Halveksun kieroja naisia

Oksettaatollasetakat

23

302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äläyhtäänyritä

      Eihän se sitä päästään keksinyt. Todennäköisesti oikeasti painostanut suuseksiin ja tunkenut käden alapäähän.

      • Naisetonurpoja

        Naisen mentaliteetti = Antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa. Humalassa nuollaan kaikkea mikä liikkuu ja jokatoisen kanssa pientä kopelointia niin sitten aamulla tullaan katumapäälle ja aletaan levittämään raiskaushuhuja..


    • KirjoitanNyt

      Minä olen niin kiero, että kierrän miehet koukkaa.

      • lierojenliero

        Mie oon kanssa samanlainen liero ja hyvin menee!


      • löytäköötkaltaisiaan
        lierojenliero kirjoitti:

        Mie oon kanssa samanlainen liero ja hyvin menee!

        Mitä "lieroa" siinä on koskaan ollut, että lakaisee kierot ja lierot roskat pois elämästään? Ei mitään, suoraa toimintaa.


    • Olikotuo

      joku esiaste nykyisin muodissa olevista seksuaalisista häirinnöistä?
      Eihän se mies ollut tehny yhtään mitään, sen muijan mielikuvitus päässyt valloilleen, tai halunnut sen syyttämänsä miehen kanssa olemiseen ja elämiseen.
      Todella törkeä teko, ja korvaus kaikesta miehen häpeästä ja kärsimyksestä liian pieni. Kaksinkertainen summa, niin alkaa olla hyvä muistutus sille syytteen nostaja naisellekkin että totuus on se minkä mukaa pitää elää.
      Se turhan syytteen nostanut nainen on ikuisesti leimattu, ONNEKSI"

      • silloinsaavedelläturpaan

        Minusta myös oikeutettua että ne joita miehet yrittää oikeasti raiskata saavat hakata vaikka hengiltä sen miehen pelastautuakseen. Itse ainakin turvaudun niin kovaan väkivaltaan kuin ikinä pystyn. Aivan turhaa itkeä että muija hakkasi ja veri lensi. Mitäs tuli siihen väkisin yrittämään. olisi pysynyt irti jos käskettiin sitä

        omalla vastuulla jatko. sit joutuu muijan hakkaamaksi mutta sitä kerjäsi sitten ihan itse.


      • Menkäähoitoon
        silloinsaavedelläturpaan kirjoitti:

        Minusta myös oikeutettua että ne joita miehet yrittää oikeasti raiskata saavat hakata vaikka hengiltä sen miehen pelastautuakseen. Itse ainakin turvaudun niin kovaan väkivaltaan kuin ikinä pystyn. Aivan turhaa itkeä että muija hakkasi ja veri lensi. Mitäs tuli siihen väkisin yrittämään. olisi pysynyt irti jos käskettiin sitä

        omalla vastuulla jatko. sit joutuu muijan hakkaamaksi mutta sitä kerjäsi sitten ihan itse.

        Jollain feministillä meni taas tunteisiin tämäkin uutinen.


      • oliskovaikkasiksi
        Menkäähoitoon kirjoitti:

        Jollain feministillä meni taas tunteisiin tämäkin uutinen.

        Minut on raiskattu ja tämä mies väitti ettei se ole raiskaus koska me seurustelimme ja hänellä oli rajaton käyttöoikeus minun vartalooni. Ymmärrät varmaan miksi meni tunteisiin,

        Kato se rajaton käyttöoikeus oli sitten minullakin tosin nyrkin, polven ja hampaiden avulla hiukan käsitellen kovemmin hänen vartaloaan. tuli verta päästä, munansa oli ikkane hellänä muutaman päivän ja hauiksensa vuoti verta.

        olisin tehnyt pahenpaakin jos ei olisi minusta irrottanut otettaan, Sitten olisin käsitellyt häntä jo valaisimella ja siinä on betoninen pohja jolla olisin muutman kerran lyönyt niin kovaa kuin ikinä lähtee

        oppiipahan ainakin sillä mikä on vapaaehtoista seksiä ja mikä ei. se kun lyödään betonipohjaisella lattiavalaisimella päin näköä meinaa ettei seksi ollut vapaaehtoista.


      • oliskovaikkasiksi
        Menkäähoitoon kirjoitti:

        Jollain feministillä meni taas tunteisiin tämäkin uutinen.

        Joillekin miehille nämä pitää opettaa väkivallan ja ruumiin vamman tuottamisen kautta jotta menee sinne ymmärrykseen asti mikä on raiskaus ja mikä vapaahetoista seksiä.

        Ehkä ymmärsi pikku vinkistä


      • Olikotuo
        Menkäähoitoon kirjoitti:

        Jollain feministillä meni taas tunteisiin tämäkin uutinen.

        Tarkotatko että MINÄ olen feministi???????
        Lueppa tuo mun vastaus uudelleen ja mieti, jos osaat!
        Tuommoset kierot akat, niille on todella lyötävä luu kurkkuun ja vaiennettava!
        Enemmän korvausta kärsineelle miehelle, sillä mieshän tuossa on se uhri ollut!


      • Samaamieltäolin
        Olikotuo kirjoitti:

        Tarkotatko että MINÄ olen feministi???????
        Lueppa tuo mun vastaus uudelleen ja mieti, jos osaat!
        Tuommoset kierot akat, niille on todella lyötävä luu kurkkuun ja vaiennettava!
        Enemmän korvausta kärsineelle miehelle, sillä mieshän tuossa on se uhri ollut!

        Olin kanssasi samaa mieltä. Törkeää valheenlevitystä jolla pilattu miehen maine.


    • novoijeetaas

      Tuolle akalle tulisi tuottaa joku ruumiinkielellinen toimenpide! Tässä on niin paljon taas pielessä tämänkin keskustelun asenteissa ja metsäänmenoissa. On mm. totta että raiskaus on sosiaalisesti varmaan kaikkein rangaistavimpana pidettävä teko. Johan on jengii machoja naisten puolustajia kostamassa vailla muuta todistetta kuin sekoakan väite. Mutku se on niin söpö ja suojeltava ja naisia pitää puolustaa...? Voi helvetti että on simppeliä jengiä.

    • EiIhanJärkevää

      Käsittääkseni vain imbesilli huutelee tuommoista asiaa pitkin kyliä. Oikeasti traumatisoituneet ei jaksa kerätä huomiota tuon tapaisella asialla. Pahantekijöitä ei pidä suojella, mutta harva haluaa vetää omaakin nimeään lokaan samalla tuollaisia kertailemalla. Saadakseen myötätuntoa? Toisaalta miksi uhriutuakaan julkisesti. En käsitä. Anonyymi asian jakaminen esim. täällä on tietysti erikseen.

    • näintämämenee

      suurimmanosan oikesti tapahtuneista raiskauksista tekijät kieltää. Syyttää yleensä naista.

      Nainen keksii, valehtelee, taikka on ollut mukana vaikka väittää muuta.

      Milsi raiskaaja tunnustaisi? Sehän olisi sama kuin se että oppisi rikoksestaan ja tekisi parannuksen. Raiskaajilla ei ole syyllisyydentuntoa joten eiväthän he silloin koe tehneensä mitään väärää. Tyhmä nainen vaan ensin itse kerjäsi ja sitten dramatisoi ja sen jälkeen alkoi levitteleen ihme valeita.


      Miehet jotka todellisia seksuaalirikollisia eivät tule koskaan tekoaan myöntämään. He syyttävät aina muita. se takaa rikoksen uusimisen mahdollisuuden. Raiskari jatkaa siis raiskaamistaan ja uhrien keräämistä väittein. "halusit sitä"

    • Mietiidioottiap

      Minut on raiskattu ja tunnen naisia jotka on myös raiskattu. Hyi vittu miten kuvottavaa saada jotain seksuaalista aktia painostusta joltain vitun sialta joka haluu väkisin ottaa. Todella oksettavaa paskaa. En haluu avautuu enempää. Voisin kysyy ap myös onko kaikki miehet oksettavii saasta kyrpii jotka ottaa vaik väkisin, niinkuin itse yleistät naisia?

      • löisinsua

        Voi vittu taas. Sun raiskauskokemus on tietysti ikuisen uhriuden aihe ja aivotkin vissiin nussittiin paskaks samalla.... Tietysti neiti lumihiutaleen elämä on paljon arvokkaampi kuin kyseessä olevan syyttömän pojan.


      • haistakaaV

        provohan "mietiiteap" tämä mutta niin koettu keskusteluntyyppinen... aika lynkkaushan siitä ku se söpöläisen vittu on niinku joku kukkulan kuningatar. Samat tyypit säälittelee lapsia tappavia virkamiehiä, suojelee päin vittua olevia aatteita, ja sylkee lapsiuhrien, erityisesti naisten uhrien, kärsimyksille. Eikä muuten ole ihan harvinaistakaan.

        Kohta joku sankarilauma miehiä tietysti kuola valuen vitusta karauttaa puolustamaan näitä söpöliinejä. Hy vittttu!!!!


    • KierousOnTotta

      Juu monet naiset lupaa rakastavansa sua mutta pettää toisen kanssa ja nussii lapsen. Eli ei oo kauheen uskollisia.

    • hyjhgjdg

      Paljonko raiskauksen uhrit saavat korvauksia? Ei taida mennä ihan tasan...

      Raiskaajat eivät joudu edes linnaan, vaan saavat ehdollisia tuomiota. Yleensä se menee niinpäin, että raiskauksesta valehteleva nainen saa korkeamman tuomion kuin raiskaajat. Lisäksi jos nainen ei voi todistaa raiskausta tapahtuneen, saa kunnianloukkauksesta syytteen. Kuinkahan monta raiskattua naista on tälläkin hetkellä olemassa, jotka eivät ole saaneet oikeutta osakseen, kun eivät ole voineet todistaa asiaa?

    • kohtasinkerran

      Kyllä halveksin minäkin naisia jotka ovat kieroja. Manipuloivat ja ovat ovelia. Yksikin joka esittää ystävää ja muka niin anteeksi antavaa jolle pyysin anteeksi jotta voisi asiat korjata. Itse vaan jatkoi manipulointiaan muka vastaillaillen ja samalla esiintyen muka niin mukavana. Hänen vuokseen joudun elämään tietyllä tavalla. Pystyy siis tuhoamaan mut täysin. Olla koko ajan pelko perseen alla mitä manipuloi seuraavaksi. Näitä sairaita löytyy. Enkä tuntenut sitä niin hyvin että olisin osannut varoa. Nyt kun on ilmi tullut kaikki en ihmettele enään. Kuinka osaakin uhria näytellä ja laittaa muiden kusipäiden syyksi erot ym. Aika sairas tapaus.

    • Homoisonsairaus

      Ketää raiskattuja miehiä?

    • nottatuotaa

      Oksettaa aloittajan kaltaiset yksilmäisesti yleistävät paskat miehet. Halveksun kaltaisiasi kieroja miehiä, teitä on yhä enemmän ja enemmän. Mutta muutos on alkanut, #metoo vyöryy julkisesti ja sitä ette voi estää vaikka miten vituttaisi.

    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14851
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    7. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    8. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe