KIITOS KULUNEESTA ÖLJYSTÄ 2017

Kiitos audi, skoda, seat ja vw ihmisille kuluneesta vuodesta 2017 luotettavimpina vakiasiakassuhteesta, yhtiömme liikevaihto kasvoi uuteen ennätystulokseen 2017, kiitos kuuluu teille. toivomme yhteistyömme jatkuvan myös 2018 ennätyksellisenä.
2
Ilmianna
Jaa

32 Vastausta



Suomen hinatuin htsatuin maalatuin ja korjatuin itämerkki skoda työllistää kautta linjan.
2
Ilmianna
Jaa
Liisinki lintta..takuun loputtua ongelma jätettä.
Omistajalle talouden tuho.
Kommentoi
2
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Saastetta on siis tullut kakka putkesta huimat määrät?
Kommentoi
2
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
On myös suomen tylsin ja seksittöminkin.
2
Ilmianna
Jaa
Myös merkkikorjaamon puolesta kiitokset kuluneesta vuodesta. Vuosi mentiin ennennäkemättömällä kasvulla, ja kiitokset siitä kuuluu uskollisille vakioasiakkaillemme. ilman teidän uhrautuvaa panostanne tämä ei olisi ollut mahdollista. Ja menestystarina sen kun jatkuu....
2
Ilmianna
Jaa
Nyt tarjoamme asiakkaillemme aivan uuden lisävarusteen: VAG Oil Tank 2018! Ei enää ärsyttäviä öljyn lisäyksiä jokaisella ABC-huoltamolla. VAG Oil Tank 2018 tarjoaa tarpeellista lisätilaa öljyllesi. Tavaratilaan asennettavaa tankkia on saatavilla kolmena eri kokona: L, XL ja XXL. Tilavuudet ovat 25, 50 ja 75 litraa. Pakettiin kuuluu käsikäyttöinen keskikonsoliin asennettava öljypumppu jolla öljyä voi tarvittaessa pumpata lisää myös ajon aikana. Lisähinnasta saatavilla myös sähköinen versio jossa öljyn lisäys tapahtuu napin painalluksella! Lisätietoa valtuutetuilta marmoritiskeiltä.
Kommentoi
2
Ilmianna
Jaa
5 VASTAUSTA:
Löytyisikös teitin firmasta sellaista laitetta, jolla tuo jakopään rallatus saataisiin helposti kuriin?
Ja jos löytyy, niin mikä on tiukka hinta?
Kommentoi
2
Ilmianna
Jaa
Löytyy toki. VAG Rallattajanestäjä (tm). Kojelaudan alaosassa olevaa nuppia vetämällä voidaan ketjua kiristää konepeltiä avaamatta. Nuppia kiertämällä se asettuu paikoilleen. Toiminta muistuttaa vanhemmissa autoissa ollutta käsikäyttöistä ryyppyä. Kun käynnistät VAG-konsernin auton, pidä vasen käsi valmiina VAG Rallattajanestäjällä. Mikäli kuulet käynnistyksen aikana tai sen jälkeen rallatusta, vedä nupista itseesi päin kunnes rallatus lakkaa. Tämän jälkeen voit lukita nupin kiertämällä sitä myötäpäivään. Hintatiedoissa asennuksineen pyydän kääntymään lähimmän VAG-marmoritiskin puoleen.
Kommentoi
2
Ilmianna
Jaa
No hieno homma!! Sitten olis vielä kysyttävää tuosta DSG:stä, että löytyisikö sellaista ainetta, tai jotain muuta luotettavuutta lisäävää tuotetta, joka auttaisi tuota mainiota vaihdelaatikkoa kestämään tavallista ajoa? Ja sitten vielä: Saako noista minkälaiset alennukset hintaan, jos ostan nuo kaikki kerralla? Eli siis:VAG Oil tank, Jakopään rallattajan Estäjä, ja DSG laatikon luotettavuuden lisääjä, (jos siis on)Tiedoista kiitollinen.
Kommentoi
2
Ilmianna
Jaa
Tähän DSG-ongelmaan on vain yksi ratkaisu joka kuulostaa hieman radikaalilta mutta näin ongelma varmasti poistuu. Tässä pärjää jopa ihan kotikonstein. Eli katsele pihalta, teiden varsilta tms. sopivan kokoinen kivi, sellainen kaalinpään kokoinen. Seuraavaksi etsit paikan jossa tie viettää johonkin vesistöön päin. Tällaisia paikkoja ovat esim. monet kadut kaupunkien satama-altaiden äärellä. Jos asut maalla, erilaiset metsälammet ja rotkojärvet käyvät myös. Varmista että veden syvyys on vähintään 2-3 metriä. Hätätapauksessa myös pehmeä suo käy. Pysäytä DSG-vaihteistolla varustettu VAG-vaunusi keula vesistön suuntaan. Aseta kivi eturenkaan eteen. Laita vaihde vapaalle (jos se DSG:llä onnistuu), irroita käsijarru. Poistu autosta. Irrota auton antenni. Potkaise jalalla kivi renkaan edestä. Anna auton rullata vesistöön, tarvittaessa voit avittaa työntämällä. Ota yläruumis paljaaksi ja oikean jalan kenkä ja sukka pois. Ala potkia kiveä paljain varpain samalla hakaten paljasta selkääsi antennipiiskalla. Jatka kunnes autosi on täysin pinnan alla (huom. Skodat uppoavat yllättävän nopeasti koska niissä on isot vedenottoaukot vakiovarusteena ja poistoaukot tukossa). Laita vaatteet päälle ja poistu paikalta.

