Miks ei tuu spermaa

12vpoekas

Olen 12v murrosikä alkanut miks ei tuu spermaa?

24

2612

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Runkquist

      Runkkaa lujemmin!

    • Murrosikääää

      Murrosikä tulee ihmisillä eri tahtia, toisilla hitaammin,toisilla nopeammin, 12-vuotiaana en huolehtisi sperman tulemisesta,se on ihan normaalia.

    • Joskus sperman tulemisen alkaminen antaa odottaa itseään huomattavasti muita murkkuiän merkkejä pidempään.

      Jokaisen murrosikä on yksilöllinen. Kehittymistahti vaihtelee. Sperman tulemisen puutetta kannattaa alkaa stressata vasta joskus 3 vuoden päästä.

    • Haluunspermaa

      Oon 11v ja ei spermaa tuu

    • Murrosikä alkaa ja etenee täysin yksilöllisesti, sitä ei voi nopeuttaa millään tavalla. Sama on siemensyöksyjen kohdallakin. Kivesten tulee olla laskeutuneet, murrosiän kehityksen edennyt jonkun verran (esim. penis kasvanut ja kartoitusta alkanut tulla peniksen juureen). Siemensyöksyn huomaa parhaiten kun itsetyydyttää ja peniksessä syntyy kutinaa ja supistelua ja tulee pissattava tunne. Kun edelleen jatkaa tyydytystä sieltä ruiskahtaa hiukan nestettä.
      Joskus taas saattaa herätessään huomata, että kalsareissa on jotain märkää, se on yleensä ns.märkä uni eli yöllinen tahaton siemensyöksy.

    • joel14vee

      Elikkä oon 14 ja murrosikä ei ole alkanu, ei ainakaan mitään siihen viittaavia merkkejä ole näkyvissä. Mullakaan ei ole tullut spermaa, mutta sellasta vähän kuin pissaa tulee housulle kun runkkaan. Joten sun ei kannata olla huolissaan.

    • multatuleespermaa

      Oot vaa vammane. lol

    • tiedemees

      Kannattaa juoda maitoa vähän enemmän, se näes muuttuu sitten spermaksi laskeuduttuaan kiviveksiin.

      • syö_munavoita

        No tavallaan joo :) Aikuiseltakin voi loppua sperman tuleminen jos ei syö tarpeeksi proteiinia.


    • takapulpetintyttö

      sori en osaa auttaa

      • Herätys_Spede

        Ei oo tainnu alkaa...


    • Auttakaaaaaa

      Oon 13v ja spermaa ei oo tullu

    • kainalokives

      Kiveksesi ei ole vielä laskeutuneet, siitä johtuu.

    • I.i.I

      Mulla oli varmaankin 1 vuode murkkuikä jo ennen ju rupes tulee, sit yhtäkkiä ku runkkasin ni tuli mällii ja siitä tähän päivään on tullu... Muaki jo vähä huolestutti mut jos haluut varmaa tietoo ni mee vaikka kouluun terkkarilt kysyy ku ne tekee vaan työtään. ;D .i.

    • joonas13v

      Täytin tammikuussa 13 ja ekat mällit viime kesänä.
      Kyselin koulukavereilta samanikäisiltä, niin kaikilla ei tule, joten on normaalia ettei vielä tule.

      • mikael14v

        Moi! Tuliko sulta kovalla paineella kun eka kertaa tuli?


      • joonas13v
        mikael14v kirjoitti:

        Moi! Tuliko sulta kovalla paineella kun eka kertaa tuli?

        Joo paineella tuli ja lensi minne sattu.
        Nykyisin pidän paperia edessä, ulkona ku runkkaan annan lentää vapaasti.


      • mikael14v

        Miten usein runkkaat?


    • slxkmqå

      Ei mullakaa tullu ennen. Jossai puol vuotta sitte tuli silleen et tuli vaan tosi harvoin semmost läpinäkyvää, sit alko tulee melkei aina. kyl se alkaa tulees

    • Joku12vmurkku

      Itse 12v kulli sellane perus 15cm levossa ja juhlakunnossa 19-20cm karvoja löytyy spermaa tulee pitää vaan runkata pitkään niin kyllä se siitä :D

    • Sun murrosikä ei ole vielä näyttäytynyt sukupuolielimissä.
      Pahoittelen, mutta kaikki on erilaisia.

    • Käyrä-kulli

      Mulla taas rupeee loppumaan, kun runkannu ja nainu 50 vuotta.

    • 05mastburointi

      Iteltä tuli vähän valkoisempaa spermaa muuten on tullut vain läpinäkyvää spermaa ennen kuin murkku ikä alko

    • kokemusta_löytyy

      pyydä isä ukolta apua niin johan alkaa mälli lentämään

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 183
      1975
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      141
      1447
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe