Ärsyttää kun ei oo duunia, oon yrittäny ettiä joka paikasta..kun ei vaan löydy, voiskl joku auttaa..?
Vastaukset 2
- Otsikkosi_mukaan
Ja myös nimimerkkisi mukaan etsit utopiaa.
Monet eivät ymmärrä että monesti ihannetyöhön päässyt on tehnyt pitkään pohjatyötä että päässyt etenemään työhönsä.
Yksi pohjatyö on opiskelu, toinen työkokemus ihan miltä alalta hyvänsä.
Tuollainen vaatimustaso ( siisti, hauska ja varmaankin hyväpalkkainen työ) ei valitettavasti tule ilmaiseksi. - töitätarjolla
Työpaikkoja löytyy hakemalla http://bit.ly/tyonpikahaku , valitsemalla parhaat ja ottamalla yhteyttä työnantajaan. Oma asenne hyvin pitkälle määrittää tykkääkö työstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 107730
- 39685
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.19660Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32629Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38557Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63526- 34525
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519- 68499
- 63491