Näin DSG -ongelma on poistettu ja sen muistavat myös selkänahkasi ja isovarpaasi jos itse unohdat.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
No jos Skoda järveen pitää ajaa, niin sittenhän nuo öljytankit, ja rallattajanestot ovat turhia hankintoja. Meneehän se Skoda järveen ilman noitakin...
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Suurimmat öljytukut Suomessa lähettävät autorekisteritietojen perusteella skodan omistajille ja haltijoille joululahjan säännöllisesti joka joulu. Näin kertoi erään länsi-suomalaisen öljytukun toimitusjohtaja. Tuo lahja kuulemma heillä on öljynsuodattimen tiiviste, venäläistä valmistetta.
2
Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

1
Ilmianna
Jaa
tässä alkaa todellakin tulla rappio alkoholistiksi näitten vw ilouutisten johdosta, ei mene päivääkään ettei joudu ottamaan konjakkia vw rötös uutisten kunniaksi :D miksei vw edes yritä parantaa autojen laatua??????? tekevätkö ihan tahallaan tuota että ihmiset saavat ottaa ryyppyjä näitten ilouutisten takia....hmmmmm
2
Ilmianna
Jaa
olisi hauskaa kuunnella ihmisten kertomana, kuinka monta litraa vaginaattoreissa palaa öljyä kuukausittain ja paljonkos sitä rahaa menee lisäysöljyyn. mitenkäs dsg, multitronicit ja moottorit eivät kestä taksikäytössä kuin pari kuukautta.
2
Ilmianna
Jaa
hehhehheeeeeheeeeheeeeheeeeheeee kyllä minua naurattaaa noi öljyvatkaimet, öljypoltin, miksi vw suunnittelee ja valmistaa autoihin vain vanhanaikaisia öljyä kuluttavia moottoreita? polttoaineenkulutuksetkin kuin jostain 80luvulta ja huollot ne vasta maksaakin, vw vuosihuollot maksaa 4kertaisesti Toyotaan verrattuna. huhhuuhhhuijakkaa.
Kommentoi
2
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Itäauto skoda = vahinko tsekin kielellä..... myös: "harmi", "ikävä asia", "häpeä"
sopii skeidaan kuin sialle otsatukka
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
hähhähhäääää :D olisi mielenkiintoista vierailla volkkarin tehtailla saksassa ja kiinassa ja skodan tehtailla venäjällä että millaista sakkia siellä on töissä esim. suunnitteluosastolla. voisin kyllä mennä hiukan "arvostelemaan" heidän metodejaan. eikö jo halpuutus riittäisi kun öljyvarat käy vähiin eikä moottoriöljyä ole tarkoitettu poltettavaksi auton moottoreissa vaan sillä minimoidaan moottorissa kitkaa ettei leikkaa kiinni. myös pellit pitäisi osata tehdä muusta kuin kurkkupurkki ämpäreistä joilla skodat kasataan, ruostuvat aivan mielettömän nopeasti. aivan uskomaton saavutus TOYOTALTA kuinka ylivoimainen TOYOTAN myynti oli 2017, TOYOTA sotki vw:n syvälle suohon ja siihen TOYOTAN ylivoimainen 2017 laatutilaston ensimmäinen sija niin paremmaksi ei olisi voinut pistääkkään.
2
Ilmianna
Jaa
KIITOS vw myös meidän puolestamme! siivititte myös meidän liikevaihtomme uuteen ennätykseen 2017!!!
2
Ilmianna
Jaa
TB venäjä kiittää
tuotanto meni kaikkien ohi VW EA888 pelastus
2
Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

1
Ilmianna
Jaa
aivan uskomaton teko Toyotalta 2017, laatutilastojen ylhäinen ykkönen ja ennätyksellinen myyntimäärä 2017! siitä ei enää voi kukaan muu automerkki paremmaksi pistää! ONNEA TOYOTA!
Kommentoi
2
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Ja voittaa kaikki testit ja suorituskyky on aivan ylivoimainen HIENOA TOYOTA.
Kommentoi
2
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
skodan merkkikorjaamoilla käy iloinen hitsauskoneiden sinertävä valokaari myöhään iltaan asti luomassa tunnelmaa näin talven pimeyteen :)
Kommentoi
2
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Oho, kirjoitat sentään Skodasta. Lähinnä Toyota-palsta tulee mieleen...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Skoda-huollossa ei muuten käytetä Mobilia.

Mobiloilia kantavat Motonetistä kotiin vanhojen Tohjota-romujen omistajat, niillähän ei ole väliä mitä mönjää sinne moottoriin kaadetaan. Huoltovälikin on vain 15 tkm. Käytetyt öljyt Tohjotan omistaja kaataa pellon ojaan ja potkii kumisaappaillaan vähän multaa päälle.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
4 VASTAUSTA:
ryppyjä rakkaudessa... vai skodasi maalipinnassa?
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
tojotaan ei tarvi öljyä lisäillä, lisäile sinä vaan ahkerasti itäauto skeidaasi ja koita pärjätä talven yli itäisessä huurrekopissas.... HAHAHAHAAA :D XD
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
TSI2012 kirjoitti:
ryppyjä rakkaudessa... vai skodasi maalipinnassa?
Miksi et käytä Tojo-nimimerkkiäsi, oi fanipoika?

"D4D turbo" on paljon puhuva nimmari laadusta. :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
xd-tyyppi kirjoitti:
tojotaan ei tarvi öljyä lisäillä, lisäile sinä vaan ahkerasti itäauto skeidaasi ja koita pärjätä talven yli itäisessä huurrekopissas.... HAHAHAHAAA :D XD
Ei tarvitse lisäillä, koska lyhyen öljynvaihtovälin vuoksi öljyn pinta ei ehdi pudota alarajan alle.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
kannattaa noissa itäauto skodissa kokeilla kaikkien öljyvalmistajien öljyjä ja jopa erityispaksua 10w60 racing öljyä jolla ehkä öljynkulutus pienentyisi :D eihän tossa ole mitään järkeä että moottori kuluttaa 4l/1000km uudesta asti öljyä joka vain lisääntyy kilometrien myötä. tästä mm. TM huomautti vw konsernin uusimpia mallejakin.
1
Ilmianna
Jaa

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

1
Ilmianna
Jaa
Jokos VW merkkiliike jakaa ilmaista öljyä asiakkaille?
eikös se ole aika kova kulu jos LL öljyä menee 500e kuukaudessa?
1
Ilmianna
Jaa
minun entinen 2013vm skoda oktaviani kulutti 4l/1000km moottoriöljyä. korikin mätäni ja moottori/vaihteistoyhdistelmä sekä taka-akseli putosi tielle ruosteen takia 2vuoden ikäisenä. paljonhan siinä vikoja oli kun 2vuoden aikana mentiin 74kertaa hinausauton lavalla korjaamolle, takuu ei tosin korvannut mitään, ei edes tyyppivikoja.
1
Ilmianna
Jaa
Tuttu juttu.skoda jormalle meinaan.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

KIITOS KULUNEESTA ÖLJYSTÄ 2017

Kiitos audi, skoda, seat ja vw ihmisille kuluneesta vuodesta 2017 luotettavimpina vakiasiakassuhteesta, yhtiömme liikevaihto kasvoi uuteen ennätystulokseen 2017, kiitos kuuluu teille. toivomme yhteistyömme jatkuvan myös 2018 ennätyksellisenä.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta