Miksi?!?!?

Auttakaa03poikaa

Moro,oon 14v poika ja mul on viikset kasvanu näkyvästi (se on vielä normaalia) mutta miks mul kasvaa jotai pitkiä karvoja keskellä kaulaa?! Liittyyks ne jotenki viiksiin vai mikä on ongelma?!

10

222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turust

oon kans 14v poika ihan saman jutun kaa, jos niit karvoi on ihan vähän ni niit voi pinseteillä nyppii, ei tarvii tehä ku kerran kuukaudessa. mut jos niit on enemmä ettet jaksa nyppii ni mee vaa kauppaan ja osta höylä ja partavaahtoo. ei oo nii paha juttu milt tuntuu xd omat kaveritki tietää et sheivaan partaani ja tyttöjenki mielest kuulemma ihan cool

• Ikämies1234

Ei niissä teiniviiksihaituroissa oo mitää hienoooo

• Auttakaa03poikaa

Alapään karvat on jo noin 7cm pitkät.

• Amis"viikset" ovat säälittävät. Aja ne pois tai joudut naurunalaiseksi.

• 03poika14

Joo itekki oon 03/14 ja on "viikset" ku kattoo nii sen huomaa mut toi karvat kaulassa juttu se johtuu partahaivenista joskus niitä kasvaa erikohtiin.

• homo69xd

§vitu§n jonne

• RistojenRisto

Karvat keskellä kaulaa on näkyvä merkki lievästä kehitysvammasta

• 04_

just täytin 14 tos vuoden ekoin päivin ja itel just viikset alkanu kasvaa mut ei mitää kaula karvoja kasva :D

• gtmees

Mä sain onneksi joulupukilta partakoneen lahjaksi,sillä kun hujautan menemään ympärin kroppaa niin kyllä on niin silee iho että.

• Ei-huolta

Aikuisella miehellä rinta- ja partakarvojen raja hämärtyy. Saatat olla geeniltäsi karvaista sukua ja siksi joku haiven on vähän etuajassa muistuttamassa lähestyvästä aikuisuudesta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      108
      6970
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      91
      5145
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      112
      3396
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3292
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      33
      2449
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1776
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1431
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1372
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1286
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      1044
    Aihe