Näin unta että

mitentulkkaattäämän

Tulit suojatiellä vastaan ja annoit tietä ku minä olin kävellen, nostit kättä kaksi kertaa ja se oli siiinä ;)

12

124

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5cardcharlie

Minäpä näin oikeassa elämässä tänään sellaisen tapauksen: olin etenemässä suojatielle jalankulkijana, odotin että joku punainen auto menisi liikenneympyrään, jotta voisin turvallisesti astua suojatielle ennen liikenneympyrää.

Mutta yllättäen kohteliasti tämän punaisen pienen auton kuljettaja pysähtyi jo noin 25m ennen suoja tietä kun totesi että olen ehkä ylittämässä tietä kävellen, suojatietä.

Odotin, jotta hän painoi turhautuneena kaasua ja ajoi suojatien yli, taustapeiliin heitin hänelle kunniaa lippaan, oikeasta liikennekäyttäytymisestä.

Mutta en tiedä odottiko hän, jotta olisin astunut suojatielle, ja kaasuttanut sitten tahallaan päälle?

... aamiais-nappi-keskustelut-ydinpomminapit, erittäinkin hauskoja, kun todella isäntäkin sanoi aamiaisella, "kenellä isoin nappi" -jutuista.

• Menettelee.niin

Nostan aina molemmat kädet ilmaan vuorotelleen ja kaksi kertaa lippaan. Onhan se vähän omituista, mutta kaverit ymmärtää. Kuinka muuten menee?

• hyvinhuonostikiitos

Kaikkein oudointa tässä kaikessa on se että ajelit sillä avoautollasi vaikka on/oli talvi :D

• hyvinhuonostikiitos

Ja toiseks oudointa siinä olis että mulla oli jotkut ihmeen työhansikkaat (aivan liian isot) käsissä ja mua sen tähden hävetti nostaa kättä takaisin, mut tein sen kuitenkin :D

• tulkkaannäin

olet ollut liian etäinen tälle ihmiselle vaikkakin ajattelet häntä paljon. tee kunnon siirtosi ja mene tämän ihmisen luokse itse ja kerro tunteesi. aloitat puhtaalta pöydältä etkä ajattele mitä sanoo suku, ystävät, tuttavat.

Raha ei saa ratkaista, olet liiaksi rahan perässä etkä osaa luovuttaa. olet onneton siksi kaksi kädenheilautusta. tee valintasi. haluatko olla koko loppuelämäsi onneton ja rikas vai onnellinen ja vähemmän rikas. mieti asiaa. tie tarkoittaa tulevaisuuttasi.

ota heti kaipaamaasi henkilöön yhteyttä ja elä elämääsi muista välitämättä........

• pakostakinnn

onnellinen ja vähemmän rikas tietenkin, mutta siirtoani en voi tehdä ennen häntä, valitettavasti!!!

• tulkkaansenniin

Ei sillä ole mitään merkitystä.

• Onkohanenne

Näin unta että hyppäsin exäni auton alle

• apveikkaaitsenäin

Johtuu paljolti varmaankin siitä että nykyisin aina kun näen sinua olet auton ratissa, tai jonkin muun ajoneuvon,muualla ei enää nähdäkään :(

• apveikkaaitsenäin

Ja ehkä se kertoopi myös siitä että pidän sua kohteliaana miehenä kun annoit tietä etkä ajanut päälle :D

• unitulkitsija

No ei tuo ainakaan painajainen ollut =D

• eikaimutt

:D Oli se siltä osin että ennustaa tulevaa ettei edelleenkään tulla näkemään kuin liikenteessä :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      58
      3611
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      41
      3486
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2801
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      46
      2536
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1629
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1409
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1307
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1251
    Aihe