erittäin mielenkiintoinen tapaus

näinSeMeneeNykyään

18

506

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyrnäväntorpedo

      Mielenkiintoista, aina löytyy omanlaisensa myyjä, mutta toisaalta löytyy myös asiakkaita, jotka taaplaavat tyylillään.
      Kummastahan tässä on kysymys...

    • Kurseekalli

      Kaverilta vaan fyrkat loppu ja nyt keksinyt myymisen syyksi tämän ??

      • Tuskin.siitä.kyse

        Tuskin tuolta loppuu fyrkat. Taitaa loppua maahantuojalta ennen.


      • pääomatulot
        Tuskin.siitä.kyse kirjoitti:

        Tuskin tuolta loppuu fyrkat. Taitaa loppua maahantuojalta ennen.

        Juu, vaikuttaa siltä, että olet oikeassa, rahaa on ja kaikkea muuta kuin pa.


    • put-puut

      mikä lie kun ei edes kuvia myytävästä paatista, noi mainoskuvat ei kerro mitään..

      tekstin perusteella tuskin kukaan ostaa tota, ollut ilmeisesti vikoja enemmänkin ja korjatttu tee-see-itse mielessä kun myyjä ei halua..

      • TietämättömyysköSattuu

        Onhan siinä nimenomaan mainoskuvat, maahantuojan käyttämät. Enkä usko että tuo myyjä on niitä D-I-Y systeemillä korjannut. Ammatti-ihmisiä oletan käytetyn. Kannattaa sinunkin tutkia hiukan, ketä venettä myy, ennen hölmöjä kommenttejasi.


    • näinSeMeneeNykyään

      Ajattelin myyjän taas olleen niin "fiksu" ettei lähtenyt some haukkumiseen, vaan laittoi veneen ikään kuin "myyntiin" ja purkaa kokemaansa vääryyttä(vaikea sanoa mitä oikeasti ollut vialla, vai mielipide?)

      Tuskin oikeasti myymässä, näin näen tämän casen olevan...

      Tai jos oikeasti myymässä, on aika rehellinen ja suora, miksi myynnissä.

      • Taitaa kyllä olla myymässä. Taisi jättää maahantuoja väärän tyypin takuuasiat rempalleen.


    • Keskiluokkainen

      No upea vene kuitenkin, valoisa ja avara. Ostaisin jos olisi rahaa.

      • sealine

        mulla samanlainen vuotta vanhempi vaan eka maahantuoja veti kupit ja takuu asiat jäi hoitamatta. Koneen osalta Volvo hoiti asiat hienosti veneen osalta jouduin myös ite maksamaan korjauksen itse mutta nyt uusi maahantuoja hoiti asiat ainakin mulle päin kuntoon. Saksalainen valmistaja ehkä hiukan jäykkä mikä kuuluu sakemannin tapaan. Vaan vene on tosi hyvä


      • Hoida.asiat.älä.selitä
        sealine kirjoitti:

        mulla samanlainen vuotta vanhempi vaan eka maahantuoja veti kupit ja takuu asiat jäi hoitamatta. Koneen osalta Volvo hoiti asiat hienosti veneen osalta jouduin myös ite maksamaan korjauksen itse mutta nyt uusi maahantuoja hoiti asiat ainakin mulle päin kuntoon. Saksalainen valmistaja ehkä hiukan jäykkä mikä kuuluu sakemannin tapaan. Vaan vene on tosi hyvä

        Niinpä tietysti, ihan mahtavasti ainakin sulla, etkä ymmärrä miksi joku ei ole tyytyväinen ;) Maahantuojako se siellä ? :)


      • sealine

        ei toki nyt kahden kesän jälkeen tyytyväinen veneilijä


    • Tyrnäväntorpedo

      Vaikuttaa vahvasti siltä, että myyjä on vain huomionkipeä syystä tai toisesta. Sillä ei tarvitse olla mitään tekemistä myyjän toiminnan kanssa.

      Samaan viittaa se, että hän on itse tuonut itsensä esille tällä palstalla, kun ketään ei muuten kiinnosta.

      Se on hänen 15 minutes of fame, vaikka huono sellainen :D

      • Et vois olla enempää kehällä... mutta tosipuheissa kuinka tuli mieleen ostaa tunnetulta huijarilta uusi matkavene, samasta kaupasta kuin etumaksulla ilmalämpöpumput ja kylpytynnyrit...
        Innoros Oy/Ultimate Marine; Herralahdenraitti 2 B 2; 28360 PORI; http://www.sealine.com/
        vai olisko käynyt välissä jossain oikeassa venekaupassa?


      • sealine

        Sealine Finland Sipoo oli ennen nyt Hansail Helsinki


      • Kyrvällätorpedoputkeen

        Edelleenkin sulla ei kerta kaikkiaan vaan kulje. Outoja teorioita ja selittelyjä.


    • Veneestniiinkade

      Tuon veneen myyjältä ei rahat lopu ja takuulla ei hae julkisuutta itselleen!
      Mutta kova ja asiallinen (reilukin) liikemies jonka sanomiset ja pointit pitää ottaa tosissaan
      ja hoitaa asiat kuntoon.

      Voi kumpa olisi rahaa ni ostaisin pois, upea vene!

    • Perässäonjapotkuri

      Hyvin varustettu vene vaikuttaisi olevan, peräpotkurikin löytyy...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      192
      4622
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2883
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      137
      2294
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      332
      2290
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1536
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1451
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      32
      1370
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1200
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe