Jos joku vois katsoa mitä tulevaisuus tuo mulle tullessaan. Saanko apua tämän hetkiseen vaikeaan tilanteeseen? Raha-asiatkin vaivaavat, nekin johtuvat pitkälti tuosta vaikeasta tilanteesta. Olis mukava jos tuleva tois edes pientä valoa ett jaksais selvitä tästä sopasta mihin olen joutunut toisen henkilön takia.
Löytyykö valoa pimeyteen
3
120
Vastaukset
- Heps-kuk-kuu-näkijä
Syvällämenevä. Siellä näkyy varmaan kalaa ja sukellusveneitä?
Jos joku vois katsoa mitä tulevaisuus tuo mulle tullessaan. Joku on Lapissa lomalla.
Saanko apua tämän hetkiseen vaikeaan tilanteeseen? Ai minkälaiseen?
Raha-asiatkin vaivaavat. Niinkö.
Nekin johtuvat pitkälti tuosta vaikeasta tilanteesta. Poista se vaikea tilanne.
Olis mukava jos tuleva tois edes pientä valoa. Nyt valoistuu koko ajan.
Ett jaksais selvitä tästä sopasta. Älä nyt siellä sopassa ui.
mihin olen joutunut toisen henkilön takia. Mistä minä tiedän missä olet, kysy siltä toiselta. - Annad
Miksi olet ilkeä?Miksi otat kantaa jos sinulla ei ole muuta sanomista kuin ivata toista ihmistä? Olisit mieluummin hiljaa.
- Syvällämenevä
Ei tuo haitannut, sainpa nauraa pitkästä aikaa. Enempi nauroin itselleni kuin tuolle hepskukkuulle. On se hyvä ett joku vielä jaksaa olla humoristinen näinä aikoina. Mulla tuppaa huumorinkukka olemaan hukassa nykyään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa752112- 1021903
- 1471846
- 971431
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo351399MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil3171275- 611252
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1301122Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2761076Kuulin juttua että Jeesus on kopioitu krishnasta
Pitääkö paikkansa että kertomukset ovat samat kummankin uskonnon kirjoissa447973