Onpa teillä siellä Raisiossa kyllä hullua porukkaa. Saimme sen todeta laivalla. Neljä Raisiolaista noin 30v miestä eivät todellakaan esiintyneet risteilyllä edukseen. Jo terminaalissa heillä oli vaikeuksia päästä siitä kortti/portti systeemistä läpi ja rupesivat siinä kiroilemaan ja huutamaan niin että vahtimestari joutui puuttumaan asiaan. Laivalla törmäsimme samaan porukkaan taxfreessa ja käytös ei sielläkään ollut kehuttavaa sillä haistattelivat kassa henkilölle ja saivatpa pudotettu muutaman viinapullonkin maahan niin että ne hajosi. Vielä puolenyön jälkeen törmäsimme ikävä kyllä kertaaleen samaan porukkaan joka potki ja hakkasi peliautomaatteja sillä seurauksena että järjestyksenvalvojat veivät heidät mukanaan.
Ihmetyttää vaan että miten tuollainen porukka pääsi edes laivaan.
Viking Grace risteily 31.12
12
118
Vastaukset
- Lillukanvarsi_
Mistä päätteelit että nämä neljä miestä ovat juurikin Raisiolaisia. Luulempa kyllä että osa on Naantalilaisia.
- Laivakorppu
Tuo on ihan odotettua ja normaalia käytöstä uudenvuodenyönä. Ps. Laivan putkan kokenut uudenvuodenyönä 2015.
- Absolutistiateisti
Perus persu meininkiä. Äänestäkää vaan sitä natsihuoraa, jos paskamahat jaksatte uurnille edes lyllertää.
- raivoraitisraisiosta
aloittaja pisti laivalla ranttaliksi, ja yrittää nyt laittaa sekoilunsa lainkuuliaisten raisiolaisten piikkiin. hyi, hyi sinua. raisiossa ei retkuja, ja narkkeja edes ole. yksi juoppo on nähty viimeeksi raisiossa joskus 70 luvulla, hänkin paljastui lopulta turkulaiseksi.
- ihmisolentoz
Kyllä Raisossa asuu ainoastaan itsetunnottomia koviksia niin naisissa kun miehissä. Olen asunut pari vuotta täällä, enkä todellakaan ihmettele väkivaltatilastoja. Umpimielisiä, itsekkäitä maailmalle irvisteleviä kyynisiä kaikki tyynni. Kylän raitilla katsotaan uutta asukasta kuin lehmä uutta ämpäriä. :))
Varsinais-Suomen asukkaissa on jotain häikkää! En luota yhteenkään!- IkinäRaisioon
Muuta nyt hyvä ihminen pois sieltä raision perslävestä, ihmisten ilmoille!
- ihmisolentoz
Muutan kyllä. Uusi koti on hankittu muualta.
- ihmissus
me vaan kartetaan teitä lapin noitia
- pahanilmanlintu_
Jokos pojat ovat korvanneet aiheutttamansa vahingot vai tullaanko asia viemään laivayhtiön puolesta eteenpäin?
- Oikeutta
Ainakin tälle yhdelle Naantailaiselle tullaan lisämään tämäkin käsiteltävien asioiden listalle.
- luuseritlinnaan
Taitaa olla tulossa piiiiiitkä kakku?
- Satusedän
Satua
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202790Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472437Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262222Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o382204Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581798Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121332Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181329- 671200
- 551180
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61153