Masentaa :(

poistunelämästä

Olen huonoihoinen, teen itsarin :((( etsi kaunis nainen itselles

5

64

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä_ne

näpyt siitä viimeistän 40 vuotiaana vähenee ja rypyt tulee tilalle. Ei siksi kandi itsaria tehdä. Jospa sitä tyyppiä ei näppysi haittaa, vaan haittaavat enempi itseäsi.

• Äjöhlglgöd

Näin juuri. Ei ne näpyt ole toisille sellainen ongelma mitä ne ovat itselle.
        Olen myös aknea sairastava ja ymmärrän sen, että se tuntuu todella pahalta ja katsoessa peiliin näkee vain finnit. En kuitenkaan ajattele näin jos vastaan tulee joku toinen henkilö jolla on aknea.
        Mutta olen finninaamaisena seurustellutkin pari kertaa..:) ei akne ole ongelma kaipauksen kohteellesi, jos hän sinusta muuten välittää. Ja jos se olisi ongelma niin et ole edes ansainnut miestä joka ihovirheiden takia ei huoli.
        Tsemppiä ap!

(Siis jos tämä nyt oli sen henkilön aloitus, joka on täällä puhunut iho-ongelmistaan).

• Äähöhlhö
        Äjöhlglgöd kirjoitti:

Näin juuri. Ei ne näpyt ole toisille sellainen ongelma mitä ne ovat itselle.
        Olen myös aknea sairastava ja ymmärrän sen, että se tuntuu todella pahalta ja katsoessa peiliin näkee vain finnit. En kuitenkaan ajattele näin jos vastaan tulee joku toinen henkilö jolla on aknea.
        Mutta olen finninaamaisena seurustellutkin pari kertaa..:) ei akne ole ongelma kaipauksen kohteellesi, jos hän sinusta muuten välittää. Ja jos se olisi ongelma niin et ole edes ansainnut miestä joka ihovirheiden takia ei huoli.
        Tsemppiä ap!

(Siis jos tämä nyt oli sen henkilön aloitus, joka on täällä puhunut iho-ongelmistaan).

Oho, tuo viimeinen suluissa oleva lause oli nyt joku ajatuskatkos. Unohtakaa se.

• ryppyjäjafinnejäjee

Hohhohhoo, muka finnit katoaa viimeistään 40-vuotiaana!

• TrueORFals

Kuka näitä viddilu-aloituksia oikeasti keksii täällä. Ei kukaan kirjoita noin, jos painii tämän ongelman kanssa. Ja näpyt häviää joo, mutta arvet saattaa jäädä tilalle. Mutta... rosoinen ihminenkin on kauniimpi kuin feikki kiiltokuva.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6074
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4792
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      97
      3049
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2853
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2115
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1516
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe