Jos joku vois katsoa mitä tulevaisuus tuo mulle tullessaan. Saanko apua tämän hetkiseen vaikeaan tilanteeseen? Raha-asiatkin vaivaavat, nekin johtuvat pitkälti tuosta vaikeasta tilanteesta. Olis mukava jos tuleva tois edes pientä valoa ett jaksais selvitä tästä sopasta mihin olen joutunut toisen henkilön takia.
Löytyykö valoa pimeyteen
3
102
Vastaukset
- Heps-kuk-kuu-näkijä
Syvällämenevä. Siellä näkyy varmaan kalaa ja sukellusveneitä?
Jos joku vois katsoa mitä tulevaisuus tuo mulle tullessaan. Joku on Lapissa lomalla.
Saanko apua tämän hetkiseen vaikeaan tilanteeseen? Ai minkälaiseen?
Raha-asiatkin vaivaavat. Niinkö.
Nekin johtuvat pitkälti tuosta vaikeasta tilanteesta. Poista se vaikea tilanne.
Olis mukava jos tuleva tois edes pientä valoa. Nyt valoistuu koko ajan.
Ett jaksais selvitä tästä sopasta. Älä nyt siellä sopassa ui.
mihin olen joutunut toisen henkilön takia. Mistä minä tiedän missä olet, kysy siltä toiselta. - Annad
Miksi olet ilkeä?Miksi otat kantaa jos sinulla ei ole muuta sanomista kuin ivata toista ihmistä? Olisit mieluummin hiljaa.
- Syvällämenevä
Ei tuo haitannut, sainpa nauraa pitkästä aikaa. Enempi nauroin itselleni kuin tuolle hepskukkuulle. On se hyvä ett joku vielä jaksaa olla humoristinen näinä aikoina. Mulla tuppaa huumorinkukka olemaan hukassa nykyään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1225516
- 715198
- 924228
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753660Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603298- 432881
- 152327
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582049- 451907
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381733