12 vuotta

Jaap100

12 vuotta sitten tein uudenvuodenlupauksen että seuraava kerran juon Juhannuksena. Sitä seuraavaa kertaa ei ole vielä tullut. Nyt on opinnot suoritettu loppuun, hyvä työpaikka, lyhennetään talolainaa ja lapsia on tullut. Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin.

9

2116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veeäm43

Minäkin olen pitänyt lupaukseni olla juomatta. Tein päätöksen yhtenä kesänä.
      Minä en juo koskaan, valkoista rommia, aamupäivisin, alumiiniastiasta, luulisin.
      Hyvin on päätös pitänyt.

• Eiylila

Oma lupaukseni oli, etten koskaan juo lavallista enempää vuorokaudessa ja hyvin on pitänyt 16 vuotta.

• paskaelämä

Sinulla ei ole ystäviä. 12 v tylsää paskaa.

• Voielaa

Elämää voi elää muutenkin, kuin toisten ihmisten kautta.

• hullutjahumalaiset

vuonna 2000 päätin etten mene kotikulmien baariin vuoteen.Menikin 8vuotta
      käymättä,sitten istuin yhden illan ja sen jälkeen on tullut käväistyä alta 10
      kertaa kippolassa ,se show niissä on nähty jo niin monta kertaa ettei vaan
      jaksa enää kauaa katsella.

• Rehellinenjuoppo

Onnittelut Sinulle, olen päättänyt monta kertaa ja kesken on vieläkin. Aamulla a klinikalle taas pohtimaan syntyjä syviä.

• Kuusikuivaavuotta

Eniten harmittaa humaliin haaskatut vuodet. Eläminen on paljon helpompaa selvin päin.

• viinamiäs

Naisen taisi kuitenkin löytää ennenkuin viinanjuonnin lopetit?

Raitis mies ei naista löydä. Jos raitistuu ennekuin nainen on löytynyt, jää yksin.

• bubui34

Syy yksinäisyyteen on pelkuruus ja raittius, nytkin porukat heittää läppää - naurunremakka helähtää kauniisti läheisessä bubissa ja nynnykki istuu kotona. Lasit kilahtavat kauniiti skoolatessa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      168
      1418
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      40
      1015
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      725
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      640
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      28
      632
    6. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      37
      627
    7. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      20
      622
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      607
    9. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      577
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      573
    Aihe