lapsesta saakka haaveilin että aikuisena ajan cadillacilla sen 40tkm vuodessa ajojani. nyt olen ollut aikuinen jo 20 vuotta mutta caddyä ei ole. syynä kohtuuton ajoneuvovero ja massiivinen polttoaineen hinta. hyväksyn sen että cadillac kuluttaa sen 20 litraa satasella mutta sitä en hyväksy että siitä pitäs maksaa 30 euroa. ja maksettuaan tän 30 euroa saa maksaa kohtuuttoman isot ajoneuvoverot. kaikki cadyt on suuripääsöisiä joten verot sen mukaisesti äärettömän kalliita.
ajoneuvovero vei caddystä mielenkiinnon
7
1046
Vastaukset
- byäää
Suomen valtio on pahempi kuin pohjoiskorean toiminta! Viedään tikkari lapsen suupielistä!
Kannatais unelmoida jostain vähemmän kuluttavasta, tietysti ajoneuvovero on suuri kun on päästötki noissa
- Cad
Näin meistä tehdään surkeaa, harmaata ja poliitikkoihin sokeasti uskovaa VW- konserni uskovaista porukkaa. Iloita ei saisi edes oikeesti huippulaatuisista Jenkeistä, eli erottua ei saa vaan sellainen pitää verottaa hengiltä.
- Anonyymi
itse ajan museokilpisellä caddyllä sen 4000km kesässä, eikä nämä 20litraa satasella vie mikä se autovero on, tai kallis vakuutus?
- Anonyymi
Nothstar vie 10-16 satasella, joten paska aloitus. Pikku Toyotan näyttökin osoittaa usein 99,99 litran kulutuksia. Cadillac kuluttaa niin vähän, että vaatimattomalla 40 tkm ajomäärällä sillä ei ole mitään merkitystä oikealle miehelle.
- Anonyymi
Onko tuolla nyt oikeasti jotain merkitystä, jos haluaa toteuttaa unelmaansa? Osta joku toinen auto, diesel, kaveriksi. Vai jokohan noita Caddyjä saa tiisselillä? Laita joku vanha käkkylä ja Duramax koneeksi :)
- Anonyymi
Ei ne kulutukset nyt sentään mitään 20l sentään jokaisessa ole. :D Kymppi menee aika useassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.35088781 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12581Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692358- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161542Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91401- 1121347
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601310Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227