12 vuotta

Jaap100

12 vuotta sitten tein uudenvuodenlupauksen että seuraava kerran juon Juhannuksena. Sitä seuraavaa kertaa ei ole vielä tullut. Nyt on opinnot suoritettu loppuun, hyvä työpaikka, lyhennetään talolainaa ja lapsia on tullut. Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin.

9

2115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veeäm43

      Minäkin olen pitänyt lupaukseni olla juomatta. Tein päätöksen yhtenä kesänä.
      Minä en juo koskaan, valkoista rommia, aamupäivisin, alumiiniastiasta, luulisin.
      Hyvin on päätös pitänyt.

    • Eiylila

      Oma lupaukseni oli, etten koskaan juo lavallista enempää vuorokaudessa ja hyvin on pitänyt 16 vuotta.

    • paskaelämä

      Sinulla ei ole ystäviä. 12 v tylsää paskaa.

      • Voielaa

        Elämää voi elää muutenkin, kuin toisten ihmisten kautta.


    • hullutjahumalaiset

      vuonna 2000 päätin etten mene kotikulmien baariin vuoteen.Menikin 8vuotta
      käymättä,sitten istuin yhden illan ja sen jälkeen on tullut käväistyä alta 10
      kertaa kippolassa ,se show niissä on nähty jo niin monta kertaa ettei vaan
      jaksa enää kauaa katsella.

    • Rehellinenjuoppo

      Onnittelut Sinulle, olen päättänyt monta kertaa ja kesken on vieläkin. Aamulla a klinikalle taas pohtimaan syntyjä syviä.

    • Kuusikuivaavuotta

      Eniten harmittaa humaliin haaskatut vuodet. Eläminen on paljon helpompaa selvin päin.

    • viinamiäs

      Naisen taisi kuitenkin löytää ennenkuin viinanjuonnin lopetit?

      Raitis mies ei naista löydä. Jos raitistuu ennekuin nainen on löytynyt, jää yksin.

    • bubui34

      Syy yksinäisyyteen on pelkuruus ja raittius, nytkin porukat heittää läppää - naurunremakka helähtää kauniisti läheisessä bubissa ja nynnykki istuu kotona. Lasit kilahtavat kauniiti skoolatessa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      112
      1107
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      106
      977
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      822
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      87
      758
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      627
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      194
      572
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      559
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      549
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe