toinen sisemmistä häpthuilista on siis paljon isompi kuin toinen. se on lisäski oudon ”rosoinen”. siinä on siis paljon semmosta vaaleeta rosoa/näppylää/epätasaisuutta. aika vaikeeta kuvailla. lisäksi toisinaan kyseinen häpyhuuli kirvelee.
en ihan tiedä mikä sitä vaivaa. ei ainakaan mikään seksitauti koska en ole koskaan harrastanut seksiä (olen siis 16 vuotias)
apua/neuvoa/kokemusta/jotain!!!
ahdistaa :(((
toinen häpyhuulista suurempi ja ns rosoinen
1
82
Vastaukset
- nykerö
Olen kaksi kertaa vanhempi kuin sinä. Mulla suureni toinen pienistä häpyhuulista vuosien mittaan ja kävin näyttämässä sitä yksityiselle gynekologille kun vaivasi mieltä koko ajan. Se vaan totesi, että naiset on erilaisia ja siihen oli tyytyminen. En saanut lähetettä pienennysleikkaukseen. Yksityisellä puolella leikkaavat kalliiseen hintaan mutta mulla ei ole varaa. Kirvely voi johtua siitä, että jos roikkuu yli isojen häpyhuulten niin hankaa alushousuihin jne. Vaikket ole vielä harrastanut seksiä niin joka tapauksessa kandee käydä gynekologilla tarkistuttamassa, ettei ole hiivatulehdusta. Se on nuorten tyttöjen yleisin vaiva ja oireilee kirvelynä. Varaa aika naispuoliselle gynekologille niin ei tartte arastella. Kokemuksesta tiedän, ettet pääse ahdistuksesta eroon ennen kuin rohkaistut menemään lääkärille. Toivotan onnea matkaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291889Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651860Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3711687Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2151219Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221148- 121091
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81046- 2851015
- 821011
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49968