti International Youth Hostellia? se on siina worker's stadiumin vieressa? olen yopymassa siella kaverin kanssa 3 viikon paasta, olisi kiva kuulla millainen paikka oli?? :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe