rasittava naapuri

noopo

En tiedä olenko vainoharhainen kun n.puolenkilometrin päässä asuu naapuri koiran kanssa joka lenkkeilee meidän yksityistiellä todella monta kertaa päivässä vaikka sille löytyisi paljon muitakin teitä missä kävellä koiran kanssa . Tämä naapuri on sinkku nainen ja pari vuotta nuorempi kuin mieheni . Voin sanoa että ei ole kovin mukavaa kun toinen ramppaa monta kertaa päivässä. Antakaa vinkkejä mitä voisin tehdä

14

693

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pienihöppänä

      Hmm.. Tuskin olet se erään punaisen mökin rouva mutta luultavasti oot vainoharhainen silti. :D sori.

      Onko se tie kenties useamman talon vierestä menevä? Itse kuljen erään välitien läpi, ihan jalankulkijoille sekin on tarkoitettu.. Pikkupissatukset ns korttelin ympäri, eräällä paikkakunnalla enkä kyl vilkuile ketä sen tien varrella asuu. Olisi ikävää jos häiritsisin tahattomasti jotakin siellä asuvaa, meinaan n. Puol kilsaa on tästäkin siihen tielle.. Tosin ulkopuolisille olen eronnut sinkku vaan löytyy seurustelukumppani, etäsuhteen vuoksi vaan sitten vaikutan yksinäiseltä enkä koe tarpeen huudella tuntemattomille asiasta ;)
      Kohta taas aamupisuille siit kulkemaan.. Toki en itse kyllä ihan oikealle yksityistielle kenenkään pihalle menisi tietenkään!

      Jos hän todella kulkee pihallasi niin siitä voi sanoakin mutta jos tilanne on mikä täälläkin, että pieni tie kulkee talon vierestä ja on yleiseen käyttöön kuitenkin niin siitä on vapaus kulkea kaikilla. Olipa sinkku tai varattu heh!

    • voipihaisu

      Ei ole muita taloja tien yhteydessä. Mutta mikä siinä on ettei voi muualla juuri kävellä koiran kanssa kun olisi kyllä muitakin teitä mitä kävellä. Ei minua haittaisi jos päivän aikana pari kertaa menisi muttako juuri täytyy monesti mennä kun teitä on

    • EnHöpiseLuottamuksesta

      Yksityistiellä saa kävellä, kunhan ei kulje pihapiirin läpi.
      On vain hyvä, että joku säännöllisesti kävelee lähettyvillä ja ehkä huomaa, jos kriminaalit ovat tekemässä/tehneet jotain teidän talolla tai tulipalo yllättää.

      Oikeastaan sinua ärsyttävät kohdat eivät ole
      - kävelee lähellä ja vieläpä koiran kanssa
      - kävelee yksityistiellä
      vaan huolesi on
      - "Tämä naapuri on sinkku nainen ja pari vuotta nuorempi kuin mieheni."
      Tuohon onkin jo vaikeampi vastata, että miten saat pidettyä miehestä kiinni tai valvottua häntä ja naista.

    • Kiimalutka

      Se haluaa sun miestä! 😍

      • onhan.ne.jo

        Kyllä selvät merkit on, kiksauttelevat luonnossa :D


    • pienihöppänä

      Hmm.. Okkei, no myönnetään et häiritsisi varmaan muakin jos joku talon pihapiirissä pyörisi :D
      Jos se oikeasti ramppaa siellä jatkuvasti ja tie on ihan pihassa, jossa ulkoilee niin hänelle voi asiasta sanoa ja saattaa jo mennä kotirauhanhäirinnän puolelle, eli tarv.viranomaisilta kysyä neuvoa kuinka toimia.
      Luulen silti ihan sopuisan puheen kummasti asiaa selvittävän ensin.

      Mutta niin, kannattaa muistaa jot yleensä se oma ukko siellä kotona näyttää omiin silmiin "paremmalta" mitä muut näkee siinä. Että äläpä huoli, mikäli se ulkoilijan sinkkuus häiritsee.
      Munkin naapurustossa vaikuttaa olevan aikamoisia setämiehiä joihin en "koskisi edes tikulla". Toki em ole nähnyt kaikkia muttei niin kiinnostakaan.
      Eli harvemmin ne esim hoikat sinkut pimut teidän ukkoja vilkuilee mut ohi mennessä tulee toki nähtyä, ei sokkopöllönä pysty kulkemaan.. Ei vaaraa kuitenkaan ja olisin ehkä huolissani suhteen tilasta, jos joku tuntematon häiritsisi.. Ehkä itsekin alkaa hiukan ulkoilla, kävellä ja jumpata jos oma mielenrauha paranisi?
      Minä pistin omani pihalle kun alkoi häntä viiraamaan muut. Ei tarvi enää miettiä.. ;)

      Mut toivottavasti saat jonkun ratkaisun mielenrauhan kannalta.

    • heebouuv

      Ei minua häiritse se että se on sinkku vaan se kun se yhteään tuossa tiellä lenkkeilee koiran kanssa kun noita teitä kumminkin on missä voi lenkkeillä itse käyn lenkillä kun täällä on kuitenkin teitä missä kävellä .

    • tsemppiä

      Jos hän on kulkenut tätä reittiä ja tykästynyt siihen kävelemään koiransa kanssa älä ota näin harmittomasta asiasta turhia paineita meitä ihmisiä ahdistaa joskus aivan turhan päiset asiat
      elä omaa eämää ja unohsa tämä koira ihminen omasta elämästäsi me suomalaiset olemme omasta
      treviiristä tarkkoja mutta myös ahdistuneita mitä vähemmän näät nekatiivistä ympärilläsi eri
      asioista voit aina paremmin hyvää jatkoa ja hymyä huuleen ja vastatuuleen.

    • rakitvittuun

      Koiranomistajat ovat naapureita helvetistä. Vinkki: Kylvä tien varteen näkyvästi lasinsiruja tai piikkilankaa. Myös kieltotaulu EI KOIRIA voi auttaa.

    • alle30vnainen

      Siis aikuisten oikeasti, jos tie yksityistie joka johtaa ainoastaan teidän kotiin, eikä tietä pitkin pääse läpi menemään minnekään muualle, eikä tien varrella ole muita taloja kuin ainoastaan teidän talo, niin.....
      Jos näin kerran on, mikset voi yksinkertaisesti mene ulos ja sano sille tytsylle, että ulkoiluttaisitko koiraasi jossain muualla, tämä tie on meidän kotiin johtava yksityistie ja sen takia yksityisaluetta.

      Niin minä tekisin jos mun kotitiellä kulkisi joku monta kertaa päivässä ilman asiaa meille.
      Tosin minähän olen päivät töissä, eli en tiedä vaikka minun kotikulmilla joku kävelisikin kun asun meidän pihaan päättyvän, mutta yleisen tien varrella.

      Mikä sinua estää?
      Pelkäätkö, että sinut leimataan kylällä mustasukkaiseksi naudaksi?

    • truut

      Jokamiehen oikeus?

    • annamiehellesirauha

      Nyt on taas semmonen kusipäämuija joka epäilee näkee miehen pettämisen naapurin maurin kasvoissakin. Toivottavasti miehesi tajuaa jättää sinut sinne yksin lenkkeilijöitä tiirailemaan.

    • Anonyymi

      Kyttää sun miestä ja yrittää iskee😍

    • Anonyymi

      Haluaisi koirineen harrastaa kimppakivaa naapurin pariskunnan kanssa luulen ma.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1816
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1478
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1123
    Aihe