Miksi BMW:n täytyy aina olla saatanan ruma ja kauas asti myötähäpeää aiheuttava paskakasa? Koskaan en ole BMW:tä omistanut enkä aio ostaakaan, joten tekniikasta, kulutuksesta ja luotettavuudesta en puhu mitään koska ei ole omaa kokemusta. Voivat olla noilta osin ihan hyviäkin. Tai sitten eivät. Sen sijaan ulkonäköä voin kommentoida sillä kaikki ovat saatanan rumia. Lisäksi kuskit ovat HUOMATTAVAN usein kusipäitä jotka polkevat talla lattiassa ohi pieneen rakoon kun luullaan että jossain 530:n romussa on vääntöä ;D Mahtuuhan bemaristeihin varmasti hyviäkin tyyppejä jotka eivät luule ajoneuvosta ja ennen kaikkea itsestään liikoja mutta jotenkin vain huvittaa nuo pellet liikenteessä, jotka kieltämättä ovat auton ulkonäön lisäksi pilanneet koko saksalaismerkin maineen.
En vain käsitä miksi tuollaisia joku vielä rahalla ostaa kun huomattavasti halvemmalla olisi saatavilla teknisesti ja varsinkin ulkonäöltä huomattavasti parempia autoja, joista hyvinä esimerkkeinä olkoon Audi, Mercedes-Benz, Opel, Peugeot, Ford ja VW.
Vitun ruma paska
25
2082
Vastaukset
- jermakki95
Moi, lainauksia ensin:
1. "Miksi BMW:n täytyy aina olla saatanan ruma ja kauas asti myötähäpeää aiheuttava paskakasa?"
2. "Koskaan en ole BMW:tä omistanut enkä aio ostaakaan, joten tekniikasta, kulutuksesta ja luotettavuudesta en puhu mitään koska ei ole omaa kokemusta."
3. "...halvemmalla olisi saatavilla teknisesti ja varsinkin ulkonäöltä huomattavasti parempia autoja, joista hyvinä esimerkkeinä olkoon Audi, Mercedes-Benz, Opel, Peugeot, Ford ja VW."
Hilpeä trollaaja tämä vesseli.
1-2. Mitäpä väliä sillä ulkonäöllä on - paitsi jos se ärsyttää, kun itse on pakko ajella 15 vanhalla Toyotalla tai Renautilla. Eikä BMW:lle varmaan ole iso ongelma ettet sellaista haluaisi. Sellainen 25v Bemu johon Sinulla olisi varaa ei enää ole prio1.
2-3. Kirjoitat ettet tiedä mitään BMW:n tekniikasta ja nyt kuitenkin tiedät vertailuusi. Mitä muuten listallasi premiumautojen seassa tekevät neljä viimeistä. Tee vähän enemmän töitä, säästä jne. niin voit hankkia kunnon ajokin Rellusi tilalle. Silloin olokin helpottaa, jos asia on niin tärkeä, että pitää täällä avautua. Vaikuttaa siltä että olet suomalaisen kateuden upea ilmentymä :))))
Terveisin J-pm
talviajokkina: BMW M135 iA x-drive (= 325 Hp turbo 3.0l, neliveto, ja 8vaiht automaatti)
kesäajokkina: Porsche 928 S4 (=5,0 l V8 340 Hp MB automaatilla)- RumatPaskatVituttaa
"1-2. Mitäpä väliä sillä ulkonäöllä on - paitsi jos se ärsyttää, kun itse on pakko ajella 15 vanhalla Toyotalla tai Renautilla. Eikä BMW:lle varmaan ole iso ongelma ettet sellaista haluaisi. Sellainen 25v Bemu johon Sinulla olisi varaa ei enää ole prio1."
Toyotalla olen kyllä ajellut kauan sitten mutta luovin siitä kun alkoi olla vikoja. Renua en ole koskaan omistanut, joitain ajanut kyllä ja hienoa kyytiä antavat, isommat mallit varsinkin. Sen sijaan eräitä muita ranskalaismerkkajä olen omistanutkin, ja kerta ne otit mukaan keskusteluun niin on sanottava että hinta-laatusuhteeltaan ehdotonta autojen parhaimmistoa, vaikka täytyy myöntää että MIELIKUVA merkeistä on itsellänikin aika huono. Kuitenkin varustelultaan ja mukavuudeltaan isommat ranskikset pesevät bemarin täysin, ja kaiken lisäksi ovat kymmenesosan hintaisia. Se ranskiksista.
Nykyään ajan kymmenen vuotta vanhalla isolla mercedeksellä 3 l dieselmoottorilla. Varaa olisi uudempaankin mutta kun en osaa ainakaan vielä luottaa uudempaan tekniikkaan, vikoja tuntuu olevan merkillä kuin merkillä.
"2-3. Kirjoitat ettet tiedä mitään BMW:n tekniikasta ja nyt kuitenkin tiedät vertailuusi. Mitä muuten listallasi premiumautojen seassa tekevät neljä viimeistä. Tee vähän enemmän töitä, säästä jne. niin voit hankkia kunnon ajokin Rellusi tilalle. Silloin olokin helpottaa, jos asia on niin tärkeä, että pitää täällä avautua. Vaikuttaa siltä että olet suomalaisen kateuden upea ilmentymä :))))"
En tosiaan tiedä BMW:n tekniikasta kuten jo aloituksessakin kerroin, ja kommentoinkin aloituksessani lähinnä bemarin saatanan rumaa ulkonäköä ja useita perkeleen tyhmiä ko. merkin kuljettajia.
Premiumautoista puheenollen. Mikä on premiumauto? Miksi Audi on premium mutta VW ei, vaikka kyseessä on sama auto eri hintalapulla? Miksi BMW on premiumauto vaikka valmistaa ties minkälaisia karvalakkimallin pikkuautoja jotka ovat laiskoja ja saatanan rumia?
Tutki asioita kriittisesti niin ymmärrät että premium on vaan mielikuva autosta, markkinoinnin tuotosta. Neljä viimeistä ovat usein vähintäänkin yhtä hyviä autoja kuin mieltämäsi "premium"autot.
Ei minun enää tässä iässä tarvi säästää autoa varten, kuten kerroin ajan kummenen vuotta vanhalla isolla mersulla ja sekin on itselleni liian hyvä auto. Kateellinen en todellakaan kenenkään bemarista ole.
On ne vaan niin saatanan rumia, haisevia paskakasoja jotka vituttaa liikenteen seassa kun kuskit eivät osaa ajaa. - vcfff
Naurattaa nämä jermamaki95 autot :D:D:D.
"Terveisin J-pm
talviajokkina: BMW M135 iA x-drive (= 325 Hp turbo 3.0l, neliveto, ja 8vaiht automaatti)
kesäajokkina: Porsche 928 S4 (=5,0 l V8 340 Hp MB automaatilla)"
Taitaa Jermakki95 asua vielä äitin tykönä ja ajaa
talviajokkina Nissan Almera vm,1997(1,6 GLX 99 Hp).
kesäajokkina Helkama naistenmalli 3vaihdetta, edessä käsikäyttöinen jarru, takana rumpujarru - Jerkmakki69
vcfff kirjoitti:
Naurattaa nämä jermamaki95 autot :D:D:D.
"Terveisin J-pm
kesäajokkina: Porsche 928 S4 (=5,0 l V8 340 Hp MB automaatilla)"
Taitaa Jermakki95 asua vielä äitin tykönä ja ajaa
talviajokkina Nissan Almera vm,1997(1,6 GLX 99 Hp).
kesäajokkina Helkama naistenmalli 3vaihdetta, edessä käsikäyttöinen jarru, takana rumpujarruOnko jermakki95:llä edes ajokorttia, äiti kuskaa almeralla talvisin ja jermakki95 veivaa Helkamalla kesäisin... :)
- Zip330da
hajosko sun corolla? :DDD vai jätättikö joku bemari sut valois? :D
- reklami
Tesla on kommee! Osta sääkin sellanen!
- Vittuvittuperkelepaska
Jos olisit lukenut avauksen niin tietäisit, että aloittajalla ei ole corollaa vaan Mercedes-Benz.
- Hehhehee
Vittuvittuperkelepaska kirjoitti:
Jos olisit lukenut avauksen niin tietäisit, että aloittajalla ei ole corollaa vaan Mercedes-Benz.
Tämä nimimerkki "Zip330da" on saanut traumoja kun hänen "zipattu" 330da bemarinsa hävesi liikennevaloista lähdettäessä vanhalle tuunatulle amis corollalle kiihdytyksessä. Siitä johtuu että hän näkee nyt corollaa joka puolella :)))))
- chippi330d
Vittuvittuperkelepaska kirjoitti:
mitä sä sönkötät? :DD sulla on corolla rikki ja oot iha paniikis :D
- chippi330d
chippi330d kirjoitti:
mitä sä sönkötät? :DD sulla on corolla rikki ja oot iha paniikis :D
"Mä bemupoika oon; on mulla paljon finnejä; se on hyvin homppeli ilmiö" ;DD
- Ygjfrse
Hih kateus pitää ansaita
- ihmisenlaatu
Ei se auto, huonojanan ne on, tai ainakin ylihintanen turhake...ei kuulu mulle.
Ihminen saa olla pöjä ja laittaa sellaiseen rahansa
mua ärsyttää sen automerkin kuskit. Lähes poikkeuksetta
ne ajaa tietoisesti provosoivasti.
Se niiden ajotyyli on aina tasoa: "tappelu kännissä nakkikiskalla keskellä työtä"
Jos menet sanomaan jotain (esim. pysäköinti neljään ruutuun yhtäaikaa)
sieltä tulee extreem - raivokohtaus, kuin jollain psykoottisella ... hajonneella tyypillä.
Se niiden asenne on jotain niin niksahtanutta. Häiriintynyt ja hyljätty 7-17 v käyttäytyy kuten
bemarikuski tyypillisimmillään.
En ole koskaan, enkä missään nähnyt, että bemarikuski olisi ollut jotenkin huomioiva, kohtelias tai edes neutraali saati joustava liikenteessä.
Siinä automerkissä tai sen myyjissä on jotain pielessä.
Ehkä se on sama homma kun nyrjähtäneissä yleensä, ne
kyllä löytää toisensa - vaikka ne ei tekis toisilleen hyvää.- Bemaristinmieli
Saman huomion voi tehdä myös tällä palstalla, jossa kaikenlainen arvostelu merkkiä kohtaan koetaan BMW fanaatikkojen keskuudessa aina köyhyydeksi ja kateudeksi. Kuten varmaan tämäkin kommentti :)
- kuskeissavikaa
Bemaristinmieli kirjoitti:
Saman huomion voi tehdä myös tällä palstalla, jossa kaikenlainen arvostelu merkkiä kohtaan koetaan BMW fanaatikkojen keskuudessa aina köyhyydeksi ja kateudeksi. Kuten varmaan tämäkin kommentti :)
olet oikeassa
bemun arvostelu tulkitaan aina "köyhän kateudeksi"
Auto on ylihintainen kuvatus, siitä ei päästä mihinkään,
ongelma on silti kuskin asenne. Miten se lajiutuukin juuri sille merkille
...
se "köyhyys kommentti" kuvaa hyvin, mitä bemukuskin päässä liikkuu
vaikka mulla olis miljoona, en ajais sakulla, en missään nimessä bemulla (se häpäsee ihmisen)
Mikä tahansa muu merkki menee, vaikka itse kyhätty leijulauta.
sakuauto on teinin feromonipissaa - Zippivie
corolla amikset sönköttää ku oma corolla paskana :DD
- chippi330d
Zippivie kirjoitti:
corolla amikset sönköttää ku oma corolla paskana :DD
"Mä bemupoika oon; ajan finnit pullottaen lepikkoon; se on hyvin homppeli ilmiö; mä lippispää oon; mulla isin ostama bemari on; nään corollaa joka puolella; se on hyvin bemupoika ilmiö..." ;D
- Ihmeaasiakka
Tästä teidän vänkäilystä jäänyt muuta käteen kuin kysymys mikä on premium,onko se bemarin kohdalla sekoilevat jakopäät,ruostuva kori,hajoavat koneet(lue autobildin kestotestin lopuraportti) vai uuden audin takakontissa oleva varuste=litran öljypänikkä,vai öljyä kuluttavat koneet,rikkoutuvat vaihdelaatikot...jäi vähän epäselväksi?
- enolefanittaja
toi audin vaihdelaatikko on ihmeellinen ilmiö
juttelin jokin aika sitten audin omistajan kanssa ja
se kertoi, että sen vaihdelaatikkoon on kohta menny noin 8000 euroa.
siis pelkkään vaihdelaattikkoon
Vaikea olla ilme värähtämättä ja kysyin kyllä, eikö jo kannattaisi ostaa
mieluummin joku muu ...
mutta taitaa mennä jontenkin ihon alle
En missään nimessä ajais yhdelläkään sakulla
Se on niin vahvasti profiloitu ylihintaiseksi ostaa, ylihintaiseksi huoltaa
niin ylihintaiseksi laatuun nähden, että vain tietyntyyppiset raivopäät
"uskoo" sen tuomaan statukseen.
mikä tää saksalaisuus - status on? Onko suomalaiset ja tää talous niin romahtanut
että arvo näytetään "saksalaisuudella"? Mitä hienoa niissä on?
Ne syö ja paskoo kuten ihmiset, ja ne katsoo kaikkia alaspäin.
that´s it....ei niissä ole mitään sen parempaa.
- FactsSpeak
Pari Audia omistaneena en osta enää ikinä niitä romuja. Kalliita korjauksia, keskinkertainen ajettavuus, Liikkuvuusturva on ainoa joka pelaa suht moitteetta. Auto näyttää pyöreältä possulta.
Pari Bemaria omistaneena voin ostaa seuraavaksikin. Erinomaisia autoja ajettavuudeltaan, laadultaan ja luotettavuudeltaan. xDrive vie vähemmän polttoainetta kuin esim. Mersun vastaava takaveto tai Audi kuluttaa öljyä, kertoo yhdestä osa-alueesta jossa BMW-moottoriteknologia on ylivoimaista. Bemari on ihan ok näköinen, lisärahalla siitä saa upean auton.
Pari Mersua omistaneena voin omistaa seuraavaksikin. Oikeastaan yhtä hyvä kuin Bemari. Mersu näistä ylivoimaisesti parhaan näköinen.
Tässä linkki, joka on Audi-faneille myrkkyä. Mersu tekee mitä haluaa, BMW M4 perheauto voittaa Audin perheautot radalla yli 30s ja eikä edes Audi R8:sta ole mitään vastusta Bemarille.
https://nurburgringlaptimes.com/lap-times-top-100/
Olikos R8:ssa muuten Lambon kone, Audi ei siis osaa tehdä ollenkaan suorituskykyistä konetta.
Yhteenveto: Audi on hidas ja ruma romu, jolla on surkea ajettavuus. Bemari ja Mersu menee rintarinnan omassa superluokassaan kaukana edellä. - Baijeristarysähtää
Niin... Tuota...
Kaikkihan tiedämme että BMW ei ole ollut koskaan mikään häikäisevä muotoilussa eikä suorituskyvyssä. Tämä johtuu siitä, että kun aikoinaan BMW :lle Mosselta ostettu muotoilujohtaja jäi eläkkeelle, niin hänen paikkansa ottanut uusi muotoilujohtaja ei enää hallitse uutta designia millään lailla. Ja kun mosseakaan ei enää valmisteta niin ei kopiointiakaan enää hallita entiseen tapaan. BMW :llä on tosin ollut teollisuusvakoilijoita ainakin Koreassa,tiedä sitten, mitä tuleman pitää... - Njo
Siinähän se vitsi piileekin. Toyota on huomattavasti parempi autona, kuin esim. Bmv. Kyllä pitää ihmisen olla pöljä, että maksaa jostain nahkahousunatsin kiposta ihtesä kipeeks. Kaippa se sairaus lienee sekin omalla tavallaan.
- 5-sarjalaine
Ei nämä bemarit kyllä kalliita ole ja rahalle saa vastinetta mukavasti. Eri asia jos olet siivooja niin toyota yariskin voi olla kallis.
- GT3onrumajahuonojahalpa
Minulla on ruma GT3, ja koska se on ollut 4 vuotta paras autoni ikinä on nyt palasina Münchenissä uusi GT3, laskettu aika huhtikuu. Kaikilla herkuilla mitä saa, ja laatu-hintasuhde sekä ajo- ja tilojen käyttöominaisuudet parhaat. Ei ollut heräteostos vaan tuli ajettua uudet Audi 6 ja 5 sarjan mersu-taksit. Itse tykkään auton ulkonäöstä. Ikkunasta en halua pihallani nähdä mitään muuta autoa. ;-)
- Anonyymi
lahosko eemeli mersu valoihon vai kenties väykkä
- Anonyymi
Aloittajalla tyypillistä kateellisen kitinää, toivottavasti pahaolo helpottui.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818