Auto ei oikein lämpene, missähän lienee vika ? Lämpöanturi on vaihdettu, kun tuli vikailmoitus, että 'jäähdytysjärj. vaatii huollon'. Koodi ei enää tullut, mutta auto ei edelleenkään oikein lämpene, ainoastaan istuimet lämpenee,Puhaltimesta ei tule kovin lämmintä ilmaa sisätiloihin, vain haaleaa. Auto vm 2010, ajettu 260000 km...
XC60 lämmitys
10
6001
Vastaukset
- volvisti
autossahan on automaatti-ilmastointi, kun käännät lämpönupit kaakkoon, eli vaikka 28c.. pitäisi melko lämmintä ilmaa kyllä suuttimista tulla. Penkit lämpenee sähköllä, joten sillä ei ole asian kanssa tekemistä. Nouseeko moottorin lämmöt normaali tasolle?
- RiittaLiina
Kiitos, mutta ei ne penkit ennen lämpöanturin uusimista lämmenneet. Ja mistä tietää, onko moottorin lämpö normaali ?
- RiittaLiina
Penkit ei lämmenneet ennen kuin tuo anturi vaihdettiin. Mistä näkee, onko moottorin lämpö normaali ?
- volvisti
mittaristossa olevasta lämpömittarista varmaan parhaiten, asteita siinä ei ole, mutta väriasteikkoa kyllä, n 80c olis normaali, ja hyvä, jos termostaatti on juuttunut auki asentoon, ei lämpömittari juurikaan nouse, kun vesi kiertää kokoajan..
- kiuasta-kehiin
laitahan puulämmitteinen kiuas tai harvian valurauta takka luulis hytti lämpenevän.
Onko noissa muka lämpömittari???
- daisarii
Nyt täytys kokeilla vesiletkujen lämpötila eroja, mootorista?
- amazo
Moottorin termostaatti viallinen.
- arimahei
minulla oli sama ongelm. soittelin volvolle ja meinasvat että vuosimalli 2010 on termstaatissa ongelma että pullauttaa tiivisteen ja niin oli minullakin ja ku vaihdettiin niin joha rupes lämpeneen ja meilläpäin sattu vielä liki -30 pakkaset niin sanoivat että hyvä olis laittaa maskin eteen tavaraa niin johan rupes lämpeneen. ostin kiinasta sellasen odb jutun ja kännykästä näkee lämpötilan ja nyt on ok.
- Boksari
Termostaattivikahan tuo on autossa kuin autossa. Nyt puhun normaalista moottorin lämpenemisestä. Kovalla pakkasella autot lämpiävät eri tavalla, mutta oletan, että "rissulissu" meinaa, että ei lämpene oikeastaan ollenkaan. Vaikka on kova pakkanen, niin jopa tuhnukin (tojo) lämpenee jonkun verran ja ainakin tuhnukuskin hermot, jos ei moottori.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221310
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä501194Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221173- 1381013
- 99863
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten323809Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602