Tulit suojatiellä vastaan ja annoit tietä ku minä olin kävellen, nostit kättä kaksi kertaa ja se oli siiinä ;)
Näin unta että
12
124
Vastaukset
- 5cardcharlie
Minäpä näin oikeassa elämässä tänään sellaisen tapauksen: olin etenemässä suojatielle jalankulkijana, odotin että joku punainen auto menisi liikenneympyrään, jotta voisin turvallisesti astua suojatielle ennen liikenneympyrää.
Mutta yllättäen kohteliasti tämän punaisen pienen auton kuljettaja pysähtyi jo noin 25m ennen suoja tietä kun totesi että olen ehkä ylittämässä tietä kävellen, suojatietä.
Odotin, jotta hän painoi turhautuneena kaasua ja ajoi suojatien yli, taustapeiliin heitin hänelle kunniaa lippaan, oikeasta liikennekäyttäytymisestä.
Mutta en tiedä odottiko hän, jotta olisin astunut suojatielle, ja kaasuttanut sitten tahallaan päälle?
... aamiais-nappi-keskustelut-ydinpomminapit, erittäinkin hauskoja, kun todella isäntäkin sanoi aamiaisella, "kenellä isoin nappi" -jutuista. - Menettelee.niin
Nostan aina molemmat kädet ilmaan vuorotelleen ja kaksi kertaa lippaan. Onhan se vähän omituista, mutta kaverit ymmärtää. Kuinka muuten menee?
- hyvinhuonostikiitos
Kaikkein oudointa tässä kaikessa on se että ajelit sillä avoautollasi vaikka on/oli talvi :D
- hyvinhuonostikiitos
Ja toiseks oudointa siinä olis että mulla oli jotkut ihmeen työhansikkaat (aivan liian isot) käsissä ja mua sen tähden hävetti nostaa kättä takaisin, mut tein sen kuitenkin :D
- tulkkaannäin
olet ollut liian etäinen tälle ihmiselle vaikkakin ajattelet häntä paljon. tee kunnon siirtosi ja mene tämän ihmisen luokse itse ja kerro tunteesi. aloitat puhtaalta pöydältä etkä ajattele mitä sanoo suku, ystävät, tuttavat.
Raha ei saa ratkaista, olet liiaksi rahan perässä etkä osaa luovuttaa. olet onneton siksi kaksi kädenheilautusta. tee valintasi. haluatko olla koko loppuelämäsi onneton ja rikas vai onnellinen ja vähemmän rikas. mieti asiaa. tie tarkoittaa tulevaisuuttasi.
ota heti kaipaamaasi henkilöön yhteyttä ja elä elämääsi muista välitämättä........- pakostakinnn
onnellinen ja vähemmän rikas tietenkin, mutta siirtoani en voi tehdä ennen häntä, valitettavasti!!!
- tulkkaansenniin
Ei sillä ole mitään merkitystä.
- Onkohanenne
Näin unta että hyppäsin exäni auton alle
- apveikkaaitsenäin
Johtuu paljolti varmaankin siitä että nykyisin aina kun näen sinua olet auton ratissa, tai jonkin muun ajoneuvon,muualla ei enää nähdäkään :(
- apveikkaaitsenäin
Ja ehkä se kertoopi myös siitä että pidän sua kohteliaana miehenä kun annoit tietä etkä ajanut päälle :D
- unitulkitsija
No ei tuo ainakaan painajainen ollut =D
- eikaimutt
:D Oli se siltä osin että ennustaa tulevaa ettei edelleenkään tulla näkemään kuin liikenteessä :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h583611- 413486
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062801Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462536Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211409Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801251